Není foto: M. V.
ID 1315054

M. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední průmyslová škola, Vlašim, Komenského 41

Technické lyceum

září 2011 – červen 2015SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 2 měsíce

Pr*****eu)

HR Manager/Head of Recruitment

březen 2023 – dosud 1 rok a 9 měsíců

Mým hlavním úkolem při nástupu bylo nabírat nové zaměstnance, komunikovat s nimi. Měla jsem na starosti množství klientských akcí, na které obsazovala vhodné kandidáty. Jedná se o zpracování životopisů, nábor a koordinace brigádníků na akci. Komunikace s klientem. Tvorba inzerce na sociální sítě i pracovní portály. Administrativa - smluvní dokumentace, zpracování mezd, tvorba prezentace uchazečů, reporty po akci. Po krátkém zapracování jsem pokračovala na pracovní pozici vedoucí náboru - vedení a řízení týmu náborářů pro maximální spokojenost klienta i firmy. Účast na poradách vedení. Byla jsem také součástí vypracování strategie pro událost, kde byly stovky brigádníků a zajišťovala jsem kompletní administrativní práci pro tento projekt.

Ek***** o.

Operátor na servisní lince/Administrativa, průzkum trhu

listopad 2022 – dosud 2 roky a 1 měsíc

Nejdřív jsem začala jako operátorka na servisní lince - příjem příchozích hovorů od klientů, kteří mají pokladní systém a mají nějaký problém, zápis do interního systému, popřípadě kontaktování technika pro rychlou odpověď. Poté jsem začala s administrativní prací, průzkumem trhu - vyhledávání potencionálních partnerů pro business - Evropa + USA.

Sc*****šov

Customer Service Specialist

duben 2019 – dosud 5 let a 8 měsíců

Mým hlavním úkolem je podávat zákaznický servis na vysoké úrovni s ohledem na maximální spokojenost a dobré vztahy. Každodenní komunikace se zahraničními zákazníky a kolegy (celý svět), komunikace se všemi odděleními továrny (sklad, plánování, kvalita, R&D,…). Dále také řešení reklamací, posílání vzorků klientům, tvorba zákaznických objednávek, vratek, nákupních objednávek, reportů v systému Oracle. Účast na pravidelných meetinzích. Komunikace s přepravními společnostmi, veterinární správou, externí celní společností – každá země má specifické požadavky na dokumenty. Práce spojené se založením nového výrobku před první výrobou po potvrzení businessu (sehnání a popř. práce na nutných dokumentech) - kartonové a paletové štítky, výrobkové specifikace, tvorba ceny do systému, kontrola materiálů,.. Aging – řešení pohledávek zákazníků. V poslední době specializace převážně na produkt smetanový sýr. Samozřejmost je administrativní práce v MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Oracle, Workday.

VW*****ice

Customer Account Associate

září 2018 – březen 2019 7 měsíců

Mým hlavním úkolem bylo podávat zákaznický servis na vysoké úrovni s ohledem na maximální spokojenost a dobré vztahy. Každodenní komunikace se zahraničními zákazníky a kolegy (GB, USA). Občasné zastupování manažera na poradách. Zpracování podkladků pro zakázky, spárování se štítky z jiného oddělení, následně přechod do výroby. Pozdější specializace – fakturační specialista - zpracování faktur a zasílání potřebných dokumentů, leteckých nákladních listů; do zemí mimo Evropskou unii – existují výjimky, kdy je nutné zasílat certifikáty, aj. Samozřejmost je administrativní práce v systémech a programech: MS Outlook, Word, Excel, One Drive, TWIST, PeopleSoft, TOPCAT, Reqviewer. Pracovní cesta do pobočky ve Velké Británii 10/2018.

Au*****nds

Au Pair

leden 2018 – srpen 2018 8 měsíců

Starost o chod domácnosti v česko – holandské rodině.

NE*****aha

Procurement Coordinator + Shift Manager

září 2016 – srpen 2017 1 rok

Mým hlavním úkolem na pozici Procurement Coordinator bylo shánění techniků po celém světě na instalace routerů a dalších HW, komunikace se zahraničními klienty a dodavateli. Zařizování celé zakázky a poté kontrola v průběhu instalace, zároveň každodenní komunikace v anglickém jazyce – hlavně písemně, ale i telefonicky. Samozřejmost byla administrativní práce – MS Outlook, ProTrack, posílání potřebných dokumentů. Jako Shift Manager jsem měla kontrolu a přehled o všech aktivitách po celý den. Zajišťovala jsem kvalitu a spokojenost klientů i dodavatelů. Řešila jsem aktuální problémy a měla jsem na starosti kolegy z Indie (lehké leaderství).

As*******šov

Sales Consultant

červen 2015 – srpen 2016 1 rok a 3 měsíce

Hlavním úkolem byl zákaznický servis na vysoké úrovni s ohledem na maximální spokojenost a budování dobrých vztahů. Souviselo s tím i plnění cílů – uzavírání smluv. Byla jsem reklamační specialista. Práce s pokladním a skladovým systémem Winshop. Práce v programech Siebel, CCM, HIRR, Respect a administrativní práce (tisk, scan, kopírování, zakládaní spisů).

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookZkušený

Databázové systémy

OraclePokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Průzkum trhu

Kurzy

Anglický kurz – Taal 4U Taaltrainingen, Breda, Netherlands

Kurz anglického jazyka v Nizozemí 01/18-06/18. Certifikát podle European Framework of Language reference

červen 2018

Komunikace a prodej

Rozšiřující kurz pro práci v T-Mobile.

listopad 2015

Zájmy

Mám ráda procházky, společenské akce, hudbu a kulturu na nových místech. Jsem člověk, který se zajímá o moderní technologie, takže nemám problém s učením se v nových programech.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45