Pavla W., Assoc CIPD 36 let , životopis 1336987
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
ICS Learn
CIPD Level 5 Diploma in HR Management
2020 – 2021Vyšší odborné
ICS Learn
CIPD Level 3 Diploma in HR Practice
2018 – 2019SŠ s maturitou
ISS Slavkov u Brna
Hotelnictvi a Turismus
2004 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 9 měsíců
As*****lvi
HR Coordinator
leden 2023 – dosud 2 roky
- Z 50 % vykonávám stále roli HR Administrátora a z 50 % roli HR koordinátora - Pomáhám s nábory (kromě inzerce i koordinace externích personálních agentur) - Podílím se na školení (vytvoření školících materiálů, organizace a správa školení v HR IS). - Sleduji plnění KPI's a řeším jejich pravidelný reporting. - Jsem podporou manažerům při roční valorizaci mezd (Job Performance) a také s updatem hodnocení výkonnosti (Performance Review Process). - Podílím se na nastavení řady HR politik (Maternity Policy, Whistleblowing, Code of Conduct, Expence Guidance, Environmental) a transformací nebo implementací nových IT systémů. - Zodpovídám za organizaci výměnných programů zaměstnanců (přidělování hostitelů, sledování a vyhodnocení spokojenosti, řešení různých situací apod.) a několika dalších zaměstnaneckých projektů a aktivit (fitness výzvy, zaměstnanecká výročí apod.) - Spolupracuji s marketingem na Employer Brandingu (posty na sociálních sítích). - Jsem superuser pro ATS a HRIS, tvořím a aktualizuji informace na intranetu.
As*****lvi
HR Administrator
říjen 2021 – prosinec 2022 1 rok a 3 měsíce
- Poskytuji HR administrativu všem 160 zaměstnancům a kolegům napříč všemi divizemi. - Podporuji recruiting (zveřejňování pracovních nabídek na LinkedIn a pracovních portálech) - Koordinuji onboarding (organizace nástupního dne, zasílání pozvánek představení firmy, organizace meetingů) a offboarding (vedení výstupních pohovorů). - Starám se o kompletní administrativu spojenou s životním cyklem zaměstnance (pracovní smlouvy a dokumenty, aktualizace dat v HR IS a na intranetu, informace o nových nástupech, průběžná aktualizace organizační struktury) - Zodpovídám za aktuální data na intranetu, firemním kariérním webu a LinkedIn profilu. - Vytvořila jsem a dnes spravuji intranet na platformě SharePoint (navržení přehledné struktury, vkládání dokumentů/instrukcí/videí/ správa aktualit a událostí včetně představení nových zaměstnanců, přání k narozeninám) a jsem superuser HR IS. - Zpracovávám a vyhodnocuji různé průzkumy spokojenosti (zaměstnanci, dodavatelé apod.), angažovanosti zaměstnanců a také reporty. - Zodpovídám za Fitness program pro zaměstnance (vyhlašování soutěží a vítězů, správa platformy) a různé aktivity pro podporu duševního zdraví zaměstnanců (vytvoření příručky pro wellbeing, práce se systémem EAP System Administrator apod.) - V případě potřeby vyhledávám nové dodavatele služeb.
Ro*******ená
Student
2018 – říjen 2021 3 roky a 10 měsíců
- Intenzivně jsem studovala 2 úrovně oboru HR (viz vzdělávání) a ziskala certificaci CIPD (Chartered Institute of Personnel and Delvelopment) - Zlepšila jsem si time-management, prioritizaci a organizační schopnosti.
Th*****sda
Prodavačka
2015 – prosinec 2017 3 roky
Obsluha zákazníků, práce se zbožím – příjem na sklad, doplňování do regálu, přeceňování položek apod
Cô*********rie
Vedoucí směny/ Servírka
duben 2011 – duben 2015 4 roky a 1 měsíc
- Starala jsem se o činnosti spojené s provozem (příprava před otevřením a po zavření restaurace, objednání zboží, přijímání rezervací od hostů, pokladna, administrativa). - Pomáhala jsem v oblasti HR (podpis nástupních dokumentů, vstupní školení a zaučení, motivace, vyřizování stížností apod.) - Byla opakovaně oceňovaná za kvalitu odváděné práce v rámci Mystery Shopping Reportu. - Podílela jsem se projektech otevření dalších 4 nových poboček/restaurací.
Jazyky
polštinamírně pokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
HR Information System, SharePoint, Teams, Applicant Tracking System, ChatGPT, LinkedIn Job posting
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Mental Health First Aid
Kurz zaměřený na duševní zdraví
2018
TSM kurzy a školení logo Zákoník Práce - komplexní průvodce zákoníkem práce a novela 2023
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2004