Nikola B. 35 let , životopis 615062
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Česká Lípa + 20 km ochota dojíždět Mapa Rumburk + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
HR Business Partner HR generalista HR konzultant HR ředitel / manažer HR specialista Náborář Nákupčí Personalista Specialista HR marketingu Specialista pro odměňování a benefity Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
VOŠ a SPŠ VARNSDORF
Informační a komunikační technologie - design, reklamní tvorba a propagace společnosti
2004 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 8 měsíců
DA*********.s.
HR manager
leden 2024 – dosud 1 rok
- Spoluvytváření, formulace a naplňování strategie společnosti v oblasti lidských zdrojů. - Zajištění dodržování a neustálého zlepšování všech procesů v oblasti lidských zdrojů. - Koordinace personálních projektů - Rozvoj a údržba interních směrnic, personálních procesů a dokumentace - Poskytování komplexní podpory v oblasti lidských zdrojů jednotlivým vedoucím pracovníkům napříč různými divizemi společnosti -Podílení se na plánování lidských zdrojů - Spolupráce při vytváření strategie náboru, organizační i metodické zastřešení celého procesu výběru zaměstnanců a jejich adaptace - Komunikace s dodavateli (personální agentury, poradenské společnosti apod.) - Koordinace požadavků BOZP a OP - Koordinace tréninkových a vzdělávacích plánů - Správa zaměstnaneckých certifikací a koordinace při získávání nových certifikací - Koordinace procesu hodnocení zaměstnanců - Správa zaměstnaneckých benefitů - Zpracování a řízení docházky - Příprava podkladů pro mzdy pro DPP a DPČ - Činnosti spojené se změnou a ukončením pracovního poměru - Interní komunikace na denní kontakt se zaměstnanci a manažery napříč celou společností - Účast tvorby plánů projektů
Ke*******.o.
nákupčí senior a koordinátor nákupu
říjen 2019 – listopad 2023 4 roky a 2 měsíce
Vedoucí nákupu Keydesign s.r.o. Kompletní nastavení procesů pro nákup a logistiku. Řízení strategického a operativního nákupu. Vyhledávání, výběr a hodnocení dodavatelů. Vyjednávání smluvních podmínek s dodavateli a optimalizace nákladů. Sledování skladových zásob a zajištění jejich optimální úrovně. Řešení reklamací, neshod a krizových situací v dodavatelském řetězci. Spolupráce s ostatními odděleními na plánování a realizaci projektů. Vedení jednoho podřízeného a zajištění hladké komunikace v týmu. Příprava reportů a analýz pro vedení společnosti. Pokračování v práci na částečný úvazek – během pandemie Mateřská dovolená do konce společnosti.
EW*********.o.
Personalista
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
(300-350 zaměstnanců) - Recruitment pro dva výrobní závody - Zajištění personální administrativy (zdravotní prohlídky, vznik pracovního poměru, změny v PP atd.) - Vedení personální agendy (systémové i složkové) - Přítomnost a příležitostné školení BOZP a PO - Začlenění nových zaměstnanců do pracovního kolektivu - Kontrola docházky obou výrobních závodů - Rozvoj firemní kultury - Tvorba motivačních a benefitních systémů - Správa GDPR HR Marketing - Vytvoření a správa společnosti na sociálních sítí - Tvorba a realizace marketingových konceptů firmy - Tvorba veškerých tištěných marketingových publikací - Tvorba reklamních a dárkových předmětů společnosti - Pořádání firemních a propagačních akcí
TO*****.s.
Nákupčí
2010 – 2016 6 let a 6 měsíců
Nákup materiálu: Zajišťování potřebného sortimentu pro výrobu, včetně řízení nákupu řídicích systémů, motorů, kabelů a dalšího materiálu. Kontrola a optimalizace skladových zásob: Pravidelná kontrola nelikvidních zásob, optimalizace skladových zásob a implementace opatření k minimalizaci nadbytečného materiálu. Řízení termínů: Monitoring a urgence termínů dodávek s cílem zajistit plynulý chod výroby. Vyjednávání s klíčovými dodavateli: Aktivní spolupráce s významnými partnery, jako jsou Siemens, Heidenhain, Fanuc nebo Lapp Group. Úspěšné vyjednávání podmínek nákupu a dlouhodobé budování dobrých vztahů s dodavateli. Mezioborová komunikace: Denní interakce s výrobou, plánováním, kvalitou a dalšími odděleními, koordinace potřeb a zajišťování efektivní spolupráce. Strategie nákupu: Vytváření a implementace nákupních strategií pro efektivní zásobování, včetně zlepšování procesů a systémových řešení. Rozvoj systému Sinumerik: Aktivní podíl na rozvoji systému Sinumerik, zajištění kompatibility komponent a jejich dostupnosti v souladu s výrobními požadavky.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník
Adobe PhotoshopPokročilý
AutoCADZačátečník
CanvaZačátečník
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
PohodaZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Creator StudioZačátečník
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Úprava fotekPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Systém Fanuc - Helios Orange - Helios Green - Zeus - DAS - Recrutis
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
HR manager
certifikace
srpen 2024
certifikát u České národní banky
zkoušky pro finanční zprostředkovatele (BC)
2014