Foto: Debora J.
ID 1301149

Debora J. 28 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Vlašim + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

Ostravská univerzita - nedokončené státnice

Psychologie

2016 – 2020Bakalářské

Gymnázium Vlašim

Gymnázium (Gymnázium - všeobecné)

2007 – 2016SŠ s maturitou

Praxe 7 let

Em*****ing

HR manager

srpen 2024 – dosud 4 měsíce

Náplň práce: Plánování a vedení personální práce v organizaci. Tvorba vnitřních předpisů a pracovně právních dokumentů organizace. Zajišťování náborů, přijímání a propouštění zaměstnanců. Vedení personální evidence a souvisejících smluvních vztahů. Spolupráce na nastavení a vedení systému hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců. Spolupráce při analýze vzdělávacích potřeb a zajišťování rozvoje a vzdělávání zaměstnanců. Spolupráce s vedoucími jednotlivých oddělení v oblasti personální práce. Reporting vedení organizace Usměrňování personální politiky s vazbou na vývoj a záměry organizace. Tvorba personálních hodnotících systémů a nástrojů k utváření podnikové kultury. Příprava a realizace přijímacích a propouštěcích procedur ve firmě. Spolupráce s vedením firmy při vytváření a naplňování systému odměňování a hodnocení zaměstnanců. Jednání s externími organizacemi (úřady práce, sociální úřady, inspektoráty bezpečnosti práce apod.). Sledování legislativních změn v oblasti pracovněprávní problematiky. Vytváření programů kariérového růstu a vzdělávání zaměstnanců. Případně další úkoly uložené vedením firmy

Scio

Kontrolor

říjen 2021 – srpen 2024 2 roky a 11 měsíců

DPP - Kontrola online Scio zkoušek. Práce je vedená z domova. Práce byla zaměřena hlavně na preciznost a na administrativní činnost. Byla vyžadována flexibilita (práce přes noc), svědomistos a spolehlivost.

Pr*********eu)

HR Manager/Sales Representative

květen 2022 – červen 2024 2 roky a 2 měsíce

DPP/HPP- Ve firmě jsem měla na starosti nábor interních zaměstnanců. Mimo jiné jsem řešila nábor externích brigádníků pro naše klienty. Komunikace s klienty byl můj denní chleba. Řešila jsem jejich vešekré požadavky a provázela je celou akcí. Naše brigádníky jsem školila, stejně tak i naše interní zaměstance. Podílela jsem se také na vývoji strategie firmy. Tvořila jsem finanční plány a řešila veškeré obchodní záležitosti. Naučila jsem se zde veškeré personální, manažerské dovednosti a vypilovala ty obchodní. Součástí mé práce byla veškerá personální agenda - smlouvy apod. Pro firmu jsem byla nepostradatelný článek ve všech oblastech. Reference od mého zaměstnavatele najdete na mém LinkedIn.

No*****ino

Administrativní pracovník

2022 – 2023 1 rok a 6 měsíců

DPP - práce byla vedena z domova. Měla jsem na starosti kontrolu objednávek z celého světa. Řešila jsem administrativu spojenou s jejich odesíláním a hledáním chyb v naskladňování. V případě potřeby jsem komunikovala se zákazníkem a snažil se vyřešit vzniklou situaci k oboustranné spokojenosti. Práce vyžadovala preciznost a znalost vícero světových jazyků.

Ko*******.s.

Bankovní poradce

říjen 2019 – září 2021 2 roky

HPP - V bance jsem se naučila veškeré potřebné znalosti pro výkon povolání banovního poradce. Udělala jsem si povinné certifikace. Každý den jsem komunikovala s klienty a řešila jejich požadavky. Vždy jsem se snažila ke každému přistupovat individuáně a pomoci jim dobře finančně fungovat.

Th*****me,

Průvodce, později manažerka

prosinec 2016 – září 2018 1 rok a 10 měsíců

DPP - Zde jsem měla na starosti chod celé pobočky od nabírání nových brigádníků, až po úklid a opravu prostor. Tato práce mi dala mnoho zkušeností. Naučila jsme se vedení týmu, asertivitě a zodpovědnosti. Mojí předsnotí zde byla má komunikativnost a pracovitost.

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookZkušený

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Rekvalifikační kurz Účetní a mzdový specialista

Rozsah 240 hod - studium stále probíhá

2024

Rekvalifikační kurz Personalista

2024

Kurz zdravotníka zotavovacích akcí

2023

Chůva pro děti do zahájení školní docházky - rekvalifikační kurz,

CHŮVA

2022

Kurz hlavní vedoucí dětských táborů - akeritovaný

2020

Kurz krizové intervence 150 hod- akreditovaný,

2019

Zájmy

vedení letních táborů, turistika, vzdělávání, čtení, divadlo

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45