Bc. Jarmila R., DiS 45 let , životopis 789487
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Říčany (okres Praha-východ) + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola hotelová v Praze 8
Gastronomie,hotelnictví a turismus
1997 – 2001Bakalářské
Gymnázium Kojetín
Humanitní studia
1993 – 1997SŠ s maturitou
Praxe 23 let a 7 měsíců
Mi*****.o.
HR specialista
srpen 2022 – dosud 2 roky a 3 měsíce
Kompletní personální administrativa, organizace výběrových řízení, účast na osobních pohovorech. Kompletní agenda týkající se nástupu a odchodu zaměstnanců. Zpracování podkladů pro mzdy. Organizace a správa školení zaměstnanců. Správa agendy BOZP.
Fo*********p.s
Personalista
duben 2022 – prosinec 2022 9 měsíců
Kompletní personální administrativa, organizace výběrových řízení, účast na osobních pohovorech. Kompletní agenda týkající se nástupu a odchodu zaměstnanců. Zpracování podkladů pro mzdy a podpora finančního oddělení.
Te*********eře
Personalista, projektový koordinátor
říjen 2017 – červenec 2022 4 roky a 10 měsíců
Zodpovědnost za vedení veškeré personální agendy, vytváření pracovních smluv a dodatků, personální podpora organizace a zaměstnanců, spolupráce při náboru nových zaměstnanců - práce s inzertním portálem, příprava podkladů pro mzdy, administrace spojená s personálními procesy v organizaci. Správa a administrace evropských projektů, administrace financování neziskové organizace působící v sociálních službách, koordinace a následné vyúčtování projektů nejen z evropských zdrojů, komplexní administrativní podpora týmu zajišťujícího financování organizace.
sp*******.cz
Administrativní pracovník
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Administrativní podpora firmy zabývající se zprostředkováním zaměstnání v oboru gastronomie a hotelnictví spočívající ve fakturaci, komunikaci s klienty a v podpoře firmy v rámci sociálních médií.
sp*******.o.
Referent v cestovní agentuře
2007 – 2016 9 let a 6 měsíců
Veškerá činnost spojená s provozem incomingové cestovní agentury, specializace na organizaci okružních jízd po Praze a v České republice. Pracovní náplní byla administrativa, komunikace s klienty a dodavateli, vytváření programů na míru dle přání klientů, práce dispečerky a fakturace.
sp*****.o.
Referent v cestovní agentuře
2003 – 2007 4 roky a 6 měsíců
Veškerá činnost spojená s provozem incomingové cestovní agentury, specializace na organizaci okružních jízd po Praze a v České republice. Pracovní náplní byla administrativa, komunikace s klienty a dodavateli, vytváření programů na míru dle přání klientů, práce dispečerky a fakturace.
sp*******.o.
Asistentka
2001 – 2003 2 roky a 6 měsíců
Asistence majitele společnosti zabývající se provozováním hotelů, vedení kompletní provozní a rezervační agendy.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
Microsoft Dynamics NAVZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Microsoft Office 365
Kurzy
Pokročilá HR akademie
současná účast na vzdělávacím programu platformy SUHR, který je zaměřen na rozvoj a nastavení procesů v HR
září 2024
Akreditovaný kurz mzdového účetnictví
Akreditovaný kurz mzdového účetnictví v rozmezí 60 hodin
červen 2021
Problematika GDPR
Celodenní kurz týkající se problematiky GDPR a evidence osobních údajů ve firmě.
2018
Zákoník práce - komplexní průvodce zákoníkem práce
Celodenní školení týkající se zákoníku práce - základní pojmy a procesy týkající se pracovního práva
2018