Foto: Mgr. Iveta F.
ID 1374676

Mgr. Iveta F. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Filozofická fakulta UP v Olomouci

Sociologie - Andragogika

2008 – 2011Vysokoškolské

Filozofická fakulta UP v Olomouci

Sociologie - Andragogika

2005 – 2008Bakalářské

Praxe 13 let a 5 měsíců

ES*******.s.

HR generalista

listopad 2022 – dosud 2 roky a 1 měsíc

- Krátce před mým nástupem došlo k oddělení mzdové agendy a vytvoření této komplexní HR role pro celý podnik (mým cílem bylo posunout administrativní HR roli do role partnerské). - Řeším HR administrativu a postupně nastavuji postupy a dokumenty tak, aby byly transparentní a zefektivnili spolupráci. Vše v souladu se změnami Zákoníku práce a dalších zákonných požadavků (např. Whistleblowing, změny s DPČ/DPP atd.). - Zajišťuji kompletní nábory (výběr pracovních portálů, inzerce, prescreaning, behaviorální pohovory). Od 4/2024 mi pomáhá asistentka ředitele. - Zahájila jsem úspěšnou intenzivní spolupráci se SŠ (prezentace firmy na veletrzích pracovních příležitostí, zajištění studentských praxí, nabízím kariérní poradenství na školách). - Nastavuji systém pre-onboardingu a on-boardingu (jak a které informace předávat, hladké zajištění vstupního školení a lékařských prohlídek, hodnotící pohovory v rámci zkušební doby). - Spravuji a rozšiřuji nabídku zaměstnaneckých benefitů (nově program Benefit plus). - Starám se o vzdělávání (zákonné, průběžné + dokončení čerpání dotace na vzdělávání). - Navrhuji a organizuji zaměstnanecké akce (Mikulášská besídka pro zaměstnance, školení techniků spojené s teambuildingem na Vysočině apod.). - Jsem podporou pro manažery i zaměstnance (podařilo se zlepšit tok i způsob předávání informací, zefektivnit zpětnou vazbu, řešit konfliktní situace, připravuji hodnocení spokojenosti zaměstnanců a postupně měníme firemní kulturu atd.) - Nepřímo se starám o HR marketing (návrh a zajištění bannerů, reklamních předmětů apod. v rámci prezentace firmy – např. akce Den firem).

Vo*********.p.

HR generalista

listopad 2016 – červen 2022 5 let a 8 měsíců

- Dostala jsem příležitost postupně budovat novou firemní roli HR Generalista (došlo k rozdělení původní kumulované role na personální a mzdovou agendu). - Zastřešovala jsem kompletní nábor primárně VŠ odborníků zaměřených na elektrotechniku, materiálové inženýrství a biologickou ochranu (inzerce, prescreaning, behaviorální pohovory). - Zodpovídala jsem za personální administrativu (on-boarding, uzavírání pracovních smluv a dohod, správa personální agendy zaměstnanců včetně docházkového systému, organizace lékařských prohlídek, off-boarding). - Spravovala jsem oblast benefitů a oblast vzdělávání (zajištění nabídek a realizace vstupních školení i následných odborných kurzů). - Poskytovala jsem poradenství managementu i zaměstnancům, kteří se na mě s důvěrou obraceli. Spolupracovala jsem úzce s mzdovou účetní a manažerem BOZP.

Ma*****ená

Mateřská a rodičovská dovolená

říjen 2013 – říjen 2016 3 roky a 1 měsíc

- Toto období mi pomohlo zlepšit svůj time management, plánování a organizaci práce, zvládání stresu, naslouchání a schopnost poradit si v nenadálých situacích.

Vo*********tav

Personální a mzdový referent

listopad 2012 – říjen 2016 4 roky

- Byla to jediná, kumulovaná HR role ve firmě. - Vedla jsem mzdovou agendu pro cca 160 zaměstnanců (zpracování mezd, RZD, ELDP) a komunikovala s příslušnými úřady (OSSZ, ZP, FÚ). - Zajišťovala jsem kompletní personální administrativu související s životním cyklem zaměstnance. - Koordinovala jsem náborový proces (vystavení inzerátu, prescreaning, doporučení). - Byla jsem podporou managementu (zajištění souladu HR záležitostí se Zákoníkem práce a BOZP, tvorba interních předpisů atd.)

RO*******.o.

Personální asistentka

březen 2011 – říjen 2012 1 rok a 8 měsíců

- Podílela jsem se na náboru (správa inzerce, aktivní vyhledávání uchazečů, pohovory). - Zajišťovala jsem personální administrativu (pracovněprávní dokumenty včetně pracovníků s dočasným přidělením, koordinace pracovně-lékařských prohlídek, vedení personální agendy) - Komunikovala jsem s HR odděleními našich firemních zákazníků.

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Grafické a konstrukční programy

CanvaZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

HR manažer – partner vedení (roční kurz 2024)

Akademie Libchavy - role HR jako partnera vedení, managementu, koučovací přístup, strategický přístup

prosinec 2024

SUHR -webináře

webináře zaměřené na oblast HR

2024

Zájmy

Ve své profesi jsem spoustu času s lidmi. Pro udržení rovnováhy tak trávím volný čas sama se sebou v přírodě, chodím po horách, propadla jsem chůzi Nordic walking a se synem často jezdíme na kole. Inspirují mě HR setkání, poslech podcastů nebo čtení zajímavých článků. Nepohrdnu výbornou kávou a kvalitním jídlem.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45