L. M. , životopis 1092317
Představa o práci
Kde hledám práci
Kolín + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Nové Město + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Finanční kontrolor HR specialista Logistik Obchodní referent Personalista Referent Správce vozového parku Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborné učiliště společného stravování, Poděbrady, Dr. Beneše 413/II
Gastronomie se zaměřením na ekonomiku
1985 – 1989SŠ s maturitou
Praxe 30 let a 7 měsíců
Dě*******ory
Vedoucí provozu, správce majetku, hospodářka
duben 2013 – leden 2024 10 let a 10 měsíců
vymezení pracovní funkce: - Vedoucí provozu (komplexní organizace a zajišťování provozu) - kontrolor (součinnost s orgány vnější kontroly - MŠMT, ČŠI, OHS) - vedoucí pracovník THP( zajišťování provozuschopnosti, oprav a údržby - personalista (pracovní smlouvy, lékařské prohlídky, vstupní školení) -pokladník (zajišťování pokladních služeb pro potřeby organizace) - bezpečnostní referent (BOZP, PO) - dopravní referent (zajišťování organizace dopravy) - správce majetku (vedení evidence v programu Helios)
OÚ*******lín
obecní zastupitel
2006 – 2022 16 let a 6 měsíců
účast na jednáních obce, spoluúčast o rozhodování na chodu obce, předsedkyně finančního výboru
ČM*******.s.
obchodní vedoucí
2008 – 2010 2 roky a 6 měsíců
práce na pozici obchodního vedoucího na OSVČ
R.*******r.o
vedoucí marketingu
2003 – 2008 5 let a 6 měsíců
velkoobchod s pánskými oděvy
ČM*******.s.
obchodní zástupce
1996 – 2006 10 let a 6 měsíců
poskytování úvěrů a služeb s tímto spojenými
Ra*******tví
účetní
1989 – 1991 2 roky a 6 měsíců
zajišťování mzdových podkladů a účetnictví firmy
Jazyky
angličtinazačátečník
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
Další programy a počítačové znalosti
Helios
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Personalista/personalistika
pracovní právo a další příslušná legislativa, BOZP, tvorba a spravování dokumentů v administrativně personální činnosti, vedení agendy lékařských prohlídek, zajišťování náborových činností a další..
květen 2024
MAVO s.r.o.
osvědčení o rekvalifikaci - účetnictví
2013
CENTURY 21
makléřský kurz Start and Orientation
2011
Alfa Audit s.r.o.
kurz Kontrola ve veřejné správě, vnitřní kontrolní systém a řízení rizik
2007