T. E. , životopis 1341115
Představa o práci
Kde hledám práci
Ledce (okres Brno-venkov) + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistent pedagoga Hlídání dětí Hosteska Chůva Učitel základní školy Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta
Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
červenec 2008 – září 2014Vysokoškolské
Gymnázium, Střední odborná škola a Vyšší odborná škola, spol. s.r.o.
Pedagogické lyceum
září 2004 – květen 2008SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 10 měsíců
Mo*********z.s
Lektorská činnost
září 2014 – červen 2024 9 let a 10 měsíců
Lektorská práce spočívající v přípravě a výrobě pomocných výukových materiálů pro vzdělávací program Montessori a v práci s dětmi.
Zá*******ram
Třídní učitel
září 2011 – červen 2024 12 let a 10 měsíců
Vše co je náplní třídního učitele (vedení věkově smíšeného třídního kolektivu v 1. trojročí, komunikace s rodiči, spolupráce s pedagogickými asistenty ve třídě, spolupráce s kolegy, organizování mimoškolní akcích apod.).
Er*********r.o
Asistentka kurzů
květen 2019 – květen 2024 5 let a 1 měsíc
Zajišťování zázemí pro účastníky kurzů (catering, objednávání obědů, zajištění komentované prohlídky základní školy, komunikace s kurzisty apod.)
Sp*******p.s
Učitel v projektu Školy pro budoucnost
říjen 2020 – květen 2022 1 rok a 8 měsíců
Rámcové plánování školního projektu s konzultantem kreativity a detailní plánování jednotlivých setkání školního projektu ve spolupráci s umělce, konzultace s konzultantem kreativity, umělcem, školním koordinátorem, specialistou na program Kreativní partnerství a odborným garantem akčního výzkumu, příprava a spolupodílení se na realizaci třídních projektů, reflektování jednotlivých setkání s umělcem i žáky, vedení portfolia pedagoga s reflexí dílčích setkání, účast na setkáních ke sdílení zkušeností s dalšími zapojenými pedagogy, účast na evaluačních setkáních, zpracování výzkumu práce. V prvním školním roce jsme s umělcem tvořili hudbu a v druhém školním roce jsme točili krátký dětský film.
Uč*****.ú.
Provázející učitel v programu Učitel naživo
září 2018 – červen 2019 10 měsíců
Vedení a podpora studentů při vykonávání pedagogické praxe v mé třídě, plánování a reflektování výuky studenta, zajišťování přímé pedagogické zkušenosti, zprostředkovávání a předávání zkušeností s dalšími činnostmi ve škole; účast na společném programu a vzdělávání v rámci společných setkávání v organizaci Učitel naživo.
Uč*****.ú.
Náslechová praxe v rámci výjezdu do školských zařízeních ve Finsku
leden 2019 – leden 2019 1 měsíc
Pozorování v několika základních školách ve Finsku, rozbor viděných lekcích, účast na společných setkání s různými pedagogickými pracovníky v rámci školství ve Finsku.
Sk*******řes
Hlavní vedoucí dětského turistického oddílu Pramínek a Paprsek
září 2009 – červen 2016 6 let a 10 měsíců
Organizování dětských víkendových akcí, táborů a zimních pobytů, organizování her, vedení instruktorů a vedoucích, komunikace s rodiči.
St*******.o.
Hosteska
2011 – 2014 3 roky a 6 měsíců
Příprava společenských akcí a obsluha na nich, komunikace s lidmi
Zá*******ram
Asistent pedagoga
únor 2012 – červen 2012 5 měsíců
Vše co se týká náplně práce asistenta pedagoga (podpora všech dětí při výuce, podpora dětí se speciálními potřebami vzdělávání, komunikace s třídními učiteli, komunikace s rodiči, organizování mimoškolních aktivit apod.).
So*********ny)
Učitel základní školy
září 2011 – červen 2012 10 měsíců
Doučování dětí 3. a 4. ročníku v rámci předmětů český jazyk, matematika a člověk a jeho svět.
Zá*******ána
Učitel v rámci praxe při studiu vysoké školy
říjen 2010 – květen 2011 8 měsíců
Učitelská praxe v rámci předmětů český jazyk, matematika, člověk a jeho svět, tělesná výchova, výtvarná výchova a pracovní činnosti.
Re*********ved
Asistentka prodejny a prodavačka
červenec 2009 – červen 2010 1 rok
Prodej zboží, poradenství zákazníkům, doplňování a cenění zboží.
Zá*****stí
Učitel v rámci praxe při studiu vysoké školy
říjen 2009 – květen 2010 8 měsíců
Učitelská praxe v rámci předmětů český jazyk, matematika, člověk a jeho svět, tělesná výchova, výtvarná výchova a pracovní činnosti.
Rů*********oly
Učitel v rámci praxe při studiu vysoké školy
říjen 2009 – květen 2010 8 měsíců
Učitelská praxe v rámci předmětů český jazyk, matematika, člověk a jeho svět, tělesná výchova, výtvarná výchova a pracovní činnosti.
Zá*******ram
Učitel v rámci praxe při studiu vysoké školy
2010 – 2010 6 měsíců
Učitelská praxe v rámci předmětů český jazyk, matematika, člověk a jeho svět, tělesná výchova, výtvarná výchova a pracovní činnosti.
Sk*******řes
Vedoucí v dětském turistickém oddíle
září 2007 – srpen 2009 2 roky
Organizování dětských víkendových akcí, táborů a zimních pobytů, organizování her, spolupráce s instruktory a vedoucími, komunikace s rodiči.
Zá*****ách
Školský dohled
květen 2008 – květen 2008 1 měsíc
Dohled dětí v rámci školy v přírodě, organizování her a různých aktivit pro děti 2. stupně.
Zá*******rči
Školní praxe
březen 2008 – březen 2008 1 měsíc
Náslech v rámci pedagogické praxe při studiu střední školy, podpora dětí se speciálními potřebami vzdělávání.
Zá*****ách
Učitel v rámci praxe při studiu vysoké školy
2008 – 2008 6 měsíců
Učitelská praxe v rámci předmětů český jazyk, matematika, člověk a jeho svět, tělesná výchova, výtvarná výchova a pracovní činnosti.
Re*********ved
Asistentka prodejny
červenec 2007 – srpen 2007 2 měsíce
Doplňování a cenění zboží, poradenství zákazníkům
Sk*******řes
Instruktor dětského turistického oddílu
září 2004 – srpen 2007 3 roky
Spoluorganizování dětských víkendových akcí, táborů a zimních pobytů, organizování her, spolupráce s instruktory a vedoucími, komunikace s rodiči.
Ma*******rší
Školní praxe
březen 2007 – březen 2007 1 měsíc
Náslech v rámci pedagogické praxe při studiu střední školy, podpora dětí se speciálními potřebami vzdělávání.
Ro*********ann
Asistentka prodejny
červenec 2005 – srpen 2005 2 měsíce
Doplnění a cenění zboží, poradenství zákazníkům
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Linux / BSD / UnixZačátečník
MacOSPokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Práce v Google prostředí (v rámci sdílených dokumentů) - úroveň pokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
V posledním zaměstnání jsem poslední dva a půl roku vedla ve spolupráci s kolegyní celé 1. trojročí (cca 16 osob). Organizování oslav, různých akcí z hlediska zajišťování cateringu, zázemí, obsluha.
Kurzy
Varovné signály radikalizace a inklinace k extrémnímu násilí u dětí a mládeže I
Kurz se zabýval aktuální bezpečnostní problematikou detekce radikalizace u dětí a mládeže, identifikací rizikového a náročného chování, které nasvědčuje o probíhající indoktrinaci a inklinaci k extrémnímu násilí, zakládání dětských gangů a obdivu násilí. Aktuální trendy a metody rekrutace mládeže extremistickými, delikventními a hybridními skupinami. Představuje základní kategorizace těchto skupiny, soudobé formáty a užívanou symboliku, propagandistické metody a manipulativní metody cílené na mládež. A další.
Zobrazit certifikát o absolvování
únor 2024
Úvod do umělé inteligence
Co je to umělá inteligence a jak funguje? K čemu a jak může učiteli pomoci? K čemu ji ve škole s dětmi můžeme využít? A další.
Zobrazit certifikát o absolvování
leden 2024
Jak se učit matematiku, která děti baví
Představení práce s matematickými montessori pomůckami, jejich praktické procvičování a upevňování, ukázka gradovaných úloh. V rámci kurzu jsme se zabývali některými pomůckami pro věkovou skupinu 6-12 let.
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2023
Šikana - identifikace a prevence
Seznámí se se základními pojmy a jejich principy; rozlišování znaků šikanování od jiných forem chování v dané věkové skupině; seznámení se s právním kontextem šikany a Metodickým pokynem MŠMT k řešení šikanování; seznámení se a následné praktické vyzkoušení behaviorálního popisu, aktivního naslouchání a vedení rozhovoru s žákem dané věkové skupiny či rodičem ohlašujícím šikanu. A další.
Zobrazit certifikát o absolvování
srpen 2023
Čtení a psaní ke kritickému myšlení - základní kurz
Metody zaměřené na aktivní učení, efektivní komunikaci, řešení problémů, rozvoj kritického myšlení celoživotní učení, práci s informacemi, rozvíjení respektu k druhým a spolupráce s nimi. Praktické činnosti s vlastními i novými knihami. Ukázka vzorových čtenářských dílen a lekcí.
Zobrazit certifikát o absolvování
duben 2022
Typologie MBTI 2 - individualizace výchovy, výuky a učení žáků: webináře
Osvojení rozmanitých postupů, které podporují inkluzivní výchovu, učení a vzdělávání dětí s různými osobnostními, mentálními i psychomotorickými specifiky. Jak se psychické funkce a zaměření osobnosti projevují v dětském věku, a jak na základě vyhodnocení uplatňovat výchovné a vzdělávací strategie v souladu s potřebami dětí na základě jejich typu osobnosti. A další.
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2021
"Vedení žáků k odpovědnosti a samostatnosti"
Co je to odpovědnost a samostatnost u dětí? Jak tvořit třídní pravidla? O stanovování si hranic; přirozený důsledek
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2021
"Komunikace s rodiči"
Jak komunikovat s rodiči? Jak si vymezit hranice vůči rodičům a nastavovaní si pravidel pro komunikaci s nimi? Praktické vyzkoušení si efektivní a asertivní komunikace.
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2021
Formativní hodnocení v práci učitele 2 -plánování na základě důkazů o učení
Učení se vyhodnocovat zvolené postupy učitele a jejich vliv a efektivitu na žákovo učení. Práce s odučenými lekcemi a autentickými materiály (např.: jak cíle učení žáků, naplánované důkazy o jejich učení a zvolené texty souvisejí s činnostmi žáků, jež pro ně učitel připravuje, aby žáci dosáhli svého cíle učení...)
Zobrazit certifikát o absolvování
duben 2021
Formativní hodnocení v práci učitele 1 - cesta k efektivnímu učení žáků
Seznámení se s jedním z modelů formativního hodnocení (Dylan Wiliam). Jak je významné formativní hodnocení v práci učitele pro to, aby se žáci a studenti mohli efektivně a zároveň individualizovaně učit. Vyhodnocování vlivu pěti klíčových strategií formativního hodnocení. A další.
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2021
Individuální vzdělávací plán na ZŠ jako jeden z druhů podpůrných opatření
Jak sestavovat individuální plán dítěti se speciálními potřebami vzdělávání? Jak sestavovat PLPP? Jakým způsobem a jak často komunikovat s dětmi, jež mají sestavený IVP či jiná podpůrná opatření.
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 2020
Komplexní rozvoj lídršipu
Rozvoj klíčových oblastí lídršipu s cílem přispívat ke zkvalitnění kultury organizace, zlepšovat její výsledky i spokojenost jednotlivců, kteří v ní pracují. Každý účastník si udělal audit svých silných stránek v roli lídra, vytvořil si praktický plán pro jejich rozvoj a zpětná reflexe, jak se je dařilo využívat a rozvíjet v roli lídra. Ukázka vlivu strategie pro rozvoj organizace. Sestavování vize organizace. Rozvoj autentické komunikace, konstruktivního vyjednávání a postupů, jež vědomě mají vliv na budování kultury v organizaci.
Zobrazit certifikát o absolvování
únor 2020
"Zlepšení vztahů ve škole"
Třídní pravidla; jak řešit problémy mezi dětmi - učitel jako mediátor; hry pro lepší komunikaci dětí mezi s sebou a další.
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2019
Typologie MBTI 3 - komunikační styly, stres a seberozvoj
Jak se komunikační styly, stres a seberozvoj odráží v komunikaci, jak působí na ostatní. Jejich souvislost s osobnostní preferencí dle typologie MBTI. Jak využívat komunikační styly pro efektivní komunikaci. Zkoumání změn projevů osobnosti ve stresových situací a jak má stres vliv na komunikační dovednosti. A další.
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2019
Inkluzivní vzdělávání v Montessorri školách
Ukázka konkrétních metod skrze teoretických poznatků i praktických cvičení ccc, formy a prostředky působení na děti i dospívající se specifickými potřebami a jak přispět ke zdárné integraci těchto dětí přiblížit různé metody a formy práce s dětmi integrovanými do prostředí tříd Montessori ukázat smysl cíleného pozorování dětí i dospívajících a využití závěrů pozorování k sebereflexi a případné změně přístupu k dětem
Zobrazit certifikát o absolvování
září 2019
Otevíráme dvěře kolegiální podpoře
Různé podoby kolegiální podpory, jejich principy, výhody a přínosy, nároky a výzvy; ukázka konkrétních příkladů pro získání inspiraci, jak zvyšovat efektivitu kolegiální spolupráce, společného učení; nacházení prvních nebo následných kroků pro rozvoj kolegiální podpory v naší škole.
Zobrazit certifikát o absolvování
duben 2019
Zahraniční exkurze do Finska
Školení o finském vzdělávacím systému, kurikulární reformě a metodách hodnocení; návštěva 3 základních a středních škol v regionu Tuusula; workshop s místními učiteli na téma posilování žákovské interakce.
Zobrazit certifikát o absolvování
leden 2019
Moderní pedagogika na základech Montessori pedagogiky
Teoretický úvod do Montessori pedagogiky, její principy a jak je na ní postavená moderní pedagogika? Ukázka a práce s Montessori pomůckami z matematiky, jazyku, kosmické výchovy, smyslové a praktické výchovy.
Zobrazit certifikát o absolvování
červenec 2018
Geometrie názorně a hravě
Ukázka, jak se může vyvinout matematické porozumění skrze řízené zacházení s Montessori materiálem, na základě nových poznatků neurofyziologického výzkumu o stavbě a vývoji lidského mozku předvést názornou aplikaci kreativního a hravého zacházení s Montessori materiálem, který zapojuje všechny smysly a rozvíjí myšlení. Ukázka souvislostí mezi konkrétními pomůckami v různých věkových stupních a vývojových stádiích. Tvorba vlastních materiálů.
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2018
Typologie MBTI - sebepoznání a spolupráce v týmu (blok A)
Sebepoznání vrozených preferencí (dimenzí osobnosti) a skrze to dojít k hlubšímu porozumění vlastního chování a potřeb. Porozumění typům temperamentu vycházející z typologie MBTI jako nástroj pro spolupráci. Prostřednictvím těchto poznání jsme se naučili efektivněji spolupracovat a komunikovat s lidmi s odlišnými osobnostními preferencemi a využití těchto znalostí při rozvoji klimatu ve skupině, třídě, organizaci.
Zobrazit certifikát o absolvování
říjen 2017
Základní kurz pro instruktory snowboardingu
Praktické a bezpečné ovládání snowboardu; jak postupovat při učení začátečníků na snowboardu; bezpečnostní pravidla a vyhlášky; údržba výstroje a další.
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2016
ADHD/ADD a výchovné problémy
Definování ADHD/ADD, projevy dětí s těmito omezeními, jak podpořit tyto děti se speciálními potřebami vzdělávání pro soustředěnější učení apod.
Zobrazit certifikát o absolvování
říjen 2016
Celostní vzdělávání - Kurz moderní pedagogiky na základech Montessori pedagogiky
Kombinace základní filozofie Marie Montessori s nároky na vzdělávání ve 21. století. Komplexní ukázka práce s pomůckami v různých vzdělávacích oborech pro děti ve věku 3-16 let a jejich praktické procvičování. Tvoření si "pomůckových" knih.
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2015
Školení o Bezpečné jízdě "škola smyku"
Teoretické a praktické učení se řízení auta, jež na vodě vjede do vody.
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2015
Soubor kurzů o komunikaci
Asertivita, agresivita, řešení konfliktů. Interpersonální a sociální empatie. Komunikace citů. Pozitivní hodnocení druhých. Důstojnost lidské osoby, pozitivní hodnocení. Mezilidské vztahy a komunikace.
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 2014
Hlavní vedoucí dětského tábora
Jak organizovat tábory a zimní pobyty? Vyhlášky, pravidla, předpisy. Hry. Komunikace se spolupracovníky i s rodiči. A další.
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2010
Respektovat a být respektován 1. a 2. část
Empatická reakce. Jak postupovat při oprávněných požadavcích vůči druhým I. Jak postupovat při oprávněných požadavcích vůči druhým II. Rizika trestání a alternativní postupy. Vyjádření uznání a ocenění - rizika pochval a odměn. Přirozený důsledek.
Zobrazit certifikát o absolvování
duben 2008