Foto: Pavla W., Assoc CIPD
ID 1336987

Pavla W., Assoc CIPD 36 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 10 km ochota dojíždět Mapa Praha + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vyšší odborné

ICS Learn

CIPD Level 5 Diploma in HR Management

2020 – 2021Vyšší odborné

ICS Learn

CIPD Level 3 Diploma in HR Practice

2018 – 2019SŠ s maturitou

ISS Slavkov u Brna

Hotelnictvi a Turismus

2004 – 2008SŠ s maturitou

Praxe 13 let a 8 měsíců

As*****lvi

HR Coordinator

leden 2023 – dosud 1 rok a 11 měsíců

- Z 50 % vykonávám stále roli HR Administrátora a z 50 % roli HR koordinátora - Pomáhám s nábory (kromě inzerce i koordinace externích personálních agentur) - Podílím se na školení (vytvoření školících materiálů, organizace a správa školení v HR IS). - Sleduji plnění KPI's a řeším jejich pravidelný reporting. - Jsem podporou manažerům při roční valorizaci mezd (Job Performance) a také s updatem hodnocení výkonnosti (Performance Review Process). - Podílím se na nastavení řady HR politik (Maternity Policy, Whistleblowing, Code of Conduct, Expence Guidance, Environmental) a transformací nebo implementací nových IT systémů. - Zodpovídám za organizaci výměnných programů zaměstnanců (přidělování hostitelů, sledování a vyhodnocení spokojenosti, řešení různých situací apod.) a několika dalších zaměstnaneckých projektů a aktivit (fitness výzvy, zaměstnanecká výročí apod.) - Spolupracuji s marketingem na Employer Brandingu (posty na sociálních sítích). - Jsem superuser pro ATS a HRIS, tvořím a aktualizuji informace na intranetu.

As*****lvi

HR Administrator

říjen 2021 – prosinec 2022 1 rok a 3 měsíce

- Poskytuji HR administrativu všem 160 zaměstnancům a kolegům napříč všemi divizemi. - Podporuji recruiting (zveřejňování pracovních nabídek na LinkedIn a pracovních portálech) - Koordinuji onboarding (organizace nástupního dne, zasílání pozvánek představení firmy, organizace meetingů) a offboarding (vedení výstupních pohovorů). - Starám se o kompletní administrativu spojenou s životním cyklem zaměstnance (pracovní smlouvy a dokumenty, aktualizace dat v HR IS a na intranetu, informace o nových nástupech, průběžná aktualizace organizační struktury) - Zodpovídám za aktuální data na intranetu, firemním kariérním webu a LinkedIn profilu. - Vytvořila jsem a dnes spravuji intranet na platformě SharePoint (navržení přehledné struktury, vkládání dokumentů/instrukcí/videí/ správa aktualit a událostí včetně představení nových zaměstnanců, přání k narozeninám) a jsem superuser HR IS. - Zpracovávám a vyhodnocuji různé průzkumy spokojenosti (zaměstnanci, dodavatelé apod.), angažovanosti zaměstnanců a také reporty. - Zodpovídám za Fitness program pro zaměstnance (vyhlašování soutěží a vítězů, správa platformy) a různé aktivity pro podporu duševního zdraví zaměstnanců (vytvoření příručky pro wellbeing, práce se systémem EAP System Administrator apod.) - V případě potřeby vyhledávám nové dodavatele služeb.

Ro*******ená

Student

2018 – říjen 2021 3 roky a 10 měsíců

- Intenzivně jsem studovala 2 úrovně oboru HR (viz vzdělávání) a ziskala certificaci CIPD (Chartered Institute of Personnel and Delvelopment) - Zlepšila jsem si time-management, prioritizaci a organizační schopnosti.

Th*****sda

Prodavačka

2015 – prosinec 2017 3 roky

Obsluha zákazníků, práce se zbožím – příjem na sklad, doplňování do regálu, přeceňování položek apod

*********rie

Vedoucí směny/ Servírka

duben 2011 – duben 2015 4 roky a 1 měsíc

- Starala jsem se o činnosti spojené s provozem (příprava před otevřením a po zavření restaurace, objednání zboží, přijímání rezervací od hostů, pokladna, administrativa). - Pomáhala jsem v oblasti HR (podpis nástupních dokumentů, vstupní školení a zaučení, motivace, vyřizování stížností apod.) - Byla opakovaně oceňovaná za kvalitu odváděné práce v rámci Mystery Shopping Reportu. - Podílela jsem se projektech otevření dalších 4 nových poboček/restaurací.

Jazyky

polštinamírně pokročilá

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiPokročilý

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

HR Information System, SharePoint, Teams, Applicant Tracking System, ChatGPT, LinkedIn Job posting

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Mental Health First Aid

Kurz zaměřený na duševní zdraví

2018

TSM kurzy a školení logo Zákoník Práce - komplexní průvodce zákoníkem práce a novela 2023

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2004

Zájmy

Tělo i hlavu v kondici udržuji pravidelným cvičením v posilovně.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45