Není foto: Ing. Zuzana  S.
ID 1329398

Ing. Zuzana S. 47 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

HR ředitel / manažer HR specialista

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

ESF MU Brno

Podnikové hospodářství

září 2004 – září 2009Vysokoškolské

Obchodní akademie

Obchodní akademie

září 1991 – červen 1995SŠ s maturitou

Praxe 22 let a 6 měsíců

Ac*********.o.

HR manager

prosinec 2018 – dosud 5 let a 10 měsíců

- zodpovědnost za řízení a provoz ekonomicko-personálního oddělení - onboarding, nábor zaměstnanců, nástup a adaptace zaměstnanců - zodpovědnost za kompletní agendu pracovně právních vztahů spolupráce při řešení pracovně právních vztahů - vytváření a budování firemní kultury a principů interní komunikace zpracování mzdových podkladů a spolupráce se mzdovou účetní a auditory - školení, vzdělávání a osobní rozvoj zaměstnanců - komunikace s úřady státní správy, spolupráce při externích i interních kontrolách kontrola a řízení cash flow, správa pohledávek a závazků, organizace a řízení platebního styku příprava finančních reportů pro zahraniční mateřskou společnost, komunikace s mateřskou společností v zahraničí implementace a práce v ERP systému – AFAS

Ac*********.o.

HR & back office administrátor

září 2012 – listopad 2018 6 let a 3 měsíce

- vedení personální agendy společnosti – evidence docházky, dovolených, zpracování a příprava pokladů pro mzdovou účetní - spolupráce na přípravě finančních výkazů a reportů pro zahraniční mateřskou společnost - evidence a řízení oběhu účetních dokladů, spolupráce s účetní společností, konzultace s auditory - správa a vymáhání pohledávek (výzvy, komunikace s právníky a exekutorskými úřady) - kontrola a správa daní, pojištění, nájmů a leasingů jako i ostatních povinností vůči státním i jiným orgánům - organizace zahraničních cest pracovníků společnosti - příprava kalkulací zakázek, podkladů k fakturaci zakázek - podpora systému BOZP (spolupráce s externím poskytovatelem BOZP) - implementace a práce s docházkovým systémem OK Base

KV*********.o.

účetní a personální asistentka

září 1997 – listopad 2006 9 let a 3 měsíce

- finanční a mzdová účetní - vedení podvojného účetnictví včetně mezd, zpracování daňových přiznání a reportů pro finanční úřad a ostatní úřady státní správy, spolupráce s externími daňovými poradci - zpracování „research na zakázku“ pro pozice středního a TOP managementu - vyhledávání nových klientů, kontakt se stávající klientelou, nábor studentů pro krátkodobé brigády, administrativa spojená s náborem

Ce*********lář

asistentka prodeje

červen 1996 – červenec 1997 1 rok a 2 měsíce

- administrativní činnost spojená s vedením kanceláře a nabídkou služeb - vyhledávání nových klientů, kontakt se stávajícími klienty, komunikace s úřady a s obchodními partnery, služby delegáta

Jazyky

němčinastředně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

Money S5Pokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zájmy

sport, cestování, kultura

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45