Mgr. Iveta F. 39 let , životopis 1374676
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
HR Business Partner HR generalista Kouč Personalista Specialista pro rozvoj a vzdělání Školitel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Filozofická fakulta UP v Olomouci
Sociologie - Andragogika
2008 – 2011Vysokoškolské
Filozofická fakulta UP v Olomouci
Sociologie - Andragogika
2005 – 2008Bakalářské
Praxe 13 let a 6 měsíců
ES*******.s.
HR generalista
listopad 2022 – dosud 2 roky a 2 měsíce
- Krátce před mým nástupem došlo k oddělení mzdové agendy a vytvoření této komplexní HR role pro celý podnik (mým cílem bylo posunout administrativní HR roli do role partnerské). - Řeším HR administrativu a postupně nastavuji postupy a dokumenty tak, aby byly transparentní a zefektivnili spolupráci. Vše v souladu se změnami Zákoníku práce a dalších zákonných požadavků (např. Whistleblowing, změny s DPČ/DPP atd.). - Zajišťuji kompletní nábory (výběr pracovních portálů, inzerce, prescreaning, behaviorální pohovory). Od 4/2024 mi pomáhá asistentka ředitele. - Zahájila jsem úspěšnou intenzivní spolupráci se SŠ (prezentace firmy na veletrzích pracovních příležitostí, zajištění studentských praxí, nabízím kariérní poradenství na školách). - Nastavuji systém pre-onboardingu a on-boardingu (jak a které informace předávat, hladké zajištění vstupního školení a lékařských prohlídek, hodnotící pohovory v rámci zkušební doby). - Spravuji a rozšiřuji nabídku zaměstnaneckých benefitů (nově program Benefit plus). - Starám se o vzdělávání (zákonné, průběžné + dokončení čerpání dotace na vzdělávání). - Navrhuji a organizuji zaměstnanecké akce (Mikulášská besídka pro zaměstnance, školení techniků spojené s teambuildingem na Vysočině apod.). - Jsem podporou pro manažery i zaměstnance (podařilo se zlepšit tok i způsob předávání informací, zefektivnit zpětnou vazbu, řešit konfliktní situace, připravuji hodnocení spokojenosti zaměstnanců a postupně měníme firemní kulturu atd.) - Nepřímo se starám o HR marketing (návrh a zajištění bannerů, reklamních předmětů apod. v rámci prezentace firmy – např. akce Den firem).
Vo*********.p.
HR generalista
listopad 2016 – červen 2022 5 let a 8 měsíců
- Dostala jsem příležitost postupně budovat novou firemní roli HR Generalista (došlo k rozdělení původní kumulované role na personální a mzdovou agendu). - Zastřešovala jsem kompletní nábor primárně VŠ odborníků zaměřených na elektrotechniku, materiálové inženýrství a biologickou ochranu (inzerce, prescreaning, behaviorální pohovory). - Zodpovídala jsem za personální administrativu (on-boarding, uzavírání pracovních smluv a dohod, správa personální agendy zaměstnanců včetně docházkového systému, organizace lékařských prohlídek, off-boarding). - Spravovala jsem oblast benefitů a oblast vzdělávání (zajištění nabídek a realizace vstupních školení i následných odborných kurzů). - Poskytovala jsem poradenství managementu i zaměstnancům, kteří se na mě s důvěrou obraceli. Spolupracovala jsem úzce s mzdovou účetní a manažerem BOZP.
Ma*****ená
Mateřská a rodičovská dovolená
říjen 2013 – říjen 2016 3 roky a 1 měsíc
- Toto období mi pomohlo zlepšit svůj time management, plánování a organizaci práce, zvládání stresu, naslouchání a schopnost poradit si v nenadálých situacích.
Vo*********tav
Personální a mzdový referent
listopad 2012 – říjen 2016 4 roky
- Byla to jediná, kumulovaná HR role ve firmě. - Vedla jsem mzdovou agendu pro cca 160 zaměstnanců (zpracování mezd, RZD, ELDP) a komunikovala s příslušnými úřady (OSSZ, ZP, FÚ). - Zajišťovala jsem kompletní personální administrativu související s životním cyklem zaměstnance. - Koordinovala jsem náborový proces (vystavení inzerátu, prescreaning, doporučení). - Byla jsem podporou managementu (zajištění souladu HR záležitostí se Zákoníkem práce a BOZP, tvorba interních předpisů atd.)
RO*******.o.
Personální asistentka
březen 2011 – říjen 2012 1 rok a 8 měsíců
- Podílela jsem se na náboru (správa inzerce, aktivní vyhledávání uchazečů, pohovory). - Zajišťovala jsem personální administrativu (pracovněprávní dokumenty včetně pracovníků s dočasným přidělením, koordinace pracovně-lékařských prohlídek, vedení personální agendy) - Komunikovala jsem s HR odděleními našich firemních zákazníků.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
HR manažer – partner vedení (roční kurz 2024)
Akademie Libchavy - role HR jako partnera vedení, managementu, koučovací přístup, strategický přístup
prosinec 2024
SUHR -webináře
webináře zaměřené na oblast HR
2024