Jana H. 40 let , životopis 1021859
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Bohnice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka HR konzultant HR specialista Office manager Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník help desku Pracovník podpory zákazníků Prodejce zájezdů Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
střední odborná škola - management turismu a služeb Arita Praha
Cestovní ruch
září 2001 – květen 2005SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 1 měsíc
KY*****.o.
recepční/asistentka
leden 2024 – dosud 1 rok a 1 měsíc
- příjem pacientů na oddělení fyzioterapie - objednávání pacientů, plánování léčebného postupu - organizace kartotéky - komunikace s pacienty telefonicky, mailem - práce na PC - drobný úklid - vedení pokladny, příjem plateb - zásobování ordinací, recepce, FT
PK*********.o.
HR Specialista
říjen 2023 – leden 2024 4 měsíce
- vedení personální agendy (např. prac. smlouvy, dodatky ke smlouvě atp.) - kompletní onboarding, offboarding - správa BOZP - evidence veškerých pracovních písemností a dokumentů - správa firemních benefitů (Multisport, AJ kurzy) - Recruitment – správa aplikace Teamio, navolávání pohovorů - správa kalendáře HR manažerky - příprava firemních snídaní a akcí - příprava podkladů k docházce - komunikace se zaměstnanci s ad hoc úkoly
CP*****.o.
office manager/asistentka HR
červenec 2022 – srpen 2023 1 rok a 2 měsíce
- každodenní administrativa - skenování, zařazování dokumentů do složek, archivace - příprava smluv a dalších podkladů potřebných při vstupu i výstupu zaměstnance - update zaměstnaneckých smluv - zpracování docházky - vedení pokladny - časté pochůzky, podpora týmu - onboarding nových zaměstnanců - fakturace a zpracování podkladů pro mzdové oddělení, příprava podkladů pro zúčtování daní - správa dodavatelských faktur a řešení nesrovnalostí - reporting - zásobování kanceláře - plánování firemních akcí, příprava prostor na jednání - správa datové schránky
Al*********.o.
Asistentka
leden 2020 – duben 2022 2 roky a 4 měsíce
- domlouvání schůzek, správa zasedacích místností - vedení pokladny, správa vozového parku - objednávání kancelářských potřeb a občerstvení - komunikace s dodavateli a partnery - správa datových schránek - příprava podkladů pro účetní, fakturace, následná komunikace s účetním oddělením - zodpovědnost za chod kanceláře a recepce - objednávání kurýrů a výběrové řízení na zakázky - různé pochůzky na úřady, notáře, pošta atd.
Cl*******oom
provozní poboček
říjen 2017 – prosinec 2019 2 roky a 3 měsíce
- zodpovědnost za chod provozovny - zajištění, vedení, úkolování, kontrola a motivace provozního personálu - osobní a telefonický kontakt s klienty - práce s hotovostí - administrativa a mailová komunikace spojená s provozem - nábor zaměstnanců / školení týmu - rozdělování a kontrola směn - manuální oprava rekvizit - zodpovědnost za přípravu přenosných her - zajišťování teambuildingů a akcí společnosti - moderování skupin hráčů
Vi*******ic,
asistentka MICE oddělení
září 2016 – březen 2018 1 rok a 7 měsíců
- zpracování incentivních poptávek - telefonická, mailová i osobní komunikace v ČJ i AJ s klienty ohledně ubytování - příprava nabídky pro incentivní skupiny - vedení smluvní dokumentace, následná fakturace za ubytování - zodpovědnost za interní databázi objednávek (aktualizace databáze) - osobní schůzky se zástupci agentur
Ex*********a.s
pracovník oddělení účtárny
září 2011 – červen 2013 1 rok a 10 měsíců
- denní komunikace se zahraničními partnery jak telefonicky, tak mailem - práce s rezervačním programem - kontrola faktur a následné účtování - reporting pro kontrolní oddělení - kontrola správnosti smluv - řešení náhlých problémů s ubytováním - kalkulace ceny za ubytování a lyžařské zájezdy
Ba*****ika
firemní bankéř/pokladník
červenec 2008 – červenec 2011 3 roky a 1 měsíc
- směnárenská činnost - vedení pokladny - zakládání účtů s klienty - spojená administrativa
Jazyky
italštinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
ABRAZačátečník
PremierZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
psaní všemi deseti, běžný PC uživatel
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
kurz na rozpoznání padělků - ČNB
srpen 2008