Foto: Marcela Sophie B.
ID 1341454

Marcela Sophie B. 58 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium Třebíč

všeobecné vzdělání

září 1981 – květen 1985SŠ s maturitou

Praxe 25 let a 6 měsíců

OSVČ

Housekeeper

leden 2016 – dosud 8 let a 8 měsíců

-Starost o chod celé domácnosti - úklid, praní, žehlení, vaření, zahrada a veškeré další činnosti spojené s běžným provozem -Zajištění a koordinace najatého personálu pro rodinné akce nebo večírky s přáteli -Výzdoba vnitřních i vnějších prostor domu na oslavu každoročních svátků Velikonoc, Vánoc a narozeninových oslav dětí -Rodina si mě vážila pro moji diskrétnost, spolehlivost, flexibilitu a empatii -V říjnu 2022 se rodina vrátila zpět do Itálie -Poté jsem pokračovala v úklidu firemních a soukromých prostor -Hlídání a péče o děti i domácí zvířata -Pomoc seniorům s nákupy, s úklidem, další

In*****.o.

Cashier

březen 2005 – říjen 2015 10 let a 8 měsíců

-Směnárenské služby a hotovostní peněžní transakce v české i zahraniční měně -Zajištění požadavků a přání klientů, informování o možnostech a podmínkách nákupu a prodeje valut -Evidence provedených peněžních transakcí a porovnání s pokladní hotovostí -Odpovědnost za svěřenou pokladní hotovost -Práce s důvěrnými informacemi klientů -Zaučování nových zaměstnanců -Prodej služeb společností, které pořádají prohlídky Prahy, zájezdy do turisticky zajímavých míst v ČR a v okolních zemích -Nadřízení mě oceňovali za moji ochotu a flexibilitu

Ce*********.s.

Front Office Support

leden 2004 – únor 2005 1 rok a 2 měsíce

-Schopnost řídit recepci s jistotou a elegancí a zvládat přitom řadu administrativních úkolů -Vítání a uvádění návštěvy -Zajištění kurýrních služeb, dodávek občerstvení a kancelářských potřeb -Řešení nenadálých úkolů se správou budov a úklidovým servisem

Fo*********ide

Housekeeper

leden 1999 – prosinec 2003 5 let

-Koordinace práce týmu pokojských s cílem zajistit kvalitu poskytovaných služeb a dodržování standardů hotelu -Denní kontrola pokojů a veřejných prostor, při které jsem použila svou vnímavou pozornost k detailům, smysl pro pořádek a čistotu -Spolupráce s ostatními odděleními k zajištění potřeb, přání a požadavků hostů hotelu k jejich plné spokojenosti -Pravidelné kontroly veškerého hotelového vybavení, zařízení oprav nebo výměny -Vytváření reportů pro vedení housekeepingu

Jazyky

angličtinazačátečník

ruštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

Jsem vysoce motivována na spokojenost klientů, zajištění jejich potřeb a přání. Mám vynikající organizační schopnosti, smysl pro detail a rychle vyhodnocuji nenadálé situace ke spokojenosti klientů. Ráda přijímám úkoly a cíle, které mohu řešit samostatně nebo v týmu. Nebojím se výzev a ráda se učím novým věcem. Věřím, že můj pozitivní přístup s dávkou elegance zvýší přestiž vaší společnosti.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45