Ing. Elena Ř. 42 let , životopis 1089413
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Asistentka HR generalista HR konzultant HR specialista Key Account Manager Obchodní zástupce Office manager Personalista Pracovník back office Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Moderní Humanitní Akademie
Ekonomika a Management, Podnikové hospodářství.
1999 – 2004Vysokoškolské
Obecná střední škola
bez zaměření
1989 – 1999SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 5 měsíců
Vý*****hod
HR generalista/ Executive assistant CEO
2023 – dosud 1 rok a 11 měsíců
Vedení kompletní agendy HR pro 86 zaměstnanců (personální evidence, příprava pracovněprávních dokumentů, BOZP, školení, metodické vedení docházkového systému, příprava podkladů pro mzdy). Zastřešení všech HR procesů v rámci společnosti, recruitment – inzerce, osobní pohovory, testy,zajištění náborového procesu zaměstnanců i brigádníků od A do Z (od zjištění požadavku od nadřízeného po reálný nástup kandidáta),prokazatelné výsledky, péče o celý životní cyklus zaměstnance (on- a offboarding zaměstnanců, adaptace nováčků, rozvoj a vzdělávání),příprava smluv a jejich správa, zastřešující BOZP a PO, vstupní, periodické prohlídky a jejich evidence, práce s docházkovým systémem, žádostmi o dovolenou, neschopenkami a propustkami.HR reporting vedení společnosti. Správa benefitů. Spolupráce napříč celou společností. Účast na pravidelných i jednorázových poradách, vedeni zápisů, přiděleni úkolů, kontrolora jejich plnění a řešeni komplikací, které se objeví. Organizace pracovních jednání vedení společnosti, plná podpora majitelů společnosti, těsná spolupráce s marketingovým oddělením, ekonomickým oddělením. Administrativní a organizační podpora ředitele společnosti (kalendář, služební cesty).Příprava a organizace jednání, porad a pracovních cest. Podpora při relokaci zahraničních kolegů Zajištění plynulého chodu kanceláří, administrativní úkoly dle zadání napříč firmou i odděleními. Samostatné řešení úkolů zadaných vedením společnosti. Komunikace s externími dodavateli. Komunikace v AJ.
TD*****tví
Obchodní manažer/ asistentka generálního ředitele a vedení společnosti
leden 2016 – 2023 8 let
• hledání nových, potenciálních partnerů • HR agenda(nábor, testování, selekce CV, pohovory, nástup a výstup podle platné legislativy) • hledání nových zakázek, zodpovědnost za trh • příprava smluv a dodatků ke smlouvám s investorem, dodavateli • každodenní komunikace jak se stálými partnery, • komunikace s konečným zákazníkem (s vedením a zodpovědnými osobami za přijetí řešení o zakázce) + obchodní schůzky • kontrola smluv s dodavateli • těsná spolupráce s marketingovým oddělením • zajištěni certifikace • příprava balicích listů při exportu produkce • komunikace s celní zónou a celníky • práce s CRM systémem • organizace pracovních jednání vedení společnosti, plná podpora majitelů společnosti • účast na mezinárodních veletrzích • organizace a podpora mezinárodních veletrhů • překlady smluv, dopisů, korespondence • překlady technické dokumentace • tlumočení při jednáních • vedení korespondence v českém i ruském jazyce • zajištění chodu kanceláře, organizace deníku vedení a majitelů společnosti • vyřizování reklamací v ruském i anglickém jazyce • zajištění chodu kanceláře vedení společnosti • podpora při relokaci zahraničních kolegů • evidence a zpracování pošty • zajišťování obchodních a služebních cest (víza, letenky, ubytování, rezervace apod.,) • organizace lékařských prohlídek, BOZP... • komunikace a spolupráce s externími partnery v oblasti zajišťování lidských zdrojů • komunikace napříč celou firmou, jednotlivými odděleními • úzká spolupráce s ekonomickým
PB*********.o.
Obchodník
2013 – 2016 3 roky a 6 měsíců
hledání nových, potenciálních partnerů, hledání nových zakázek příprava smluv a dodatků ke smlouvám s investorem, dodavateli každodenní komunikace s partnery jak v ČJ tak i v RJ komunikace s konečným zákazníkem kontrola smluv s dodavateli zajištěni certifikace příprava balicích listů při exportu produkce komunikace s celní zónou a celníky organizace pracovních jednání vedení společnosti překlady smluv, dopisů, korespondence překlady technické dokumentace tlumočení při jednáních vedení korespondence v českém i ruském jazyce zajištění chodu kanceláře, (nákupy kancelářských potřeb, kávy čaje, občerstvení atd.) realizované projekty: dodávka kontejnerových kotelen do města Kyštym, Čeljab. oblast, RF
PS*****.s.
Ekonom zahraničních projektů
2005 – 2008 3 roky a 6 měsíců
Výstavba obchodních center METRO RF (Tula 2005, Stavropol 2006, Krasnojarsk 2007) Náplň práce: odpovědnost za ekonomickou stránku projektů (DPH, odpočet záloh, vedení pokladen, zaúčtování faktur, komunikace a spolupráce s účetními firmami, bankami, provádění plateb, kontrola správnosti faktur, výplata diet pracovníkům) kontrola smluv s dodavateli organizace pracovních jednání vedení stavby překlady smluv, dopisů, korespondence překlady stavební technické dokumentace tlumočení při jednáních vedení korespondence v českém i ruském jazyce zajišťování letenek, dopravy a ubytování zajištění chodu kanceláře,
SP*****DYM
Inženýr výroby
2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců
Práce ve výrobně technickém oddělení ontrola správnosti faktur vystavených na zákazníka vystavování fakturace (podle výkazu vyplněných prací) zhotovení podkladů pro výrobu rozpočtů
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
ruštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Konference HR 360 - Jak zákony, kultura a IT nástroje formují pracovní trh
2024
TOP HR Business Partner
2024
Jak na tvorbu HR strategie
2024
Jak se vyznat v lidech a využít jejich potenciál
2023
Zákon č. 171/2023 Sb., o ochraně oznamovatelů
2023
Novela zákoníku práce. č. 281/2023 Sb
2023
Jak vytvořit a udržet skvělý tým
2023