Nikola B. 35 let , životopis 615062
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
HR Business Partner HR generalista HR konzultant HR ředitel / manažer HR specialista Náborář Personalista Specialista HR marketingu Specialista pro odměňování a benefity Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
VOŠ a SPŠ VARNSDORF
Informační a komunikační technologie - design, reklamní tvorba a propagace společnosti
2004 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 4 měsíce
DA*********.s.
HR manager
leden 2024 – dosud 11 měsíců
- Spoluvytváření, formulace a naplňování strategie společnosti v oblasti lidských zdrojů. - Zajištění dodržování a neustálého zlepšování všech procesů v oblasti lidských zdrojů. - Koordinace personálních projektů - Rozvoj a údržba interních směrnic, personálních procesů a dokumentace - Poskytování komplexní podpory v oblasti lidských zdrojů jednotlivým vedoucím pracovníkům napříč různými divizemi společnosti -Podílení se na plánování lidských zdrojů - Spolupráce při vytváření strategie náboru, organizační i metodické zastřešení celého procesu výběru zaměstnanců a jejich adaptace - Komunikace s dodavateli (personální agentury, poradenské společnosti apod.) - Koordinace požadavků BOZP a OP - Koordinace tréninkových a vzdělávacích plánů - Správa zaměstnaneckých certifikací a koordinace při získávání nových certifikací - Koordinace procesu hodnocení zaměstnanců - Správa zaměstnaneckých benefitů - Zpracování a řízení docházky - Příprava podkladů pro mzdy pro DPP a DPČ - Činnosti spojené se změnou a ukončením pracovního poměru - Interní komunikace na denní kontakt se zaměstnanci a manažery napříč celou společností - Účast tvorby plánů projektů
Ke*******.o.
Nákupčí
2019 – listopad 2023 4 roky a 11 měsíců
Nákup materiálu - Kontrola a urgence termínů dodávky - Jednání s dodavateli - Komunikace s dodavateli - Veškerá administrativa
EW*********.o.
Personalista
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
(300-350 zaměstnanců) - Recruitment pro dva výrobní závody - Zajištění personální administrativy (zdravotní prohlídky, vznik pracovního poměru, změny v PP atd.) - Vedení personální agendy (systémové i složkové) - Přítomnost a příležitostné školení BOZP a PO - Začlenění nových zaměstnanců do pracovního kolektivu - Kontrola docházky obou výrobních závodů - Rozvoj firemní kultury - Tvorba motivačních a benefitních systémů - Správa GDPR HR Marketing - Vytvoření a správa společnosti na sociálních sítí - Tvorba a realizace marketingových konceptů firmy - Tvorba veškerých tištěných marketingových publikací - Tvorba reklamních a dárkových předmětů společnosti - Pořádání firemních a propagačních akcí
TO*****.s.
Nákupčí
2010 – 2016 6 let a 6 měsíců
- Nákup materiálu (řídící systémy, motory, kabely atd.) - kontrola nelikvidních zásob - kontrola a urgence termínů dodávky materiálu - jednání s dodavateli (Siemens, Heidenhain, Fanuc, Lapp Group...) - každodenní komunikace napříč odděleními - každodenní komunikace s dodavateli - strategie nákupu - rozvoj systému Sinumerik
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Systém Fanuc - Helios Orange - Helios Green - Zeus - DAS
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
certifikát u České národní banky
zkoušky pro finanční zprostředkovatele (BC)
2014