
Vladimír L. 33 let , životopis 1028324
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
HR Business Partner HR generalista HR konzultant HR ředitel / manažer Zobrazit vše (9)
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice
Obchodní akademie
září 2009 – červen 2014SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 3 měsíce
KE*******.o.
HR Business Partner
září 2023 – dosud 1 rok a 7 měsíců
Zajišťování kompletního náboru - správa a editace inzertních portálů, pozvánky na pohovory, vedení výběrového řízení, testy zručnosti. Příprava a podpis všech pracovních dokumentů. Vstupní školení - BOZP a PO, tréninkové centrum (školení pomocí TWI metody). Agentury práce - rámcové smlouvy, evidence dokumentů, kontrola fakturačních tabulek a vystavených faktur. Pravidelné setkávání se zaměstnanci a zjišťování jejich potřeb. Správa pracovně lékařských prohlídek - vstupní, periodické a mimořádné. Zajištování pravidelných školení. Evidence a editace docházek. Firemní svozová doprava - evidence a optimalizace. Výpomoc při ročním zůčtovaní daní. Účast na pracovních veletrzích. Spolupráce na marketingových aktivitách - letáky, noviny, Facebook a web. Organizace firemních akcí a dárků pro zaměstnance. Práce v systému SAP, IKOS a XPERT.
Co*********.o.
Personalista
červen 2021 – srpen 2023 2 roky a 3 měsíce
- Vyhledávání kandidátů, příprava inzerce, hledání nových možností získávání kandidátů - Realizace pohovorů, testování kandidátů a podpisy smluv - Aktivní komunikace s přidělenými zaměstnanci a klienty - Organizace vstupních lékařských prohlídek - Práce v interním systému PAMICA - Zpracovávání podkladů pro mzdy - Reporting pro interní potřeby i potřeby daného klienta - Pravidelné návštěvy klienta nebo dle jeho potřeb. Aktivní účast na jeho pracovištích.
Če*******.p.
Bankovní specialista
únor 2016 – květen 2021 5 let a 4 měsíce
- Bankovní a pojišťovací služby - Správa klientského kmene - Aktivní komunikace s klienty (osobní, telefonická, emailová) - Práce s LibreOffice, Outlook - Předávání aktuálních informací kolegům, reporting aktivit - Dohled na plnění úkolů všech zaměstnanců
M&*********oup
Administrativní pracovník
září 2015 – prosinec 2015 4 měsíce
- Zprostředkování kreditních karet - Komunikace se zákazníky - Servis požadavků
Brose
Kontrolor výroby
září 2014 – květen 2015 9 měsíců
- Kontrola výrobků - Komunikace s vedením a dalšími odděleními (logistika, výroba..)
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
polštinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
MS Office Excel
říjen 2023