Foto: Cassie V.
ID 1242618

Cassie V. 27 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola knižní kultury o.p.s.

Zakončeno maturitní zkouškou z angličtiny, češtiny, světové i české literatury a z odborných předmětů

2012 – 2016SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 6 měsíců

Bo*****ČO)

Head of Testing & Customer Relationships

březen 2024 – prosinec 2024 10 měsíců

- Spolupráce na přípravě projektu Cannibalbot (bot určený pro e-shopy - automatizovaná tvorba a optimalizace produktových popisků): hloubková analýza pro určení potřeb listingu v e-commerce a identifikace možných rizik, plánování jednotlivých funkcí - Komplexní zpracování, příprava a řízení podprojektu TESTING: => Draft projektu, detailní, rozpracování projektu na jednotlivé milestones, tasks, subtask v Asaně => Zajištění administrativní agendy pro nábor testerů, úvodní školení => Příprava dat a plánu pro manuální testování jednotlivých funkcí => Nastavení interních procesů, vedení a koordinace týmu (5 testerů) => Kontrola a vyhodnocení testování, zodpovědnost za výsledek => Následné iterace a spolupráce na vývoji - Práce s Daktelou, správa firemních komunikačních kanálů - Využití LLM (Claude, ChatGPT) na denní bázi: => Tvorba asistentů na míru => Vytváření jednodušších Python scriptů pro automatizaci opakujících se úkonů - Spolupráce na přípravě AI školení pro firmy (AI Mastership)

Fr*******IČO

E-commerce Consultant: Customer Success & Platform Setup

leden 2024 – prosinec 2024 1 rok

REALIZUJ.ONLINE - Akvizice nových klientů - Evidence obchodních případů v sw ASANA - Komunikace s klienty (písemně, telefonicky), organizace schůzek - Základní analýza e-shopů pro úvodní schůzku - Příprava nabídek šitých na míru pro potřeby klienta - Práce se Shoptetem (vytvoření, administrace a správa e-shopu) - Tvorba a příprava obsahu pro e-shopy (texty, obrázky)

Ca*********.o.

Customer care support / Sales

říjen 2023 – leden 2024 4 měsíce

- Péče o klienta a provedení procesem nákupu vozidla online - Komunikace ohledně nestandardních situací, které proces nákupu zdržují, nebo úplně přeruší - Schválení textu prověrky vozu a následný prodej - Práce s tasky v interním systému Salesforce

Gr*********.o.

Customer Success Manager

květen 2019 – září 2023 4 roky a 5 měsíců

- Komplexní péče o stávající zákaznické portfolio v ČR - Provedení adopčním procesem (adaptace na nové softwarové řešení, zaměření na potřeby zákazníka a jejich realizaci) - Nastavování interních procesů CSS oddělení - Rozdělování práce a vedení CSS oddělení, vyhodnocování výsledků - Správa kontraktů (reporty v Excelu, vytváření plánů, přehled expirujících licencí) - Kontaktování v rámci obnovy kontraktů, písemná a telefonická komunikace s klienty - Zajištění prodloužení kontraktu (prodej) - Vytváření cenových nabídek a zpracování objednávek v interním CRM systému - Příprava podkladů pro rozesílání hromadných nabídkových e-mailů - Vytváření cenových nabídek a zpracování objednávek v interním CRM systému - Zaškolení nových kolegů v obchodním oddělení - orientace v interních i externích systémech, předání základních informací o poskytovaných službách, prověření získaných znalostí (sestavení řady komplexních testů)

VL*******.s.

Back office zákaznické péče

říjen 2018 – duben 2019 7 měsíců

- Zvedání příchozích hovorů a vyřizování e-mailů - Primární zaměření na řešení stížností a reklamací

PE*********.o.

Prodejce po telefonu / Telesales

červenec 2018 – září 2018 3 měsíce

- Aktivní prodej z portfolia produktů - Správa konkrétního regionu

ÚA*******.s.

Dispečer asistenčních služeb

červenec 2016 – červenec 2018 2 roky a 1 měsíc

• 7/2017 – 06/2018 Dispečer Back Office - Zprostředkování sekundárních služeb (náhradní vozy, ubytování, doprava, repatriace atd.) - Komunikace se zahraničními autokluby - Zodpovědnost za nejasné případy dispečerů Front Office - Velmi dobrá orientace v metodických postupech - Vyjasňování fakturací s partnery a řešení přefakturací s klienty • 07/2016 – 06/2017 Dispečer Front Office - Přijímání telefonních hovorů - Zpracování požadavků a zanesení do interního systému - Zabezpečení základních asistenčních služeb (silniční a odtahová služba) dle požadavků a nároků klienta

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Interní CRM, SalesForce, OneDrive, G-Drive, ASANA, Daktela

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

Literatura, hudba, sport (především šerm, frisbee a posilování), tanec, cestování a poznávání nových míst i lidí, vlastní tvorba (psaní prózy), kulturní akce. Moje silné stránky jsou komunikativnost, schopnost efektivně plánovat a strukturovat práci, samostatnost a adaptabilita. Ráda kombinuji lidský přístup a empatii s analytickým myšlením a hledáním efektivních řešení. Mám proklientský přístup a baví mě se zákazníky budovat dlouhodobé vztahy. Letošní rok v e-commerce s AI mě naučil systematicky rozkládat složité procesy na jednotlivé kroky a hledat chytrá (ideálně automatizovaná) řešení. Svoji práci odvádím spolehlivě a odpovědně, přičemž si zachovávám smysl pro humor a chuť se učit nové věci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45