Foto: Mgr. Kateřina Č.
ID 767173

Mgr. Kateřina Č. 26 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Nusle + 5 km ochota dojíždět Mapa Tábor + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Policejní akademie ČR

Bezpečnostní management ve veřejné správě

říjen 2020 – červen 2022Vysokoškolské

Policejní akademie ČR

Bezpečnostní management ve veřejné správě

2017 – 2020Bakalářské

Gymnázium Soběslav

Gymnázium

2011 – 2017SŠ s maturitou

Praxe 5 let a 1 měsíc

Og*********Y&R

HR ADMINISTRÁTOR

prosinec 2022 – červen 2024 1 rok a 7 měsíců

Na pozici jsem měla zodpovědnost za veškeré administrativní kroky pro více než 500 zaměstnanců. Jednalo se například o: *Komunikace s uchazeči a zaměstnanci: Komunikace během celého náborového procesu a podpora zaměstnanců v jejich pracovním cyklu. *Kompletní příprava nástupní dokumentace: Zodpovědnost za přípravu veškeré nástupní administrativy. *Nástupní administrativa (Onboarding day): Organizace a vedení nástupních dnů pro nové zaměstnance, včetně proškolení o interních procesech a firemních pravidlech. *Výstupní administrativa: Organizace posledního dne zaměstnance spolu se zajištěním termínu výstupního pohovoru a zajištění výstupních formalit. *Implementace a správa HR a mzdových systémů: Zkušenost s implementací a správou HR a mzdového softwaru pro efektivní zpracování personálních a mzdových agend. *Spolupráce při uzavírání mezd s účtárnou: Spolupráce s účetním oddělením při měsíčním uzávěrkovém procesu mezd a zajištění správnosti vstupních dat. *Správa benefitů *Příprava organizační struktury: Správa a úprava SharePointu pro interní komunikaci, dokumentaci a sdílení informací v rámci společnosti. *Správa docházkového systému: Správa a kontrola docházkového systému, včetně pravidelné aktualizace dat a řešení nesrovnalostí. *Práce s aplikací Teamio: Zajišťování výběru uchazečů (preselekce).

Gr*********ton

Recepční v administrativě

leden 2020 – červen 2022 2 roky a 6 měsíců

Jednalo se o pracovní zkušenost v rámci studia VŠ. *práce v týmu - komunikace s dalšími recepčními, asistentkami jednotlivých SL, lektory, zaměstnanci *administrativní činnost - svazování dokumentů, znaleckých posudků, *příprava zasedacích místností, řešení ad hoc úkolů *komunikace s klienty - uvádění do zasedacích místností, vaření kávy *vyřizování telefonických hovorů, komunikace emailem, zapisování pošty (Helios), *zajišťování občerstvení- zajištění týmových snídaní v zasedací místnostech i mimo, správa parkovacích míst, zajištění taxi služby *pochůzky- soudy, finanční instituce

BDO

Recepční v administrativě

leden 2019 – prosinec 2019 1 rok

Jednalo se o pracovní zkušenost v rámci studia VŠ. *administrativní činnost - svazování dokumentů, znaleckých posudků,příprava zasedacích místností *komunikace s klienty - uvádění do zasedacích místností, vaření kávy *vyřizování telefonických hovorů, komunikace emailem, zapisování pošty (Helios)

Jazyky

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Helios, Okbase, Periscope, Jira

Kurzy

Školení MS Excel

únor 2023

Pracovní stáž - USA

Během letních měsíců jsem pracovala ve Spojených státech, kde jsem měla příležitost nejen zdokonalit svou angličtinu, ale také se přizpůsobit novému prostředí a kultuře. Tato zkušenost mě naučila samostatnosti, flexibilitě a schopnosti efektivně komunikovat v mezinárodním prostředí.

červen 2022

Zájmy

V tuto chvíli je mojí prioritou najít práci, kde budu moci uplatnit své znalosti, které jsem se naučila v rámci studia na vysoké škole a ráda bych se v tomto směru posunula a nasbírala zkušenosti. Jsem sem aktivní člověk, který miluje pohyb a přírodu. Volný čas trávím sportem, ať už v horách v létě či v zimě, nebo se svou rodinou a přáteli. Relaxaci pro mě představuje také čtení knih, které mě obohacuje a přináší mi rovnováhu, stejně jako sport. Ráda bych našla pracovní prostředí, kde budu mít příležitost neustále se rozvíjet a pracovat v přátelském týmu, na který se mohu spolehnout, protože jistá míra jistoty je pro mě též důležitá. Hledám roli, která mi umožní růst a v budoucnu nabízí flexibilitu, například možnost práce z domova.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45