Foto: Martina Š.
ID 883546

Martina Š. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Kladno + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Dr. Edvarda Beneše, Slaný, Smetanovo nám. 1200

Obchodní akademie

2001 – 2005SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 11 měsíců

IV*********.o.

Hlavní účetní / Ekonom

květen 2024 – dosud 7 měsíců

Kompletní vedení agendy finančního účetnictví (faktury, pokladny, banky, interní doklady, majetek) i mzdového účetnictví. Zpracování a podání přiznání k DPH, KH, SH a dani k nemovitosti. Správa daňových schránek. Zajištění bezhotovostního platebního styku - příprava platebních příkazů. Komunikace s úřady veřejné správy (finanční úřady, správa sociálního zabezpečení, katastrální úřady), zdravotními pojišťovnami, bankami. Správa datových schránek. Komunikace s dodavateli a odběrateli. Administrativní chod kanceláře.

ČV*****adu

Finanční projektová manažerka

prosinec 2021 – duben 2024 2 roky a 5 měsíců

Finanční správa, kontrola a vykazování vůči poskytovatelům dotací/podpor (Technologická agentura ČR, Grantová agentura ČR, Ministerstva ČR, Evropské fondy, aj.). Zajištění souladu účetnictví s vykazováním, tvorba podkladů, přehledů, vyúčtování a zastupování při případných kontrolách. Zajištění finančních auditu jednotlivých projektů - příprava podkladů, řešení a jednání s auditory (např. BDO Audit/Consulting, s.r.o.). Správa veřejných zákazek/výběrových řízení a veškerá s tím spojená administrativní činnost (TenderArena, NEN, aj.) Mnoho dalšího pouze v rámci ČVUT (specifické interní procesy)

OSVČ

Finanční účetní

červenec 2014 – prosinec 2021 7 let a 6 měsíců

Kompletní vedení agendy finančního účetnictví mým klientům - včetně příprav na účetní závěrku a přípravu podkladů pro daňové přiznání právnických osob/fyzických osob, DPH, kontrolní a souhrnné hlášení, silniční daň, daň z nemovitosti, aj. Spolupráce s daňovými poradci. Mzdová agenda jen velmi omezeně - základní znalost a vykazování pouze malých společností. Dále administrativní podpora, reportování o hospodaření, manažerské účetnictví (nákladová střediska) jednání s úřady, bankami, exekutory, aj.

AD*******.o.

Finanční účetní

leden 2006 – červen 2014 8 let a 6 měsíců

Vedení kompletní agendy finančního účetnictví vícero klientům s různým podnikatelským zaměřením (outsourcing) ve spolupráci s daňovým poradcem. Samostatná komunikace s klienty i s úřady státní správy.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

ERP a účetní software

ABRAZkušený

PohodaPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

prostředí poskytovatelů veřejných financí: ISKP14+ / ISKP21+, SISTA, GRIS, IoLF, profily zadavatelů veřejných zakázek

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Člen první pomoci

Teoretický i praktický výcvik týkající se bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a pravidel poskytování první pomoci.

listopad 2018

Zájmy

jóga, hudba, cestování a příroda

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45