Ing. Klára T. 31 let , životopis 1064433
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Břevnov + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistent pedagoga Asistent v médiích, reklamě, PR Copywriter HR specialista Náborář Online Marketing Personalista Specialista HR marketingu Specialista PR Specialista sociálních sítí Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Podnikání a administrativa
září 2015 – červen 2018Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Podnikání a administrativa
září 2012 – červen 2015Bakalářské
Gymnázium Dr. Aleše Hrdličky, Humpolec
Gymnázium - všeobecné (4leté)
září 2008 – červen 2012SŠ s maturitou
Praxe 9 let
Mi*****oft
HR Advisor
březen 2024 – dosud 10 měsíců
Správa benefitních programů pro regiony střední a východní Evropy (CEE) a západní, střední a východní Afriky (WECA), odpovědnost za více než 25 zemí. Poskytování HR služeb, poradenství a podpory zaměstnacům a vyřizování jejich požadavků v oblasti zaměstnaneckých benefitů. Příprava reportů a kalkulací s ohledem na místní uzávěrky a požadavky jednotlivých zemí. Komunikace s externími partnery jako jsou dodavatelé a týmy zajišťující payroll. Vytváření manuálů a postupů k zaměstnaneckým benefitům.
Wo*****emy
HR specialista
srpen 2022 – únor 2024 1 rok a 7 měsíců
Nábor od A do Z – zodpovědnost za kompletní proces náboru, od aktivního vyhledávání talentů až po výběr vhodných kandidátů. Onboarding a offboarding – tvorba pracovních inzerátů, příprava pracovních smluv a koordinace nástupních a výstupních procesů. Plánování a organizace zaměstnaneckých eventů a teambuildingů. Administrativní podpora kanceláře školy a ad hoc úkoly. Organizace, správa a vedení privátních lekcí pro klienty i učitele. Správa sociálních médií – tvorba obsahu a správa účtů na Facebooku a Instagramu.
Di*********.o.
Happiness Resources Officer
červen 2021 – červen 2022 1 rok a 1 měsíc
- Nábor a hledání nových členů do týmu - Onboarding nových kolegů, příprava inzerátů a smluv pro zaměstnance - Plánování a organizace online a offline eventů pro zaměstnance a zákazníky - Příprava, plánování a reprezentace firmy na konferencích - Podílení se na employer brandingu, organizace teambuildingových aktivit pro stmelování kolektivu - Office management (zajištění vybavení a chodu kanceláře) - Motivace jednotlivých týmů i jednotlivců - Administrativní činnosti a plnění ad hoc úkolů - Správa účetních dokladů v aplikaci digitoo
Ut*********.cz
Asistentka a správa sociálních sítí
listopad 2020 – duben 2021 6 měsíců
- Správa sociálních sítí a tvorba obsahu na webu Utopy.cz - Psaní článků a správa blogu Utopy.cz a magazínu Desing Avenue - Správa objednávek eshopu - Komunikace se zákazníky a dodavateli - Administrativní činnosti
Ga*******and
Vedoucí / manažer restaurace
červen 2018 – prosinec 2019 1 rok a 7 měsíců
- Dohled a zajišťování standardu, kvality poskytovaných služeb - Vedení chodu restaurace a týmu zaměstnanců, plánování směn zaměstnanců - Správa a kontrola stavu zásob - Event management
Ac*****ure
Asistentka administrativních činností
leden 2015 – červen 2018 3 roky a 6 měsíců
- Elektronické a papírové třídění a archivace účetních a cestovních dokladů (Denně zpracováno více než 100 emailů a více než 500 celosvětových dokladů) - Administrativní činnosti - Komunikace s dodavateli - Zajišťování vybavení a chodu kanceláře
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
FigmaZačátečník
Databázové systémy
Oracle
ERP a účetní software
SAPZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Slack, Notion, Trello, Canva, WordPress
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Akreditovaný masérský kurz
květen 2021