Foto: Ing. Kateřina H.
ID 1395587

Ing. Kateřina H. 46 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Fakulta ekonomická VŠB - TU Ostrava

Ekonomika a management

září 1998 – červen 2002Vysokoškolské

Gymnázium Ostrava - Zábřeh

všeobecný

září 1994 – červen 1998SŠ s maturitou

Praxe 21 let a 8 měsíců

Ca*****.o.

HR Business Partner

květen 2024 – dosud 9 měsíců

Zajišťování veškeré HR agendy od náboru a on-boardingu zaměstnance po jeho ukončení, včetně administrativy, pracovně-právní dokumentace a zpracování docházky.

Br*******.o.

Koordinátor náboru a vzdělávání

červen 2022 – březen 2024 1 rok a 10 měsíců

- vedení týmu 4 specialistek (mentoring) - zodpovědnost za nábor kmenových i agenturních zaměstnanců včetně bílých límečků - celková agenda vzdělávání a školení (strategie, plán, rozpočet) - interní komunikace, talent management, průzkumy spokojenosti zaměstnanců, organizace team building apod. - CSR projekty, HR Marketing, Employer branding a spolupráce se školami - výběr nových dodavatelů a personálních agentur - správa a revize vnitřních předpisů v souladu s podmínkami IATF a zákaznických auditů

Hi*******.o.

HR ředitel / manažer

srpen 2019 – duben 2022 2 roky a 9 měsíců

- rozjezd nové pobočky německé společnosti v Ostravě - zodpovědnost za personální agendu, tvorba strategie, rozpočtu - vedení týmu 5 lidí - výběr a nastavení docházkového a mzdového systému Vema

Va*****.o.

Vedoucí/Manažer vzdělávání a rozvoje

srpen 2017 – červen 2019 1 rok a 11 měsíců

- zodpovědnost za roční plán vzdělávání všech zaměstnanců, jeho plnění a rozpočet - implementace nového systému pro organizaci a evidenci školení (KS Profi) - vedení projektu pro zefektivnění a zrychlení procesu adaptace nových zaměstnanců - revize a návrhy ke zlepšení systému interních lektorů a jazykového vzdělávání

Mo*******.o.

Senior HR Business Partner

duben 2016 – červenec 2017 1 rok a 4 měsíce

- poskytování podpory a doporučení v různých oblastech HR procesů, jako je nábor, školení a rozvoj, mezd a benefitů, HR administrativy pro interní zákazníky - zodpovědnost za nábor THP (Hay level 14 a výše), jakož i podporu při tvorbě strategie pro nábor továrny - podpora a příprava PR aktivit s cílem vybudovat profesionální image společnosti, která se tak stane atraktivním zaměstnavatelem v regionu - spolupráce s místními školami a úřady práce

Hy*******.o.

HR ředitel / manažer

listopad 2006 – březen 2016 9 let a 5 měsíců

- spoluvytváření personální strategie firmy a kontrola rozpočtu v objemu cca 1 mil. euro, vedení týmu 6 specialistů, řízení procesu náboru, výběr dodavatelů, nastavení kritérií systému hodnocení, podílení se na různých CSR aktivitách, práce v systému SAP - příprava nových projektů – plány kariérního rozvoje, rozvoj talentů, akademie pro vedoucí / mistry, koučování, mentoring, 360° zpětná vazba, AC, DC, matice kompetencí - role partnera pro vedení společnosti a další oddělení - komunikace a příprava reportů

Co*******USA

Sales assistant

září 2002 – duben 2006 3 roky a 8 měsíců

Chod prodejny, odpovědnost za tržby, pokladnu atd.

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

slovenštinapokročilý začátečník

polštinastředně pokročilá

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

Oracle ERPPokročilý

SAPPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

HR systémy - KS Profi, RON/ADS, VEMA, Anet aj.

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Organizační schopnosti, Komunikační dovednosti, Řešení konfliktů, Strategické plánování, Vyjednávání, Prezentační dovednosti

Kurzy

People Effectiveness

- kurz o efektivní komunikaci, emoční inteligenci a motivaci, jak vést lidi k vyšším výkonům a spokojenosti v rámci týmu a firemní kultury.

duben 2023

Training and develoment management

- efektivní řízení a příprava rozvoje lidí ve firmě, development strategie

květen 2018

Hyundai Motor Exchange Program

2 měsíční stáž v Soulu, globální spolupráce na nové HRD strategii a hodnotách.

červen 2011

Human Resources Manager

Vše o tom, jak být efektivní v HR.

2009

Zájmy

Kultura - kino, divadlo, Hudba + filmy, Pohyb - plavání, procházky, fitness, pilates, dobrovolnictví - podpora pejsků v útulcích atd.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45