Cassie V. 27 let , životopis 1242618
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Holešovice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Dispečer Key Account Manager Marketingová komunikace Obchodní zástupce Pracovník back office Pracovník help desku Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola knižní kultury o.p.s.
Zakončeno maturitní zkouškou z angličtiny, češtiny, světové i české literatury a z odborných předmětů
2012 – 2016SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 6 měsíců
Bo*****ČO)
Head of Testing & Customer Relationships
březen 2024 – prosinec 2024 10 měsíců
- Spolupráce na přípravě projektu Cannibalbot (bot určený pro e-shopy - automatizovaná tvorba a optimalizace produktových popisků): hloubková analýza pro určení potřeb listingu v e-commerce a identifikace možných rizik, plánování jednotlivých funkcí - Komplexní zpracování, příprava a řízení podprojektu TESTING: => Draft projektu, detailní, rozpracování projektu na jednotlivé milestones, tasks, subtask v Asaně => Zajištění administrativní agendy pro nábor testerů, úvodní školení => Příprava dat a plánu pro manuální testování jednotlivých funkcí => Nastavení interních procesů, vedení a koordinace týmu (5 testerů) => Kontrola a vyhodnocení testování, zodpovědnost za výsledek => Následné iterace a spolupráce na vývoji - Práce s Daktelou, správa firemních komunikačních kanálů - Využití LLM (Claude, ChatGPT) na denní bázi: => Tvorba asistentů na míru => Vytváření jednodušších Python scriptů pro automatizaci opakujících se úkonů - Spolupráce na přípravě AI školení pro firmy (AI Mastership)
Fr*******IČO
E-commerce Consultant: Customer Success & Platform Setup
leden 2024 – prosinec 2024 1 rok
REALIZUJ.ONLINE - Akvizice nových klientů - Evidence obchodních případů v sw ASANA - Komunikace s klienty (písemně, telefonicky), organizace schůzek - Základní analýza e-shopů pro úvodní schůzku - Příprava nabídek šitých na míru pro potřeby klienta - Práce se Shoptetem (vytvoření, administrace a správa e-shopu) - Tvorba a příprava obsahu pro e-shopy (texty, obrázky)
Ca*********.o.
Customer care support / Sales
říjen 2023 – leden 2024 4 měsíce
- Péče o klienta a provedení procesem nákupu vozidla online - Komunikace ohledně nestandardních situací, které proces nákupu zdržují, nebo úplně přeruší - Schválení textu prověrky vozu a následný prodej - Práce s tasky v interním systému Salesforce
Gr*********.o.
Customer Success Manager
květen 2019 – září 2023 4 roky a 5 měsíců
- Komplexní péče o stávající zákaznické portfolio v ČR - Provedení adopčním procesem (adaptace na nové softwarové řešení, zaměření na potřeby zákazníka a jejich realizaci) - Nastavování interních procesů CSS oddělení - Rozdělování práce a vedení CSS oddělení, vyhodnocování výsledků - Správa kontraktů (reporty v Excelu, vytváření plánů, přehled expirujících licencí) - Kontaktování v rámci obnovy kontraktů, písemná a telefonická komunikace s klienty - Zajištění prodloužení kontraktu (prodej) - Vytváření cenových nabídek a zpracování objednávek v interním CRM systému - Příprava podkladů pro rozesílání hromadných nabídkových e-mailů - Vytváření cenových nabídek a zpracování objednávek v interním CRM systému - Zaškolení nových kolegů v obchodním oddělení - orientace v interních i externích systémech, předání základních informací o poskytovaných službách, prověření získaných znalostí (sestavení řady komplexních testů)
VL*******.s.
Back office zákaznické péče
říjen 2018 – duben 2019 7 měsíců
- Zvedání příchozích hovorů a vyřizování e-mailů - Primární zaměření na řešení stížností a reklamací
PE*********.o.
Prodejce po telefonu / Telesales
červenec 2018 – září 2018 3 měsíce
- Aktivní prodej z portfolia produktů - Správa konkrétního regionu
ÚA*******.s.
Dispečer asistenčních služeb
červenec 2016 – červenec 2018 2 roky a 1 měsíc
• 7/2017 – 06/2018 Dispečer Back Office - Zprostředkování sekundárních služeb (náhradní vozy, ubytování, doprava, repatriace atd.) - Komunikace se zahraničními autokluby - Zodpovědnost za nejasné případy dispečerů Front Office - Velmi dobrá orientace v metodických postupech - Vyjasňování fakturací s partnery a řešení přefakturací s klienty • 07/2016 – 06/2017 Dispečer Front Office - Přijímání telefonních hovorů - Zpracování požadavků a zanesení do interního systému - Zabezpečení základních asistenčních služeb (silniční a odtahová služba) dle požadavků a nároků klienta
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Interní CRM, SalesForce, OneDrive, G-Drive, ASANA, Daktela
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení