Foto: Ing. Elena Ř.
ID 1089413

Ing. Elena Ř. 42 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Moderní Humanitní Akademie

Ekonomika a Management, Podnikové hospodářství.

1999 – 2004Vysokoškolské

Obecná střední škola

bez zaměření

1989 – 1999SŠ s maturitou

Praxe 16 let a 5 měsíců

*****hod

HR generalista/ Executive assistant CEO

2023 – dosud 1 rok a 11 měsíců

Vedení kompletní agendy HR pro 86 zaměstnanců (personální evidence, příprava pracovněprávních dokumentů, BOZP, školení, metodické vedení docházkového systému, příprava podkladů pro mzdy). Zastřešení všech HR procesů v rámci společnosti, recruitment – inzerce, osobní pohovory, testy,zajištění náborového procesu zaměstnanců i brigádníků od A do Z (od zjištění požadavku od nadřízeného po reálný nástup kandidáta),prokazatelné výsledky, péče o celý životní cyklus zaměstnance (on- a offboarding zaměstnanců, adaptace nováčků, rozvoj a vzdělávání),příprava smluv a jejich správa, zastřešující BOZP a PO, vstupní, periodické prohlídky a jejich evidence, práce s docházkovým systémem, žádostmi o dovolenou, neschopenkami a propustkami.HR reporting vedení společnosti. Správa benefitů. Spolupráce napříč celou společností. Účast na pravidelných i jednorázových poradách, vedeni zápisů, přiděleni úkolů, kontrolora jejich plnění a řešeni komplikací, které se objeví. Organizace pracovních jednání vedení společnosti, plná podpora majitelů společnosti, těsná spolupráce s marketingovým oddělením, ekonomickým oddělením. Administrativní a organizační podpora ředitele společnosti (kalendář, služební cesty).Příprava a organizace jednání, porad a pracovních cest. Podpora při relokaci zahraničních kolegů Zajištění plynulého chodu kanceláří, administrativní úkoly dle zadání napříč firmou i odděleními. Samostatné řešení úkolů zadaných vedením společnosti. Komunikace s externími dodavateli. Komunikace v AJ.

TD*****tví

Obchodní manažer/ asistentka generálního ředitele a vedení společnosti

leden 2016 – 2023 8 let

• hledání nových, potenciálních partnerů • HR agenda(nábor, testování, selekce CV, pohovory, nástup a výstup podle platné legislativy) • hledání nových zakázek, zodpovědnost za trh • příprava smluv a dodatků ke smlouvám s investorem, dodavateli • každodenní komunikace jak se stálými partnery, • komunikace s konečným zákazníkem (s vedením a zodpovědnými osobami za přijetí řešení o zakázce) + obchodní schůzky • kontrola smluv s dodavateli • těsná spolupráce s marketingovým oddělením • zajištěni certifikace • příprava balicích listů při exportu produkce • komunikace s celní zónou a celníky • práce s CRM systémem • organizace pracovních jednání vedení společnosti, plná podpora majitelů společnosti • účast na mezinárodních veletrzích • organizace a podpora mezinárodních veletrhů • překlady smluv, dopisů, korespondence • překlady technické dokumentace • tlumočení při jednáních • vedení korespondence v českém i ruském jazyce • zajištění chodu kanceláře, organizace deníku vedení a majitelů společnosti • vyřizování reklamací v ruském i anglickém jazyce • zajištění chodu kanceláře vedení společnosti • podpora při relokaci zahraničních kolegů • evidence a zpracování pošty • zajišťování obchodních a služebních cest (víza, letenky, ubytování, rezervace apod.,) • organizace lékařských prohlídek, BOZP... • komunikace a spolupráce s externími partnery v oblasti zajišťování lidských zdrojů • komunikace napříč celou firmou, jednotlivými odděleními • úzká spolupráce s ekonomickým

PB*********.o.

Obchodník

2013 – 2016 3 roky a 6 měsíců

hledání nových, potenciálních partnerů, hledání nových zakázek příprava smluv a dodatků ke smlouvám s investorem, dodavateli každodenní komunikace s partnery jak v ČJ tak i v RJ komunikace s konečným zákazníkem kontrola smluv s dodavateli zajištěni certifikace příprava balicích listů při exportu produkce komunikace s celní zónou a celníky organizace pracovních jednání vedení společnosti překlady smluv, dopisů, korespondence překlady technické dokumentace tlumočení při jednáních vedení korespondence v českém i ruském jazyce zajištění chodu kanceláře, (nákupy kancelářských potřeb, kávy čaje, občerstvení atd.) realizované projekty: dodávka kontejnerových kotelen do města Kyštym, Čeljab. oblast, RF

PS*****.s.

Ekonom zahraničních projektů

2005 – 2008 3 roky a 6 měsíců

Výstavba obchodních center METRO RF (Tula 2005, Stavropol 2006, Krasnojarsk 2007) Náplň práce: odpovědnost za ekonomickou stránku projektů (DPH, odpočet záloh, vedení pokladen, zaúčtování faktur, komunikace a spolupráce s účetními firmami, bankami, provádění plateb, kontrola správnosti faktur, výplata diet pracovníkům) kontrola smluv s dodavateli organizace pracovních jednání vedení stavby překlady smluv, dopisů, korespondence překlady stavební technické dokumentace tlumočení při jednáních vedení korespondence v českém i ruském jazyce zajišťování letenek, dopravy a ubytování zajištění chodu kanceláře,

SP*****DYM

Inženýr výroby

2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců

Práce ve výrobně technickém oddělení ontrola správnosti faktur vystavených na zákazníka vystavování fakturace (podle výkazu vyplněných prací) zhotovení podkladů pro výrobu rozpočtů

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

ruštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Expert

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

TOP HR Business Partner

2024

Jak na tvorbu HR strategie

2024

Jak vytvořit a udržet skvělý tým

2023

Novela zákoníku práce. č. 281/2023 Sb

2023

Zákon č. 171/2023 Sb., o ochraně oznamovatelů

2023

Jak se vyznat v lidech a využít jejich potenciál

2023

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45