Foto: Bc. Barbora K.
ID 741417

Bc. Barbora K. 34 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Vysoká škola podnikání a práva, a.s.

podnikání a management v obchodě a službách

2017 – 2020Bakalářské

Střední škola Odry

Operátor oděvní výroby marketing a management – obchodní činnost

2006 – 2010SŠ s maturitou

Praxe 14 let a 1 měsíc

Ar*******ing

HR manager a Office manager

duben 2022 – listopad 2024 2 roky a 8 měsíců

Vybudování a vedení HR oddělení pro dva provozy (cca. 140 zaměstnanců). Vedení 5 zaměstnanců pro zajištění chodu HR oddělení. Zplnomocnění jednatele pro zhotovení všech smluv za HR oddělení a zastupování firmy interně i externě na úřadech, v bankách a na všech externích kontrolách. Kontrola podkladů (mzdy, docházky zaměstnanců, faktury, platby..) Nastavení a vedení adaptačních procesů u zaměstnanců, tréninkové a vzdělávací plány, motivační systémy a systémy odměňování, rozvoje, hodnocení zaměstnanců. Účast na poradách s top managementem Spolupráce s účetním a právním oddělení v rámci firmy a HR

Li*****.s.

Asistentka HR ředitele a specialista pro interní a externí komunikaci

leden 2020 – březen 2022 2 roky a 3 měsíce

Zajišťování organizace a řízení všech činností pro chod sekretariátu personálního ředitele Koordinace a zajišťování odborných činností jednotlivých sekretariátů a odborných útvarů. Účast na bezpečnostních auditech jednotlivých výrobních závodů, zhotovení zápisů a následná kontrola náprav vedení evidence vybraných údajů a ukazatelů (vypracovávání tabulek, přehledů, grafů) Organizace schůzek a dohled timemanagementu pro personálního ředitele Zpracovávání cizojazyčné korespondence a komunikace se zahraničními partnery. Zhotovení zápisů z porad, managmentu a odborových jednání, následná distribuce mezi zúčastněné. Zajištění a distribuce věcí pro zaměstnance Liberty Sledování a vyhodnocování nákladů HR oddělení, PR a CSR, zpracování podkladů pro controlling, příprava plánu, administrace prac. doby pro oddělení HR Nastavování budgetu pro následující fiskální rok pro HR a oddělení komunikace. Účast na přípravě akcí pro zaměstnance a speciálních projektů (ve spolupráci s útvarem Komunikace) Colours of Ostrava, Parahokej, festival v ulicích atd..

*******.o.

Účetní

2016 – 2020 4 roky a 6 měsíců

- Evidence účetnictví externích klientů, v rámci home office.

Ok*********tre

Koordinátor projektů Verizon

2013 – 2017 4 roky a 6 měsíců

- zajištění informací a následné předání na určité týmy k zahájení zpracování cenové nabídky a zvolení vhodného postupu - spolupráce na koordinaci kolegů tvorbou a zaváděním pracovních postupů a procedur s vedoucími týmů - plánování, zapojení/odpojení servisu, účast na aktivačních/deaktivačních hovorech - koordinace, organizace a účast na virtuálních schůzkách se zákazníkem a interními týmy

Ep*******gie

Asistent pro chod kliniky

červen 2013 – srpen 2013 3 měsíce

- administrativa na recepci - asistence lékaři při zákrocích - příprava zákrokových sálu - péče o klienty

Lo*****dýn

Aupair

listopad 2010 – duben 2013 2 roky a 6 měsíců

55 hodin týdně, péče o děti předškolního a školního věku v domácnosti zaměstnavatele

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Zájmy

golf, běh, lyžování, hudba a literatura

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45