Veronika Š. 47 let , životopis 1318365
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Asistent v médiích, reklamě, PR HR konzultant HR ředitel / manažer HR specialista Office manager Personalista Pracovník back office Ředitel / manažer hotelu Specialista HR marketingu Vedoucí / manažer restaurace Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
VOŠ Mediální tvorby
Mediální komunikace
červen 2022 – dosudVyšší odborné
Fakulta filozofická OU Ostrava
NJ ve sféře podnikání - bez státnice
2011 – 2014Bakalářské
PB – Vyšší odborná škola a střední škola Managementu s.r.o., Praha
Ekonomické teorie
1995 – 1996Vyšší odborné
Rodinná škola Nové Město na Moravě
Ekonomika
1991 – 1995SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 1 měsíc
H2*********r.o
HR/Manager Back Office
únor 2023 – dosud 1 rok a 11 měsíců
Péče a zajišťování zákonných školení (BOZP, PO řidiči atd.) - jejich organizace a evidence. Péče o lékařské prohlídky. Zajišťování náborů, přijímání a propouštění zaměstnanců. Zpracovávání cestovních příkazů, podklady pro fakturaci. Správa benefitů. Organizace zaměstnaneckých akcí. Spolupráce s tiskárnami, tvorba etiket, letáků, manuálů, vedení skladu, objednávky. Správa sociálních sítí.
VV*****.s.
Administrativní pracovník v personalistice
září 2016 – leden 2023 6 let a 5 měsíců
Personální evidence, zajišťování školení a pracovně-lékařských prohlídek, docházkový systém. Organizování pracovních akcí, zpracovávání cestovních příkazů, reporting pro vedení, podklady pro fakturaci. Obchodní činnost, koordinace aktivit souvisejících s chodem kanceláře, administrativní agenda, evidence dokumentace, zajištění služebních cest, tvorba cenových nabídek.
An*****.o.
Obchodní referent
únor 2015 – září 2016 1 rok a 8 měsíců
Komunikace se zákazníky, objednávky, fakturace, skladová evidence, reklamace, pokladna.
Sa*********.o.
Asistentka a obchodní referent
březen 2003 – prosinec 2005 2 roky a 10 měsíců
Komunikace s klíčovými zákazníky, objednávky zboží, fakturace, sjednávání schůzek, vyřizování běžné kancelářské agendy, zahraniční cesty, komunikace se zahraničními dodavateli, pokladna, sklad, skladové hospodářství.
Ne*********.o.
Aspirant na zástupce vedoucího
leden 2002 – říjen 2003 1 rok a 10 měsíců
Komunikace s německou centrálou, vyřizování reklamací, pokladní uzavírky, skladová evidence.
Da*******aha
Asistentka ředitele
září 1996 – říjen 1997 1 rok a 2 měsíce
Administrativní činnost.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe InDesignZačátečník
CanvaPokročilý
ERP a účetní software
K2Nováček
Money S5Začátečník
PohodaNováček
PremierZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
Střih videaZačátečník
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
HR/Personalista - autorizovaná zkouška
Pro personalistky a personalisty, kteří mají zájem si prohloubit nebo doplnit znalosti v oblasti HR - Lidských zdrojů
říjen 2022