Bc. Barbora K. 34 let , životopis 741417
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Event Specialist Marketingová komunikace Marketingová strategie Marketingový ředitel/manažer Marketingový výzkum Merchandiser Office manager Product Specialist Specialista marketingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola podnikání a práva, a.s.
podnikání a management v obchodě a službách
2017 – 2020Bakalářské
Střední škola Odry
Operátor oděvní výroby marketing a management – obchodní činnost
2006 – 2010SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 1 měsíc
Ar*******ing
HR manager a Office manager
duben 2022 – listopad 2024 2 roky a 8 měsíců
Vybudování a vedení HR oddělení pro dva provozy (cca. 140 zaměstnanců). Vedení 5 zaměstnanců pro zajištění chodu HR oddělení. Zplnomocnění jednatele pro zhotovení všech smluv za HR oddělení a zastupování firmy interně i externě na úřadech, v bankách a na všech externích kontrolách. Kontrola podkladů (mzdy, docházky zaměstnanců, faktury, platby..) Nastavení a vedení adaptačních procesů u zaměstnanců, tréninkové a vzdělávací plány, motivační systémy a systémy odměňování, rozvoje, hodnocení zaměstnanců. Účast na poradách s top managementem Spolupráce s účetním a právním oddělení v rámci firmy a HR
Li*****.s.
Asistentka HR ředitele a specialista pro interní a externí komunikaci
leden 2020 – březen 2022 2 roky a 3 měsíce
Zajišťování organizace a řízení všech činností pro chod sekretariátu personálního ředitele Koordinace a zajišťování odborných činností jednotlivých sekretariátů a odborných útvarů. Účast na bezpečnostních auditech jednotlivých výrobních závodů, zhotovení zápisů a následná kontrola náprav vedení evidence vybraných údajů a ukazatelů (vypracovávání tabulek, přehledů, grafů) Organizace schůzek a dohled timemanagementu pro personálního ředitele Zpracovávání cizojazyčné korespondence a komunikace se zahraničními partnery. Zhotovení zápisů z porad, managmentu a odborových jednání, následná distribuce mezi zúčastněné. Zajištění a distribuce věcí pro zaměstnance Liberty Sledování a vyhodnocování nákladů HR oddělení, PR a CSR, zpracování podkladů pro controlling, příprava plánu, administrace prac. doby pro oddělení HR Nastavování budgetu pro následující fiskální rok pro HR a oddělení komunikace. Účast na přípravě akcí pro zaměstnance a speciálních projektů (ve spolupráci s útvarem Komunikace) Colours of Ostrava, Parahokej, festival v ulicích atd..
Oč*******.o.
Účetní
2016 – 2020 4 roky a 6 měsíců
- Evidence účetnictví externích klientů, v rámci home office.
Ok*********tre
Koordinátor projektů Verizon
2013 – 2017 4 roky a 6 měsíců
- zajištění informací a následné předání na určité týmy k zahájení zpracování cenové nabídky a zvolení vhodného postupu - spolupráce na koordinaci kolegů tvorbou a zaváděním pracovních postupů a procedur s vedoucími týmů - plánování, zapojení/odpojení servisu, účast na aktivačních/deaktivačních hovorech - koordinace, organizace a účast na virtuálních schůzkách se zákazníkem a interními týmy
Ep*******gie
Asistent pro chod kliniky
červen 2013 – srpen 2013 3 měsíce
- administrativa na recepci - asistence lékaři při zákrocích - příprava zákrokových sálu - péče o klienty
Lo*****dýn
Aupair
listopad 2010 – duben 2013 2 roky a 6 měsíců
55 hodin týdně, péče o děti předškolního a školního věku v domácnosti zaměstnavatele
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook