Ing. Zuzana S. 47 let , životopis 1329398
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
ESF MU Brno
Podnikové hospodářství
září 2004 – září 2009Vysokoškolské
Obchodní akademie
Obchodní akademie
září 1991 – červen 1995SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 9 měsíců
Ac*********.o.
HR manager
prosinec 2018 – dosud 6 let a 1 měsíc
- zodpovědnost za řízení a provoz ekonomicko-personálního oddělení - onboarding, nábor zaměstnanců, nástup a adaptace zaměstnanců - zodpovědnost za kompletní agendu pracovně právních vztahů spolupráce při řešení pracovně právních vztahů - vytváření a budování firemní kultury a principů interní komunikace zpracování mzdových podkladů a spolupráce se mzdovou účetní a auditory - školení, vzdělávání a osobní rozvoj zaměstnanců - komunikace s úřady státní správy, spolupráce při externích i interních kontrolách kontrola a řízení cash flow, správa pohledávek a závazků, organizace a řízení platebního styku příprava finančních reportů pro zahraniční mateřskou společnost, komunikace s mateřskou společností v zahraničí implementace a práce v ERP systému – AFAS
Ac*********.o.
HR & back office administrátor
září 2012 – listopad 2018 6 let a 3 měsíce
- vedení personální agendy společnosti – evidence docházky, dovolených, zpracování a příprava pokladů pro mzdovou účetní - spolupráce na přípravě finančních výkazů a reportů pro zahraniční mateřskou společnost - evidence a řízení oběhu účetních dokladů, spolupráce s účetní společností, konzultace s auditory - správa a vymáhání pohledávek (výzvy, komunikace s právníky a exekutorskými úřady) - kontrola a správa daní, pojištění, nájmů a leasingů jako i ostatních povinností vůči státním i jiným orgánům - organizace zahraničních cest pracovníků společnosti - příprava kalkulací zakázek, podkladů k fakturaci zakázek - podpora systému BOZP (spolupráce s externím poskytovatelem BOZP) - implementace a práce s docházkovým systémem OK Base
KV*********.o.
účetní a personální asistentka
září 1997 – listopad 2006 9 let a 3 měsíce
- finanční a mzdová účetní - vedení podvojného účetnictví včetně mezd, zpracování daňových přiznání a reportů pro finanční úřad a ostatní úřady státní správy, spolupráce s externími daňovými poradci - zpracování „research na zakázku“ pro pozice středního a TOP managementu - vyhledávání nových klientů, kontakt se stávající klientelou, nábor studentů pro krátkodobé brigády, administrativa spojená s náborem
Ce*********lář
asistentka prodeje
červen 1996 – červenec 1997 1 rok a 2 měsíce
- administrativní činnost spojená s vedením kanceláře a nabídkou služeb - vyhledávání nových klientů, kontakt se stávajícími klienty, komunikace s úřady a s obchodními partnery, služby delegáta
Jazyky
němčinastředně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
Money S5Pokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Kurzy
Aktuality v pracovním v právu
školení pro účetní a personalisty, novinky 2024
březen 2024