Martina Š. 38 let , životopis 883546
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Dr. Edvarda Beneše, Slaný, Smetanovo nám. 1200
Obchodní akademie
2001 – 2005SŠ s maturitou
Praxe 19 let
UN*****.o.
Senior účetní
prosinec 2024 – dosud 1 měsíc
Tak na to jsem sama zvědavá :)
IV*********.o.
Hlavní účetní / Ekonom
květen 2024 – prosinec 2024 8 měsíců
Kompletní vedení agendy finančního účetnictví (faktury, pokladny, banky, interní doklady, majetek) i mzdového účetnictví. Zpracování a podání přiznání k DPH, KH, SH a dani k nemovitosti. Správa daňových schránek. Zajištění bezhotovostního platebního styku - příprava platebních příkazů. Komunikace s úřady veřejné správy (finanční úřady, správa sociálního zabezpečení, katastrální úřady), zdravotními pojišťovnami, bankami. Správa datových schránek. Komunikace s dodavateli a odběrateli. Administrativní chod kanceláře.
ČV*****adu
Finanční projektová manažerka
prosinec 2021 – duben 2024 2 roky a 5 měsíců
Finanční správa, kontrola a vykazování vůči poskytovatelům dotací/podpor (Technologická agentura ČR, Grantová agentura ČR, Ministerstva ČR, Evropské fondy, aj.). Zajištění souladu účetnictví s vykazováním, tvorba podkladů, přehledů, vyúčtování a zastupování při případných kontrolách. Zajištění finančních auditu jednotlivých projektů - příprava podkladů, řešení a jednání s auditory (např. BDO Audit/Consulting, s.r.o.). Správa veřejných zákazek/výběrových řízení a veškerá s tím spojená administrativní činnost (TenderArena, NEN, aj.) Mnoho dalšího pouze v rámci ČVUT (specifické interní procesy)
OSVČ
Finanční účetní
červenec 2014 – prosinec 2021 7 let a 6 měsíců
Kompletní vedení agendy finančního účetnictví mým klientům - včetně příprav na účetní závěrku a přípravu podkladů pro daňové přiznání právnických osob/fyzických osob, DPH, kontrolní a souhrnné hlášení, silniční daň, daň z nemovitosti, aj. Spolupráce s daňovými poradci. Mzdová agenda jen velmi omezeně - základní znalost a vykazování pouze malých společností. Dále administrativní podpora, reportování o hospodaření, manažerské účetnictví (nákladová střediska) jednání s úřady, bankami, exekutory, aj.
AD*******.o.
Finanční účetní
leden 2006 – červen 2014 8 let a 6 měsíců
Vedení kompletní agendy finančního účetnictví vícero klientům s různým podnikatelským zaměřením (outsourcing) ve spolupráci s daňovým poradcem. Samostatná komunikace s klienty i s úřady státní správy.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
ABRAZkušený
PohodaPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
prostředí poskytovatelů veřejných financí: ISKP14+ / ISKP21+, SISTA, GRIS, IoLF, profily zadavatelů veřejných zakázek
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Člen první pomoci
Teoretický i praktický výcvik týkající se bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a pravidel poskytování první pomoci.
listopad 2018