M. B. , životopis 1341454
Představa o práci
Kde hledám práci
Holubice (okres Praha-západ) + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Bankovní poradce Bankovní specialista Hlídání dětí Hospodyně Chůva Pokladní Terénní pracovník Vedoucí provozu / provozní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium Třebíč
všeobecné vzdělání
září 1981 – květen 1985SŠ s maturitou
Praxe 25 let a 9 měsíců
OSVČ
Housekeeper
leden 2016 – dosud 8 let a 11 měsíců
-Starost o chod celé domácnosti - úklid, praní, žehlení, vaření, zahrada a veškeré další činnosti spojené s běžným provozem -Zajištění a koordinace najatého personálu pro rodinné akce nebo večírky s přáteli -Výzdoba vnitřních i vnějších prostor domu na oslavu každoročních svátků Velikonoc, Vánoc a narozeninových oslav dětí -Rodina si mě vážila pro moji diskrétnost, spolehlivost, flexibilitu a empatii -V říjnu 2022 se rodina vrátila zpět do Itálie -Poté jsem pokračovala v úklidu firemních a soukromých prostor -Hlídání a péče o děti i domácí zvířata -Pomoc seniorům s nákupy, s úklidem, další
In*****.o.
Cashier
březen 2005 – říjen 2015 10 let a 8 měsíců
-Směnárenské služby a hotovostní peněžní transakce v české i zahraniční měně -Zajištění požadavků a přání klientů, informování o možnostech a podmínkách nákupu a prodeje valut -Evidence provedených peněžních transakcí a porovnání s pokladní hotovostí -Odpovědnost za svěřenou pokladní hotovost -Práce s důvěrnými informacemi klientů -Zaučování nových zaměstnanců -Prodej služeb společností, které pořádají prohlídky Prahy, zájezdy do turisticky zajímavých míst v ČR a v okolních zemích -Nadřízení mě oceňovali za moji ochotu a flexibilitu
Ce*********.s.
Front Office Support
leden 2004 – únor 2005 1 rok a 2 měsíce
-Schopnost řídit recepci s jistotou a elegancí a zvládat přitom řadu administrativních úkolů -Vítání a uvádění návštěvy -Zajištění kurýrních služeb, dodávek občerstvení a kancelářských potřeb -Řešení nenadálých úkolů se správou budov a úklidovým servisem
Fo*********ide
Housekeeper
leden 1999 – prosinec 2003 5 let
-Koordinace práce týmu pokojských s cílem zajistit kvalitu poskytovaných služeb a dodržování standardů hotelu -Denní kontrola pokojů a veřejných prostor, při které jsem použila svou vnímavou pozornost k detailům, smysl pro pořádek a čistotu -Spolupráce s ostatními odděleními k zajištění potřeb, přání a požadavků hostů hotelu k jejich plné spokojenosti -Pravidelné kontroly veškerého hotelového vybavení, zařízení oprav nebo výměny -Vytváření reportů pro vedení housekeepingu
Jazyky
angličtinazačátečník
ruštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení