N. M. , životopis 1258925
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent v médiích, reklamě, PR Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Správce vozového parku Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Vyšší odborná škola ekonomická, sociální a zdravotnická, Most, příspěvková organizace
Firemní ekonomika
2009 – 2012Vyšší odborné
Střední průmyslová škola stavební a Obchodní akademie, Kadaň
Obchodní akademie
2005 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 2 měsíce
Hu*****.o.
HR Specialist
leden 2023 – dosud 1 rok a 11 měsíců
Evidence zaměstnanců v systému (zadávání, změny, ukončování) • evidence docházky, její kontrola, úpravy a schvalování • plánování lékařských prohlídek zaměstnanců • evidence a plánování povinných školení zaměstnanců • evidence a plánování přesčasů zaměstnanců • evidence pracovních výročí a narozenin • administrativní činnosti spojené s ukončením pracovního poměru • vydávání ochranných oděvů a pracovních pomůcek • příprava podkladů pro mzdovou účtárnu a komunikace s účtárnou • obdobná příprava podkladů pro zaměstnance pracovních agentur • zpracování pravidelných reportů připravovaných v době měsíční uzávěrky • denní komunikaci se zaměstnanci • administrativa spojená s ročním zúčtováním daní, evidenčními listy důchodového pojištění • kontrola faktur spojených s výše uvedenými činnostmi • evidence smluv.
Hu*****.o.
Front Office Specialist
říjen 2013 – prosinec 2022 9 let a 3 měsíce
• Zajištění plynulého chodu sekretariátu, ubytování pro návštěvy a zahraniční kolegy, včetně zajištění dopravy a letenek • zabezpečení stravování pro zaměstnance + správa plateb • vyřizování telefonických hovorů, včetně zahraničních • správa datové služby, přijímání a odesílání pošty a balíků; evidence a třídění pošty došlé a odeslané • přijímání a odesílání zpráv prostřednictvím datové schránky • zajištění kontaktu s úklidovou firmou a firmou zajišťující ostrahu • správa a evidence firemního vozidla • práce dle pokynů jednatele a HR Managera • nákup režijního materiálu do výroby pro nákupní oddělení • zajištění obalového materiálu do výroby, včetně správy přijatých faktur + pravidelná měsíční inventura obalového materiálu • nákup práškových barev od smluvních dodavatelů • příprava reportů pro výrobní oddělení a jednatele firmy.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Další programy a počítačové znalosti
• Ekonomický systém Vario (objednávky, příjemky, faktury, inventura obalového materiálu) • Docházkový a mzdový systém Kompas • Docházkový a mzdový systém PlusPortal.
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení