
Kateřina W. 27 let , životopis 1401529
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Braník + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Aalborg University
Service Systems Design
září 2022 – červen 2024Vysokoškolské
Copenhagen Institute of Design and Technology
Design, Media and Business
září 2017 – leden 2021Bakalářské
Gymnázium Na Zatlance
Obecné vzdělání
září 2013 – červen 2017SŠ s maturitou
Praxe 4 roky a 6 měsíců
Ka*********ová
Grafický a UX designér
duben 2023 – dosud 2 roky
- Grafický design, branding, visual identity - Copywriting a content creation
Na*******too
Grafický a UX designér
září 2021 – duben 2023 1 rok a 8 měsíců
- Grafický a webový design. - Vytvoření e-shopu na základě vizuální identity, jeho správa a vytváření a udržování propagačních kampaní. - Iniciativy zaměřené na udržitelnost prostřednictvím výzkumu ekologických tetovacích potřeb a inovace logisticých procesů.
Eu*******ank
Grafický a UX designér
listopad 2021 – červenec 2022 9 měsíců
- Tvorba profilů dárců pro marketingové oddělení, a zajištění souladu s etickými zásadami zpracování dat. - Práce s ochranou soukromí dárců a bezpečnost dat během celého procesu. - Přetvoření dat v poutavé příběhy, které zdůraznily kvality dárců.
Sp*****len
Webdesigner
květen 2021 – září 2021 5 měsíců
- Navržení a vytvoření webové stránky pomocí Webflow. - Implementace designu a provádění úpravy na základě zpětné vazby, ad hoc požadavků projektu. - Komunikace a prezentace rozhodnutí se zainteresovanými stranami. - Koordinace tří kol revizí s organizátory v rámci těsných termínů, s cílem zajistit včasné dokončení projektu.
Ro*******ons
Stáž v grafickém designu
září 2020 – prosinec 2020 4 měsíce
- Spolupráce s marketingovým týmem na zajištění jednotné identity značky napříč všemi médii. - Navrhování obsahu pro sociální média, obaly a tištěné materiály v souladu s pravidly značky. - Analýza dat ze sociálních médií za účelem optimalizace designových strategií.
3D*****ill
Grafický a brand designér
červen 2020 – září 2020 4 měsíce
- Provádění výzkumu zaměřeného na zákazníky, konkurenci a interní procesy za účelem vytvoření strategie značky a vizuální identity. - Vytvoření brand manuálu, který definoval tón komunikace, vizuální prvky a celkovou strategii brandingu. - Navrhy a tvorba grafických a digitálních materiálů, a zajištění konzistence napříč médii.
Jazyky
dánštinamírně pokročilá
španělštinapokročilá
francouzštinapokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MacOSExpert
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawExpert
Adobe InDesignExpert
Adobe PhotoshopExpert
CanvaExpert
FigmaExpert
SketchUpZkušený
Programovací jazyky
(X)HTML, CSSZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingExpert
Google AdsZkušený
Google AnalyticsZkušený
Marketing na sociálních sítíchExpert
SEO, linkbuildingExpert
Střih videaZkušený
Tvorba animacíZkušený
UI designExpert
UX designExpert
Úprava fotekZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení