Foto: Veronika R., DiS.
ID 1373935

Veronika R., DiS. 44 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyšší odborné

Vyšší odborná škola sociálně právní v Mostě

Sociálně právní činnost

září 2000 – červen 2003Vyšší odborné

Gymnázium Chomutov, příspěvková organizace

Sedmileté Gymnázium

září 1992 – květen 1998SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 3 měsíce

Ko*******tov

Pedagog předškolního vzdělávání

květen 2024 – květen 2024 1 měsíc

péče o děti od 2 do 6 let

TE*********hří

HR asistentka na personálním oddělení, pracovnice hlavní pokladny a pracovnice dodržování rutin

říjen 2017 – duben 2024 6 let a 7 měsíců

činnosti na personálním oddělení (administrativa spojená s nástupy a výstupy zam-ců, lékařské prohlídky, oprava docházky a měsíční uzávěrky pracovních listů, školení BOZP, PO, HACCP a pracovního řádu, vedení karet JPO a OOPP, pracovní úrazy, spolupráce na ročním zúčtování daní, péče o zam-ce (velikonoční a vánoční aktivity, mikulášská besídka...), zpracování tržeb, dotace do pokladen, měsíční uzávěrky, vedení pokladny drobných vydání petty cash, kontrola záručních lhůt, parciální inventury zboží, přeceňování zboží, vratky zboží přímým dodavatelům, objednávky spotřebního materiálu, pracovního oblečení a ochranných pomůcek, cenová integrita, propagační marketing

Pi*********hří

Referentka logistiky

březen 2009 – březen 2012 3 roky a 1 měsíc

Spolupráce s oddělením výroby a skladem, sledování stavu objednávek, odbavování řidičů při nakládce a vykládce, vystavování dodacích listů a proforma faktur, vypisování formulářů CMR, spolupráce s celním deklarantem, objednávání přepravy, komunikace se zákazníky

Do*********hří

Recepční v administrativě

duben 2008 – únor 2009 11 měsíců

Evidence návštěv, péče o hosty, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, rezervace a příprava zasedacích místností pro meetingy a porady, kancelářské práce (skenování, kopírování, laminování, vázání dokumentů atd.), rezervace ubytování, letenek, objednávání taxi, objednávky obědů, spolupráce s personálním oddělením (počítání a distribuce stravenek zaměstnancům)

Úř*****hří

úřednice ve státní správě - administrátor pro správní řízení

duben 2007 – březen 2008 1 rok

agenda podpor v nezaměstnanosti a při rekvalifikaci, správní řízení při ukončování evidence uchazečů o zaměstnání

4.*****kov

Učitel základní školy

říjen 2005 – leden 2007 1 rok a 4 měsíce

Výuka anglického jazyka, občanské a rodinné výchovy

ZA*****kov

Prodavačka / pokladní

červenec 2003 – září 2005 2 roky a 3 měsíce

Vybalování a doplňování zboží, kontrola záručních lhůt a čerstvosti zeleniny a ovoce, výkup vratných lahví, práce na obslužných pultech masa, uzenin a lahůdek, markování a práce s hotovostí na pokladně, úklidové práce, obsluha zákazníků cukrárny

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookZačátečník

Databázové systémy

OracleZačátečník

ERP a účetní software

PohodaNováček

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Mzdové účetnictví se základy personalistiky a využitím PC (účetní systém Pohoda)

Rekvalifikace při evidenci na ÚP

říjen 2024

Zájmy

Poslech hudby, sledování filmů, fandění na fotbalových zápasech dětí

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45