Foto: Ing. Klára T.
ID 1064433

Ing. Klára T. 31 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Podnikání a administrativa

září 2015 – červen 2018Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Podnikání a administrativa

září 2012 – červen 2015Bakalářské

Gymnázium Dr. Aleše Hrdličky, Humpolec

Gymnázium - všeobecné (4leté)

září 2008 – červen 2012SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 11 měsíců

Mi*****oft

HR Advisor

březen 2024 – dosud 9 měsíců

Správa benefitních programů pro regiony střední a východní Evropy (CEE) a západní, střední a východní Afriky (WECA), odpovědnost za více než 25 zemí. Poskytování HR služeb, poradenství a podpory zaměstnacům a vyřizování jejich požadavků v oblasti zaměstnaneckých benefitů. Příprava reportů a kalkulací s ohledem na místní uzávěrky a požadavky jednotlivých zemí. Komunikace s externími partnery jako jsou dodavatelé a týmy zajišťující payroll. Vytváření manuálů a postupů k zaměstnaneckým benefitům.

Wo*****emy

HR specialista

srpen 2022 – únor 2024 1 rok a 7 měsíců

Nábor od A do Z – zodpovědnost za kompletní proces náboru, od aktivního vyhledávání talentů až po výběr vhodných kandidátů. Onboarding a offboarding – tvorba pracovních inzerátů, příprava pracovních smluv a koordinace nástupních a výstupních procesů. Plánování a organizace zaměstnaneckých eventů a teambuildingů. Administrativní podpora kanceláře školy a ad hoc úkoly. Organizace, správa a vedení privátních lekcí pro klienty i učitele. Správa sociálních médií – tvorba obsahu a správa účtů na Facebooku a Instagramu.

Di*********.o.

Happiness Resources Officer

červen 2021 – červen 2022 1 rok a 1 měsíc

- Nábor a hledání nových členů do týmu - Onboarding nových kolegů, příprava inzerátů a smluv pro zaměstnance - Plánování a organizace online a offline eventů pro zaměstnance a zákazníky - Příprava, plánování a reprezentace firmy na konferencích - Podílení se na employer brandingu, organizace teambuildingových aktivit pro stmelování kolektivu - Office management (zajištění vybavení a chodu kanceláře) - Motivace jednotlivých týmů i jednotlivců - Administrativní činnosti a plnění ad hoc úkolů - Správa účetních dokladů v aplikaci digitoo

Ut*********.cz

Asistentka a správa sociálních sítí

listopad 2020 – duben 2021 6 měsíců

- Správa sociálních sítí a tvorba obsahu na webu Utopy.cz - Psaní článků a správa blogu Utopy.cz a magazínu Desing Avenue - Správa objednávek eshopu - Komunikace se zákazníky a dodavateli - Administrativní činnosti

Ga*******and

Vedoucí / manažer restaurace

červen 2018 – prosinec 2019 1 rok a 7 měsíců

- Dohled a zajišťování standardu, kvality poskytovaných služeb - Vedení chodu restaurace a týmu zaměstnanců, plánování směn zaměstnanců - Správa a kontrola stavu zásob - Event management

Ac*****ure

Asistentka administrativních činností

leden 2015 – červen 2018 3 roky a 6 měsíců

- Elektronické a papírové třídění a archivace účetních a cestovních dokladů (Denně zpracováno více než 100 emailů a více než 500 celosvětových dokladů) - Administrativní činnosti - Komunikace s dodavateli - Zajišťování vybavení a chodu kanceláře

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

FigmaZačátečník

Databázové systémy

Oracle

ERP a účetní software

SAPZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

Slack, Notion, Trello, Canva, WordPress

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Akreditovaný masérský kurz

květen 2021

Zájmy

Pejsek, Cestování, Psaní, Hudba, Ferraty, Turistika, Cyklistika, Zdravý životní styl, Meditace, Masáže

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45