Foto: Maksim K.
ID 869878

Maksim K. 34 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Karlovy Vary + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

REU G.V. Plekhanova, Moskva, Rusko

Ekonomika a management - Manažersko-ekonomický obor

září 2007 – červenec 2012Vysokoškolské

Praxe 13 let a 3 měsíce

Ed*******.s.

HR Manažer

červenec 2021 – dosud 3 roky a 5 měsíců

Kontrola docházky. Nezbytná HR administrativa. Práce se mzdovými podklady. Kompletní vedení personální a mzdové agendy, spolupráce s OSSZ, zdravotními pojišťovnami i finančím úřadem.Zajištění náboru nových zaměstnanců, zaškolení a další vzdělávání. Samostatné školení zaměstnanců ohledně hodnot společnosti. Spoluprace personálními agenturami atd.

Ed*******.s.

Manažer reservačního oddělení

listopad 2018 – červen 2021 2 roky a 8 měsíců

Řízení, organizace a koordinace pracovníků rezervačniho odděleni Nastavení, řízení a koordinace provozních procesů v rámci zařízení. Poskytování informací o poskytovaných službách a jejich cenách zákazníkům Komunikace se zakazniky, řešeni stižnosti zakazniků. Vedení jednání a uzavírání kontraktů s obchodními partnery. Sjednávání smluv na poskytování služeb. Komunikace s online portaly ( Booking.com, HRS.com, Expedia.com atd.), vcetne nastaveni.

Mi*********.o.

Jednatel

březen 2014 – červen 2020 6 let a 4 měsíce

Vedení společnosti Plánování nákupu Setkání a jednání s dodavateli Vývoj reklamních materiálů Vedení docházky Pohovory s uchazeči Zpracování pracovního plánu Komunikace s klienty společnosti

Ed*******.s.

F&B Manažěr

březen 2018 – listopad 2018 9 měsíců

Řízení, organizace a koordinace pracovníků a činností k zabezpečení plynulého provozu. Provádění kontroly dodržování předpisů v oblasti hygieny, požární ochrany, bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a vnitropodnikových směrnic. Poskytování informací o poskytovaných službách a jejich cenách zákazníkům a hostům hotela Řízení a kontrola kvality poskytovaných služeb, správnosti pokladních operací a jejich evidence. Proškolování pomocného personálu. Komunikace se zakazniky, řešeni stižnosti zakazniků.

Ed*******.s.

Číšník/servírka

leden 2018 – březen 2018 3 měsíce

Obsluha hostů hotelu v restauraci Grand Buffet Sorrento (snidane, obed. večeře). Spolupráce s kuchaři a šef-kuchařem Příprava restaurace pro snidani, obed, večeře. Točení piva, servis vína.

JS*****sko

Vedoucí specialista oddělení zákaznické podpory

duben 2011 – září 2013 2 roky a 6 měsíců

Dohled nad oddělením zákaznické podpory. Reporting a vedení docházky Psaní normativní dokumenty oddělení. Práce se softwarem ABS Diasoft a Open Way4. Poradenství klientům ohledně stavu plastové karty, ohledně bankovních produktů. Řešení krizových situací (řešeni stížností klientů).

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

ruštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

C - nákladní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Fidelio - hotelovy system Storyous - pokladni system

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Kurzy

Mzdové účetnictví se základy personalistiky

červen 2023

PRŮVODCE ZAČÍNAJÍCÍHO HR MANAŽERA

Personalista stratég, tvůrce hodnot a strážce firemní kultury Popisy pracovních míst, kompetenční model Expert na vyhledávání kandidátů a vedení výběrového rozhovoru Moderní metody řízení pracovního výkonu Systémy odměňování a moderní účinné benefity Systematický rozvoj zaměstnanců Pracovní právo v praxi personálního manažera

Zobrazit certifikát o absolvování

prosinec 2021

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45