Foto: Nikola B.
ID 615062

Nikola B. 35 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

VOŠ a SPŠ VARNSDORF

Informační a komunikační technologie - design, reklamní tvorba a propagace společnosti

2004 – 2008SŠ s maturitou

Praxe 13 let a 8 měsíců

DA*********.s.

HR manager

leden 2024 – dosud 1 rok

- Spoluvytváření, formulace a naplňování strategie společnosti v oblasti lidských zdrojů. - Zajištění dodržování a neustálého zlepšování všech procesů v oblasti lidských zdrojů. - Koordinace personálních projektů - Rozvoj a údržba interních směrnic, personálních procesů a dokumentace - Poskytování komplexní podpory v oblasti lidských zdrojů jednotlivým vedoucím pracovníkům napříč různými divizemi společnosti -Podílení se na plánování lidských zdrojů - Spolupráce při vytváření strategie náboru, organizační i metodické zastřešení celého procesu výběru zaměstnanců a jejich adaptace - Komunikace s dodavateli (personální agentury, poradenské společnosti apod.) - Koordinace požadavků BOZP a OP - Koordinace tréninkových a vzdělávacích plánů - Správa zaměstnaneckých certifikací a koordinace při získávání nových certifikací - Koordinace procesu hodnocení zaměstnanců - Správa zaměstnaneckých benefitů - Zpracování a řízení docházky - Příprava podkladů pro mzdy pro DPP a DPČ - Činnosti spojené se změnou a ukončením pracovního poměru - Interní komunikace na denní kontakt se zaměstnanci a manažery napříč celou společností - Účast tvorby plánů projektů

Ke*******.o.

nákupčí senior a koordinátor nákupu

říjen 2019 – listopad 2023 4 roky a 2 měsíce

Vedoucí nákupu Keydesign s.r.o. Kompletní nastavení procesů pro nákup a logistiku. Řízení strategického a operativního nákupu. Vyhledávání, výběr a hodnocení dodavatelů. Vyjednávání smluvních podmínek s dodavateli a optimalizace nákladů. Sledování skladových zásob a zajištění jejich optimální úrovně. Řešení reklamací, neshod a krizových situací v dodavatelském řetězci. Spolupráce s ostatními odděleními na plánování a realizaci projektů. Vedení jednoho podřízeného a zajištění hladké komunikace v týmu. Příprava reportů a analýz pro vedení společnosti. Pokračování v práci na částečný úvazek – během pandemie Mateřská dovolená do konce společnosti.

EW*********.o.

Personalista

2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců

(300-350 zaměstnanců) - Recruitment pro dva výrobní závody - Zajištění personální administrativy (zdravotní prohlídky, vznik pracovního poměru, změny v PP atd.) - Vedení personální agendy (systémové i složkové) - Přítomnost a příležitostné školení BOZP a PO - Začlenění nových zaměstnanců do pracovního kolektivu - Kontrola docházky obou výrobních závodů - Rozvoj firemní kultury - Tvorba motivačních a benefitních systémů - Správa GDPR HR Marketing - Vytvoření a správa společnosti na sociálních sítí - Tvorba a realizace marketingových konceptů firmy - Tvorba veškerých tištěných marketingových publikací - Tvorba reklamních a dárkových předmětů společnosti - Pořádání firemních a propagačních akcí

TO*****.s.

Nákupčí

2010 – 2016 6 let a 6 měsíců

Nákup materiálu: Zajišťování potřebného sortimentu pro výrobu, včetně řízení nákupu řídicích systémů, motorů, kabelů a dalšího materiálu. Kontrola a optimalizace skladových zásob: Pravidelná kontrola nelikvidních zásob, optimalizace skladových zásob a implementace opatření k minimalizaci nadbytečného materiálu. Řízení termínů: Monitoring a urgence termínů dodávek s cílem zajistit plynulý chod výroby. Vyjednávání s klíčovými dodavateli: Aktivní spolupráce s významnými partnery, jako jsou Siemens, Heidenhain, Fanuc nebo Lapp Group. Úspěšné vyjednávání podmínek nákupu a dlouhodobé budování dobrých vztahů s dodavateli. Mezioborová komunikace: Denní interakce s výrobou, plánováním, kvalitou a dalšími odděleními, koordinace potřeb a zajišťování efektivní spolupráce. Strategie nákupu: Vytváření a implementace nákupních strategií pro efektivní zásobování, včetně zlepšování procesů a systémových řešení. Rozvoj systému Sinumerik: Aktivní podíl na rozvoji systému Sinumerik, zajištění kompatibility komponent a jejich dostupnosti v souladu s výrobními požadavky.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinazačátečník

slovenštinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiPokročilý

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník

Adobe PhotoshopPokročilý

AutoCADZačátečník

CanvaZačátečník

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

PohodaZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

Creator StudioZačátečník

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

Úprava fotekPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Systém Fanuc - Helios Orange - Helios Green - Zeus - DAS - Recrutis

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

HR manager

certifikace

srpen 2024

certifikát u České národní banky

zkoušky pro finanční zprostředkovatele (BC)

2014

Zájmy

Věnuji se nejvíce své rodině a péči o dům a zahradu. Zajímám se o zdravé stravování a ráda peču domácí speciality. Baví mě DIY projekty a zútulňování domova.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45