V. H. , životopis 1326467
Představa o práci
Chci pracovat jako
HR Business Partner HR specialista Logistik Ředitel / manažer logistiky Specialista HR marketingu Specialista logistiky Specialista pro odměňování a benefity Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Západočeská Univerzita v Plzni, Pedagogická fakulta
učitelství pro střední školy, angličtina a výtvarná výchova
září 1995 – květen 2001Vysokoškolské
Gymnázium, Kadaň, 5. května 620, příspěvková organizace
Všeobecný
září 1989 – červen 1993SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 3 měsíce
Py*********.o.
HR specialista
prosinec 2021 – dosud 2 roky a 10 měsíců
Preboarding, onboarding, vzdělávání, povinná školení, dotazníky ( po zaškolení, na konci zkušební doby, po roce, průzkumy - spokojenost, motivace...,firemní kultura, zaměstnanecké benefity, správce firemní FB skupiny pro zaměstnance, BOZP, PO, OŽP
An*********.o.
Inženýr projektové logistiky
listopad 2018 – listopad 2021 3 roky a 1 měsíc
•Zodpovědnost za nastavení logistiky v nových projektech, v oblasti: oBalení ( nakupovaných dílů a hotových výrobků k zákazníkovi) oDodavatelský řetězec (nakupované díly / služby) oExterní logistika (nastavení procesů směrem k zákazníkovi) •Reportování nadřízenému manažerovi projektové logistiky na centrále v Allershausenu (DE) •Optimalizace stávajících logistických toků (balení, transport..) •Zodpovědnost za kalkulaci logistických nákladů, včetně balení •Definování konceptu a vývoj balení, optimalizace prototypu, transportní testy, tvorba specifikací •Vystavování požadavků na výběrové řízení, příprava podkladů pro výběrové řízení, technická podpora výběrových řízení •Zodpovědnost na rozpočet pro logistiku v rámci svěřeného projektu •Zodpovědnost za plnění termínového plánu v návaznosti na požadavky zákazníka •Zodpovědnost za vytvoření a podpis logistických dokumentů navazujících na dodavatelské smlouvy s dodavateli, revize smluv před jejich podpisem •Pravidelný kontakt s dodavateli, výrobními závody, pro které je projekt připravován a se zákazníkem., spolupráce s projektovými týmy.
Ma*********.o.
Závodový nákupčí
květen 2017 – listopad 2018 1 rok a 7 měsíců
•Zodpovědnost za nákup v těchto oblastech oVýrobní materiály (nakupované díly, montážní díly, obaly) oSlužby – transport a logistické služby spojené se sériovým procesem konkrétních výrobních závodů •Vedení týmu složeného z 5 ti nákupčích z kategorie indirect (služby) •Reportování manažerovi závodového nákupu •Zodpovědnost za výběrová řízení v oblasti služeb, obalů, nakupovaných dílů a montážních dílů. •Pravidelný kontakt s dodavateli, sledování, zodpovědnost za optimalizaci cen ve fázi sériové výroby •Zpracování změnových řízení (interních, zákaznických, dodavatelských změn) •Hodnocení dodavatelů •Neustálé hledání potenciálu pro akční plány – optimalizace procesu, výroby, logistiky, cen nakupovaných dílů a služeb. •Hledání nových dodavatelů ve spolupráci s konkrétními odbornými útvary •Schvalování faktur, řešení cenových rozdílů •Tvorba smluvní dokumentace, archivace podepsané smluvní dokumentace v systému – “nákupní aplikace” •Častá spolupráce s ostatními odbornými útvary (logistikou, kvalitou, industrializací, údržbou, kontrolingem, vývojem..)
Ma*********.o.
Specialista logistických projektů
červenec 2012 – květen 2017 4 roky a 11 měsíců
•Zodpovědnost za nastavení logistických procesů v nových projektech •Vedení logistických týmů složených ze specialistů, jako například: balení, layouty, systémy, nakupované díly, industrializace, plánování výroby… •Účast na projektových týmech, vedených projektovým manažerem •Tvorba logistického konceptu – “kuchařky” pro sériovou výrobu, předání a zaškolení zástupců výrobního závodu •Nabídkové kalkulace •Zodpovědnost za stanovení a dodržení rozpočtu na logistiku v daném projektu •Optimalizace logistických nákladů v nových projektech •Příprava specifikací pro poptávky logistických služeb a logistického vybavení (obaly, regály, VZV…) •Reportování stavu projektu manažeru logistiky a projektovému vedoucímu •Tvorba a udržování výborných obchodních vztahů se zákazníky a výrobními závody, pro které jsou projekty připravované •Znalost a aplikace logistických principů: KANBAN, FIFO, JIT, štíhlá Logistika, TPM… •Pravidelná školení (viz kapitola Školení výše)
To********* SA
Order controller
září 2009 – červen 2012 2 roky a 10 měsíců
•Zodpovědnost za obchodování s neželeznými materiály, přijímání a zpracování objednávek od zákazníků, cenová jednání s dodavateli, zajištění transportu materiálu, celní odbavení, komunikace se zákazníky a dodavateli, vystavování odchozích a zpracování příchozích dodacích listů a faktur, příprava pro měsíční uzávěrku pro účetní oddělení •Plánování logistiky – udržování odsouhlasených skladových hladin materiálů, pro pokrytí možných zpoždění v dodávkách, způsobených převážně lodní dopravou •Měsíční výkaz INTRASTATU
Ve*****ika
Koordinátor prodeje dekorativních a zastiňovacích doplňků Velux
květen 2003 – červen 2005 2 roky a 2 měsíce
•Zodpovědnost za oblast Čech a Moravy •Úzká spolupráce s oddělením marketingu ( příprava reklamních aktivit, koordinace reklamních aktivit a aktivit k podpoře prodeje) •Úzká spolupráce s obchodními zástupci pro střešní okna Velux a se servisními techniky. •Péče o stávající obchodní síť a hledání nových obchodních příležitostí •Cílové skupiny: Prodejci stavebních materiálů, Malí obchodníci, Architekti, DIY obchody (OBI, Hornbach, Baumax, Bauhaus, Mountfield) •Zodpovědnost za pravidelné školení všech cílových skupin o portfóliu produktů, novinkách, výhodách a benefitech. •Systematické a pravidelné návštěvy všech cílových skupin (časté služební cesty).
Jazyky
italštinazačátečník
ruštinapokročilý začátečník
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
SAPZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Školení s certifikací: Lean Value Stream Expert - školení s certifikací
Richard Hodulák, ICG-capability s.r.o.
duben 2020
Calculation of transport price
Odborný seminář - Česmad Bohemia
září 2019
Procesní FMEA
Interní školení
srpen 2019
Global Global Information - Security: Protection of business information
Online školení s certifikací:
2018
Konflikt zájmů a Etický kodex
Online školení s certifikací:
2017
Dary: záleží na tom, jak to vypadá
Online školení s certifikací:
2016
Efektivní delegování
Aperta, Mgr Zdeněk Novotný
2016
Plánování a řízení výroby
Interní školení - Dipl Ing Antonín Krejčí
2016
Asertivita a komunikace
Aperta, Mgr.Petra Štětková
2015
Projektové řízení I a II
Aperta, Mgr.Zdeněk Novotný
2014
Výrobní a distribuční logistika
DTO, Ing Petr Besta, PhD
2012
Sales skills, stress management, time management
Velux
2003