J. K. , životopis 464913
Představa o práci
Chci pracovat jako
HR Business Partner HR generalista HR konzultant HR specialista Kouč Náborář Personalista Specialista HR marketingu Specialista pro odměňování a benefity Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola Karla Engliše v Brně, a. s.
Management v podníkání
2014 – 2017Bakalářské
Střední škola gastronomie a služeb, příspěvková organizace
Podnikání
2009 – 2011SŠ s maturitou
Střední škola strojní, stavební a dopravní, příspěvková organizace
Mechanik elektrotechnických zařízení
2006 – 2009Vyučení
Praxe 10 let a 10 měsíců
Ca*******.o.
HR/Sales specialista
leden 2024 – dosud 7 měsíců
Plánovaní a vedení personální agendy ve společnosti. Vedení personální evidence. Zajišťovaní procesu náboru a přijímaní. Zajišťovaní adaptačního procesu nových pracovníků. Řízení vztahů se zaměstnanci. Zpracovávání cenových kalkulací. Kompletní servis zakázníkovi formou B2C. Komunikace s dodavateli (nákup a dohled nad termíny dodání). Kontrola faktur a dobropisů.
Pr*********.o.
Obchodní referent s AJ
říjen 2020 – prosinec 2023 3 roky a 3 měsíce
Zajišťování obchodní agendy společnosti. Komunikace s obchodními partnery společnosti. Přijímání a vyřizování poptávek. Tvorba obchodních nabídek. Nákup a prodej materiálu. Evidence přijatých a vydaných faktur v systému Příprava podkladů pro přípravu obchodních smluv. Zajišťování realizace zakázek včetně jejich evidence.
AD*******ent
HR generalista
červenec 2019 – září 2020 1 rok a 3 měsíce
Organizační plánování, identifikace náborových potřeb, rozvoj a trénink zaměstnanců. Zastřešení kompletního náborového procesu, spravování rozpočtu pro personální procesy a zajišťování procesů týkajících se interní komunikace ve společnosti. Headhunt a reporting svému nadřízenému.
Ho*******nal
HR consultant -permanent placement
leden 2019 – červen 2019 6 měsíců
Vyhledávání nových akvizic, preselect Cv, průzkum trhu, vyhledávání kandidátů – head hunting, sociální sítě, inzerce (jobs.cz, LinkedIn, apod.). Náborové procesy – rezervace pohovorů, vedení pohovorů, konstruktivní zpětná vazba a poradenství, vyjednávání nabídek a doručení B2B, rozvoj podnikání – rozvoj vztahů s novými klienty a služby pro stávající klienty, poradenství v náboru zaměstnanců, mapování trhu práce.
Ta*********ers
Osobní asistent
květen 2017 – listopad 2018 1 rok a 7 měsíců
Každodenní komunikace s p. Chris lee tanem v anglickém jazyce (Londýn) , sbírání dat z ostatních oddělení firmy, zadávání dat do interního systému firmy, příprava dokumentů k odesílání na jiné oddělení či korespondenci a přepojování hovorů.
En*******r.o
QI/Team Leader
leden 2011 – srpen 2014 3 roky a 8 měsíců
Komunikace s managementem firmy, vedení středně velkých skupinek pracovníků (10-15), kontrola výrobku na výrobě (např. Škoda Auto, Tenneco, Denso, DGS, Knorr Bremse a jiné), zaručovaní 100% kvality zákazníkovi, administrativa (reporting), zaučovaní ostatních kolegů.
Jazyky
němčinazačátečník
španělštinazačátečník
angličtinapokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
Další programy a počítačové znalosti
Účetní program Pohoda
Kurzy
Vyhledávání akvizic pomocí sociálních sítí
Tento kurz mi pomohl zefektivnit vyhledávání nových klientů a uchazečů, ale především využití sociálních sítí se zaměřením na obchod.
červenec 2019