Není foto: T. E.
ID 1341115

T. E.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Ledce (okres Brno-venkov) + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta

Učitelství pro 1. stupeň ZŠ

červenec 2008 – září 2014Vysokoškolské

Gymnázium, Střední odborná škola a Vyšší odborná škola, spol. s.r.o.

Pedagogické lyceum

září 2004 – květen 2008SŠ s maturitou

Praxe 19 let a 10 měsíců

Mo*********z.s

Lektorská činnost

září 2014 – červen 2024 9 let a 10 měsíců

Lektorská práce spočívající v přípravě a výrobě pomocných výukových materiálů pro vzdělávací program Montessori a v práci s dětmi.

*******ram

Třídní učitel

září 2011 – červen 2024 12 let a 10 měsíců

Vše co je náplní třídního učitele (vedení věkově smíšeného třídního kolektivu v 1. trojročí, komunikace s rodiči, spolupráce s pedagogickými asistenty ve třídě, spolupráce s kolegy, organizování mimoškolní akcích apod.).

Er*********r.o

Asistentka kurzů

květen 2019 – květen 2024 5 let a 1 měsíc

Zajišťování zázemí pro účastníky kurzů (catering, objednávání obědů, zajištění komentované prohlídky základní školy, komunikace s kurzisty apod.)

Sp*******p.s

Učitel v projektu Školy pro budoucnost

říjen 2020 – květen 2022 1 rok a 8 měsíců

Rámcové plánování školního projektu s konzultantem kreativity a detailní plánování jednotlivých setkání školního projektu ve spolupráci s umělce, konzultace s konzultantem kreativity, umělcem, školním koordinátorem, specialistou na program Kreativní partnerství a odborným garantem akčního výzkumu, příprava a spolupodílení se na realizaci třídních projektů, reflektování jednotlivých setkání s umělcem i žáky, vedení portfolia pedagoga s reflexí dílčích setkání, účast na setkáních ke sdílení zkušeností s dalšími zapojenými pedagogy, účast na evaluačních setkáních, zpracování výzkumu práce. V prvním školním roce jsme s umělcem tvořili hudbu a v druhém školním roce jsme točili krátký dětský film.

*****.ú.

Provázející učitel v programu Učitel naživo

září 2018 – červen 2019 10 měsíců

Vedení a podpora studentů při vykonávání pedagogické praxe v mé třídě, plánování a reflektování výuky studenta, zajišťování přímé pedagogické zkušenosti, zprostředkovávání a předávání zkušeností s dalšími činnostmi ve škole; účast na společném programu a vzdělávání v rámci společných setkávání v organizaci Učitel naživo.

*****.ú.

Náslechová praxe v rámci výjezdu do školských zařízeních ve Finsku

leden 2019 – leden 2019 1 měsíc

Pozorování v několika základních školách ve Finsku, rozbor viděných lekcích, účast na společných setkání s různými pedagogickými pracovníky v rámci školství ve Finsku.

Sk*******řes

Hlavní vedoucí dětského turistického oddílu Pramínek a Paprsek

září 2009 – červen 2016 6 let a 10 měsíců

Organizování dětských víkendových akcí, táborů a zimních pobytů, organizování her, vedení instruktorů a vedoucích, komunikace s rodiči.

St*******.o.

Hosteska

2011 – 2014 3 roky a 6 měsíců

Příprava společenských akcí a obsluha na nich, komunikace s lidmi

*******ram

Asistent pedagoga

únor 2012 – červen 2012 5 měsíců

Vše co se týká náplně práce asistenta pedagoga (podpora všech dětí při výuce, podpora dětí se speciálními potřebami vzdělávání, komunikace s třídními učiteli, komunikace s rodiči, organizování mimoškolních aktivit apod.).

So*********ny)

Učitel základní školy

září 2011 – červen 2012 10 měsíců

Doučování dětí 3. a 4. ročníku v rámci předmětů český jazyk, matematika a člověk a jeho svět.

*******ána

Učitel v rámci praxe při studiu vysoké školy

říjen 2010 – květen 2011 8 měsíců

Učitelská praxe v rámci předmětů český jazyk, matematika, člověk a jeho svět, tělesná výchova, výtvarná výchova a pracovní činnosti.

Re*********ved

Asistentka prodejny a prodavačka

červenec 2009 – červen 2010 1 rok

Prodej zboží, poradenství zákazníkům, doplňování a cenění zboží.

*****stí

Učitel v rámci praxe při studiu vysoké školy

říjen 2009 – květen 2010 8 měsíců

Učitelská praxe v rámci předmětů český jazyk, matematika, člověk a jeho svět, tělesná výchova, výtvarná výchova a pracovní činnosti.

*********oly

Učitel v rámci praxe při studiu vysoké školy

říjen 2009 – květen 2010 8 měsíců

Učitelská praxe v rámci předmětů český jazyk, matematika, člověk a jeho svět, tělesná výchova, výtvarná výchova a pracovní činnosti.

*******ram

Učitel v rámci praxe při studiu vysoké školy

2010 – 2010 6 měsíců

Učitelská praxe v rámci předmětů český jazyk, matematika, člověk a jeho svět, tělesná výchova, výtvarná výchova a pracovní činnosti.

Sk*******řes

Vedoucí v dětském turistickém oddíle

září 2007 – srpen 2009 2 roky

Organizování dětských víkendových akcí, táborů a zimních pobytů, organizování her, spolupráce s instruktory a vedoucími, komunikace s rodiči.

*****ách

Školský dohled

květen 2008 – květen 2008 1 měsíc

Dohled dětí v rámci školy v přírodě, organizování her a různých aktivit pro děti 2. stupně.

*******rči

Školní praxe

březen 2008 – březen 2008 1 měsíc

Náslech v rámci pedagogické praxe při studiu střední školy, podpora dětí se speciálními potřebami vzdělávání.

*****ách

Učitel v rámci praxe při studiu vysoké školy

2008 – 2008 6 měsíců

Učitelská praxe v rámci předmětů český jazyk, matematika, člověk a jeho svět, tělesná výchova, výtvarná výchova a pracovní činnosti.

Re*********ved

Asistentka prodejny

červenec 2007 – srpen 2007 2 měsíce

Doplňování a cenění zboží, poradenství zákazníkům

Sk*******řes

Instruktor dětského turistického oddílu

září 2004 – srpen 2007 3 roky

Spoluorganizování dětských víkendových akcí, táborů a zimních pobytů, organizování her, spolupráce s instruktory a vedoucími, komunikace s rodiči.

Ma*******rší

Školní praxe

březen 2007 – březen 2007 1 měsíc

Náslech v rámci pedagogické praxe při studiu střední školy, podpora dětí se speciálními potřebami vzdělávání.

Ro*********ann

Asistentka prodejny

červenec 2005 – srpen 2005 2 měsíce

Doplnění a cenění zboží, poradenství zákazníkům

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Linux / BSD / UnixZačátečník

MacOSPokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

Další programy a počítačové znalosti

Práce v Google prostředí (v rámci sdílených dokumentů) - úroveň pokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

V posledním zaměstnání jsem poslední dva a půl roku vedla ve spolupráci s kolegyní celé 1. trojročí (cca 16 osob). Organizování oslav, různých akcí z hlediska zajišťování cateringu, zázemí, obsluha.

Kurzy

Varovné signály radikalizace a inklinace k extrémnímu násilí u dětí a mládeže I

Kurz se zabýval aktuální bezpečnostní problematikou detekce radikalizace u dětí a mládeže, identifikací rizikového a náročného chování, které nasvědčuje o probíhající indoktrinaci a inklinaci k extrémnímu násilí, zakládání dětských gangů a obdivu násilí. Aktuální trendy a metody rekrutace mládeže extremistickými, delikventními a hybridními skupinami. Představuje základní kategorizace těchto skupiny, soudobé formáty a užívanou symboliku, propagandistické metody a manipulativní metody cílené na mládež. A další.

Zobrazit certifikát o absolvování

únor 2024

Úvod do umělé inteligence

Co je to umělá inteligence a jak funguje? K čemu a jak může učiteli pomoci? K čemu ji ve škole s dětmi můžeme využít? A další.

Zobrazit certifikát o absolvování

leden 2024

Jak se učit matematiku, která děti baví

Představení práce s matematickými montessori pomůckami, jejich praktické procvičování a upevňování, ukázka gradovaných úloh. V rámci kurzu jsme se zabývali některými pomůckami pro věkovou skupinu 6-12 let.

Zobrazit certifikát o absolvování

listopad 2023

Šikana - identifikace a prevence

Seznámí se se základními pojmy a jejich principy; rozlišování znaků šikanování od jiných forem chování v dané věkové skupině; seznámení se s právním kontextem šikany a Metodickým pokynem MŠMT k řešení šikanování; seznámení se a následné praktické vyzkoušení behaviorálního popisu, aktivního naslouchání a vedení rozhovoru s žákem dané věkové skupiny či rodičem ohlašujícím šikanu. A další.

Zobrazit certifikát o absolvování

srpen 2023

Čtení a psaní ke kritickému myšlení - základní kurz

Metody zaměřené na aktivní učení, efektivní komunikaci, řešení problémů, rozvoj kritického myšlení celoživotní učení, práci s informacemi, rozvíjení respektu k druhým a spolupráce s nimi. Praktické činnosti s vlastními i novými knihami. Ukázka vzorových čtenářských dílen a lekcí.

Zobrazit certifikát o absolvování

duben 2022

Typologie MBTI 2 - individualizace výchovy, výuky a učení žáků: webináře

Osvojení rozmanitých postupů, které podporují inkluzivní výchovu, učení a vzdělávání dětí s různými osobnostními, mentálními i psychomotorickými specifiky. Jak se psychické funkce a zaměření osobnosti projevují v dětském věku, a jak na základě vyhodnocení uplatňovat výchovné a vzdělávací strategie v souladu s potřebami dětí na základě jejich typu osobnosti. A další.

Zobrazit certifikát o absolvování

listopad 2021

"Vedení žáků k odpovědnosti a samostatnosti"

Co je to odpovědnost a samostatnost u dětí? Jak tvořit třídní pravidla? O stanovování si hranic; přirozený důsledek

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2021

"Komunikace s rodiči"

Jak komunikovat s rodiči? Jak si vymezit hranice vůči rodičům a nastavovaní si pravidel pro komunikaci s nimi? Praktické vyzkoušení si efektivní a asertivní komunikace.

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2021

Formativní hodnocení v práci učitele 2 -plánování na základě důkazů o učení

Učení se vyhodnocovat zvolené postupy učitele a jejich vliv a efektivitu na žákovo učení. Práce s odučenými lekcemi a autentickými materiály (např.: jak cíle učení žáků, naplánované důkazy o jejich učení a zvolené texty souvisejí s činnostmi žáků, jež pro ně učitel připravuje, aby žáci dosáhli svého cíle učení...)

Zobrazit certifikát o absolvování

duben 2021

Formativní hodnocení v práci učitele 1 - cesta k efektivnímu učení žáků

Seznámení se s jedním z modelů formativního hodnocení (Dylan Wiliam). Jak je významné formativní hodnocení v práci učitele pro to, aby se žáci a studenti mohli efektivně a zároveň individualizovaně učit. Vyhodnocování vlivu pěti klíčových strategií formativního hodnocení. A další.

Zobrazit certifikát o absolvování

březen 2021

Individuální vzdělávací plán na ZŠ jako jeden z druhů podpůrných opatření

Jak sestavovat individuální plán dítěti se speciálními potřebami vzdělávání? Jak sestavovat PLPP? Jakým způsobem a jak často komunikovat s dětmi, jež mají sestavený IVP či jiná podpůrná opatření.

Zobrazit certifikát o absolvování

červen 2020

Komplexní rozvoj lídršipu

Rozvoj klíčových oblastí lídršipu s cílem přispívat ke zkvalitnění kultury organizace, zlepšovat její výsledky i spokojenost jednotlivců, kteří v ní pracují. Každý účastník si udělal audit svých silných stránek v roli lídra, vytvořil si praktický plán pro jejich rozvoj a zpětná reflexe, jak se je dařilo využívat a rozvíjet v roli lídra. Ukázka vlivu strategie pro rozvoj organizace. Sestavování vize organizace. Rozvoj autentické komunikace, konstruktivního vyjednávání a postupů, jež vědomě mají vliv na budování kultury v organizaci.

Zobrazit certifikát o absolvování

únor 2020

"Zlepšení vztahů ve škole"

Třídní pravidla; jak řešit problémy mezi dětmi - učitel jako mediátor; hry pro lepší komunikaci dětí mezi s sebou a další.

Zobrazit certifikát o absolvování

prosinec 2019

Typologie MBTI 3 - komunikační styly, stres a seberozvoj

Jak se komunikační styly, stres a seberozvoj odráží v komunikaci, jak působí na ostatní. Jejich souvislost s osobnostní preferencí dle typologie MBTI. Jak využívat komunikační styly pro efektivní komunikaci. Zkoumání změn projevů osobnosti ve stresových situací a jak má stres vliv na komunikační dovednosti. A další.

Zobrazit certifikát o absolvování

listopad 2019

Inkluzivní vzdělávání v Montessorri školách

Ukázka konkrétních metod skrze teoretických poznatků i praktických cvičení ccc, formy a prostředky působení na děti i dospívající se specifickými potřebami a jak přispět ke zdárné integraci těchto dětí přiblížit různé metody a formy práce s dětmi integrovanými do prostředí tříd Montessori ukázat smysl cíleného pozorování dětí i dospívajících a využití závěrů pozorování k sebereflexi a případné změně přístupu k dětem

Zobrazit certifikát o absolvování

září 2019

Otevíráme dvěře kolegiální podpoře

Různé podoby kolegiální podpory, jejich principy, výhody a přínosy, nároky a výzvy; ukázka konkrétních příkladů pro získání inspiraci, jak zvyšovat efektivitu kolegiální spolupráce, společného učení; nacházení prvních nebo následných kroků pro rozvoj kolegiální podpory v naší škole.

Zobrazit certifikát o absolvování

duben 2019

Zahraniční exkurze do Finska

Školení o finském vzdělávacím systému, kurikulární reformě a metodách hodnocení; návštěva 3 základních a středních škol v regionu Tuusula; workshop s místními učiteli na téma posilování žákovské interakce.

Zobrazit certifikát o absolvování

leden 2019

Moderní pedagogika na základech Montessori pedagogiky

Teoretický úvod do Montessori pedagogiky, její principy a jak je na ní postavená moderní pedagogika? Ukázka a práce s Montessori pomůckami z matematiky, jazyku, kosmické výchovy, smyslové a praktické výchovy.

Zobrazit certifikát o absolvování

červenec 2018

Geometrie názorně a hravě

Ukázka, jak se může vyvinout matematické porozumění skrze řízené zacházení s Montessori materiálem, na základě nových poznatků neurofyziologického výzkumu o stavbě a vývoji lidského mozku předvést názornou aplikaci kreativního a hravého zacházení s Montessori materiálem, který zapojuje všechny smysly a rozvíjí myšlení. Ukázka souvislostí mezi konkrétními pomůckami v různých věkových stupních a vývojových stádiích. Tvorba vlastních materiálů.

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2018

Typologie MBTI - sebepoznání a spolupráce v týmu (blok A)

Sebepoznání vrozených preferencí (dimenzí osobnosti) a skrze to dojít k hlubšímu porozumění vlastního chování a potřeb. Porozumění typům temperamentu vycházející z typologie MBTI jako nástroj pro spolupráci. Prostřednictvím těchto poznání jsme se naučili efektivněji spolupracovat a komunikovat s lidmi s odlišnými osobnostními preferencemi a využití těchto znalostí při rozvoji klimatu ve skupině, třídě, organizaci.

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2017

Základní kurz pro instruktory snowboardingu

Praktické a bezpečné ovládání snowboardu; jak postupovat při učení začátečníků na snowboardu; bezpečnostní pravidla a vyhlášky; údržba výstroje a další.

Zobrazit certifikát o absolvování

prosinec 2016

ADHD/ADD a výchovné problémy

Definování ADHD/ADD, projevy dětí s těmito omezeními, jak podpořit tyto děti se speciálními potřebami vzdělávání pro soustředěnější učení apod.

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2016

Celostní vzdělávání - Kurz moderní pedagogiky na základech Montessori pedagogiky

Kombinace základní filozofie Marie Montessori s nároky na vzdělávání ve 21. století. Komplexní ukázka práce s pomůckami v různých vzdělávacích oborech pro děti ve věku 3-16 let a jejich praktické procvičování. Tvoření si "pomůckových" knih.

Zobrazit certifikát o absolvování

prosinec 2015

Školení o Bezpečné jízdě "škola smyku"

Teoretické a praktické učení se řízení auta, jež na vodě vjede do vody.

Zobrazit certifikát o absolvování

listopad 2015

Soubor kurzů o komunikaci

Asertivita, agresivita, řešení konfliktů. Interpersonální a sociální empatie. Komunikace citů. Pozitivní hodnocení druhých. Důstojnost lidské osoby, pozitivní hodnocení. Mezilidské vztahy a komunikace.

Zobrazit certifikát o absolvování

červen 2014

Hlavní vedoucí dětského tábora

Jak organizovat tábory a zimní pobyty? Vyhlášky, pravidla, předpisy. Hry. Komunikace se spolupracovníky i s rodiči. A další.

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2010

Respektovat a být respektován 1. a 2. část

Empatická reakce. Jak postupovat při oprávněných požadavcích vůči druhým I. Jak postupovat při oprávněných požadavcích vůči druhým II. Rizika trestání a alternativní postupy. Vyjádření uznání a ocenění - rizika pochval a odměn. Přirozený důsledek.

Zobrazit certifikát o absolvování

duben 2008

Zájmy

Sport - lyžování, plavání, turistika, in-line brusle, kolo; procházky do přírody se psy; lovecký výcvik; catering a organizování oslav apod.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45