Foto: Jana H.
ID 1021859

Jana H. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

střední odborná škola - management turismu a služeb Arita Praha

Cestovní ruch

září 2001 – květen 2005SŠ s maturitou

Praxe 13 let a 1 měsíc

KY*****.o.

recepční/asistentka

leden 2024 – dosud 1 rok a 1 měsíc

- příjem pacientů na oddělení fyzioterapie - objednávání pacientů, plánování léčebného postupu - organizace kartotéky - komunikace s pacienty telefonicky, mailem - práce na PC - drobný úklid - vedení pokladny, příjem plateb - zásobování ordinací, recepce, FT

PK*********.o.

HR Specialista

říjen 2023 – leden 2024 4 měsíce

- vedení personální agendy (např. prac. smlouvy, dodatky ke smlouvě atp.) - kompletní onboarding, offboarding - správa BOZP - evidence veškerých pracovních písemností a dokumentů - správa firemních benefitů (Multisport, AJ kurzy) - Recruitment – správa aplikace Teamio, navolávání pohovorů - správa kalendáře HR manažerky - příprava firemních snídaní a akcí - příprava podkladů k docházce - komunikace se zaměstnanci s ad hoc úkoly

CP*****.o.

office manager/asistentka HR

červenec 2022 – srpen 2023 1 rok a 2 měsíce

- každodenní administrativa - skenování, zařazování dokumentů do složek, archivace - příprava smluv a dalších podkladů potřebných při vstupu i výstupu zaměstnance - update zaměstnaneckých smluv - zpracování docházky - vedení pokladny - časté pochůzky, podpora týmu - onboarding nových zaměstnanců - fakturace a zpracování podkladů pro mzdové oddělení, příprava podkladů pro zúčtování daní - správa dodavatelských faktur a řešení nesrovnalostí - reporting - zásobování kanceláře - plánování firemních akcí, příprava prostor na jednání - správa datové schránky

Al*********.o.

Asistentka

leden 2020 – duben 2022 2 roky a 4 měsíce

- domlouvání schůzek, správa zasedacích místností - vedení pokladny, správa vozového parku - objednávání kancelářských potřeb a občerstvení - komunikace s dodavateli a partnery - správa datových schránek - příprava podkladů pro účetní, fakturace, následná komunikace s účetním oddělením - zodpovědnost za chod kanceláře a recepce - objednávání kurýrů a výběrové řízení na zakázky - různé pochůzky na úřady, notáře, pošta atd.

Cl*******oom

provozní poboček

říjen 2017 – prosinec 2019 2 roky a 3 měsíce

- zodpovědnost za chod provozovny - zajištění, vedení, úkolování, kontrola a motivace provozního personálu - osobní a telefonický kontakt s klienty - práce s hotovostí - administrativa a mailová komunikace spojená s provozem - nábor zaměstnanců / školení týmu - rozdělování a kontrola směn - manuální oprava rekvizit - zodpovědnost za přípravu přenosných her - zajišťování teambuildingů a akcí společnosti - moderování skupin hráčů

Vi*******ic,

asistentka MICE oddělení

září 2016 – březen 2018 1 rok a 7 měsíců

- zpracování incentivních poptávek - telefonická, mailová i osobní komunikace v ČJ i AJ s klienty ohledně ubytování - příprava nabídky pro incentivní skupiny - vedení smluvní dokumentace, následná fakturace za ubytování - zodpovědnost za interní databázi objednávek (aktualizace databáze) - osobní schůzky se zástupci agentur

Ex*********a.s

pracovník oddělení účtárny

září 2011 – červen 2013 1 rok a 10 měsíců

- denní komunikace se zahraničními partnery jak telefonicky, tak mailem - práce s rezervačním programem - kontrola faktur a následné účtování - reporting pro kontrolní oddělení - kontrola správnosti smluv - řešení náhlých problémů s ubytováním - kalkulace ceny za ubytování a lyžařské zájezdy

Ba*****ika

firemní bankéř/pokladník

červenec 2008 – červenec 2011 3 roky a 1 měsíc

- směnárenská činnost - vedení pokladny - zakládání účtů s klienty - spojená administrativa

Jazyky

italštinamírně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

ABRAZačátečník

PremierZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

psaní všemi deseti, běžný PC uživatel

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

kurz na rozpoznání padělků - ČNB

srpen 2008

Zájmy

cestování + výlety, rodina, moderní hudba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45