Veronika R., DiS. 44 let , životopis 1373935
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka HR generalista HR konzultant HR specialista Mzdová účetní Pracovník back office Recepční v administrativě Sociální pracovník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Vyšší odborná škola sociálně právní v Mostě
Sociálně právní činnost
září 2000 – červen 2003Vyšší odborné
Gymnázium Chomutov, příspěvková organizace
Sedmileté Gymnázium
září 1992 – květen 1998SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 3 měsíce
Ko*******tov
Pedagog předškolního vzdělávání
květen 2024 – květen 2024 1 měsíc
péče o děti od 2 do 6 let
TE*********hří
HR asistentka na personálním oddělení, pracovnice hlavní pokladny a pracovnice dodržování rutin
říjen 2017 – duben 2024 6 let a 7 měsíců
činnosti na personálním oddělení (administrativa spojená s nástupy a výstupy zam-ců, lékařské prohlídky, oprava docházky a měsíční uzávěrky pracovních listů, školení BOZP, PO, HACCP a pracovního řádu, vedení karet JPO a OOPP, pracovní úrazy, spolupráce na ročním zúčtování daní, péče o zam-ce (velikonoční a vánoční aktivity, mikulášská besídka...), zpracování tržeb, dotace do pokladen, měsíční uzávěrky, vedení pokladny drobných vydání petty cash, kontrola záručních lhůt, parciální inventury zboží, přeceňování zboží, vratky zboží přímým dodavatelům, objednávky spotřebního materiálu, pracovního oblečení a ochranných pomůcek, cenová integrita, propagační marketing
Pi*********hří
Referentka logistiky
březen 2009 – březen 2012 3 roky a 1 měsíc
Spolupráce s oddělením výroby a skladem, sledování stavu objednávek, odbavování řidičů při nakládce a vykládce, vystavování dodacích listů a proforma faktur, vypisování formulářů CMR, spolupráce s celním deklarantem, objednávání přepravy, komunikace se zákazníky
Do*********hří
Recepční v administrativě
duben 2008 – únor 2009 11 měsíců
Evidence návštěv, péče o hosty, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, rezervace a příprava zasedacích místností pro meetingy a porady, kancelářské práce (skenování, kopírování, laminování, vázání dokumentů atd.), rezervace ubytování, letenek, objednávání taxi, objednávky obědů, spolupráce s personálním oddělením (počítání a distribuce stravenek zaměstnancům)
Úř*****hří
úřednice ve státní správě - administrátor pro správní řízení
duben 2007 – březen 2008 1 rok
agenda podpor v nezaměstnanosti a při rekvalifikaci, správní řízení při ukončování evidence uchazečů o zaměstnání
4.*****kov
Učitel základní školy
říjen 2005 – leden 2007 1 rok a 4 měsíce
Výuka anglického jazyka, občanské a rodinné výchovy
ZA*****kov
Prodavačka / pokladní
červenec 2003 – září 2005 2 roky a 3 měsíce
Vybalování a doplňování zboží, kontrola záručních lhůt a čerstvosti zeleniny a ovoce, výkup vratných lahví, práce na obslužných pultech masa, uzenin a lahůdek, markování a práce s hotovostí na pokladně, úklidové práce, obsluha zákazníků cukrárny
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookZačátečník
Databázové systémy
OracleZačátečník
ERP a účetní software
PohodaNováček
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Mzdové účetnictví se základy personalistiky a využitím PC (účetní systém Pohoda)
Rekvalifikace při evidenci na ÚP
říjen 2024