V. S. , životopis 1333205
Představa o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SPŠ Kutná Hora
Informatika a výpočetní technika
září 1993 – červen 1997SŠ s maturitou
Praxe 23 let a 10 měsíců
Ac*******.o.
Global Voice Team engineer
červen 2020 – srpen 2024 4 roky a 3 měsíce
Správa IPT serverů, routerů, Call centrových služeb, troubleshooting.
Ac*******.o.
Network Team engineer
červen 2013 – červen 2020 7 let a 1 měsíc
Správa síťové infrastruktury ve 20ti lokalitách – switching, firewalls, routing, specializace na hlasové služby, později manager pětičlenného teamu inženýrů spravujicích IPT služby (lokality v 10ti zemích).
Ac*******.o.
IT support engineer
únor 2007 – červen 2013 6 let a 5 měsíců
IT support engineer - Správa uživatelských stanic a serverovny pražské pobočky, helpdesk, uživatelská podpora.
Ma*******.o.
Administrátor počítačové sítě
březen 2004 – listopad 2006 2 roky a 9 měsíců
Network Administrator - správa PC a serverů, budování infrastruktury, uživatelská podpora.
IM********* CZ
Administrátor počítačové sítě
duben 2000 – září 2003 3 roky a 6 měsíců
Junior Network Administrator - správa PC a serverů, budování infrastruktury, uživatelská podpora, správa firemního databázového systému.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Administrace serverů založených na MS Windows, Linux, Novell NetWare. Instalace a správa serverů VMware/vCenter, zkušenosti s virtualizací. Výborná znalost hardware PC a řešení problémů s HW souvisejícími. Zkušenosti s administrací/instalací telefonních ústředen Siemens Hi-Path 3000,Alcatel PBX, Cisco Call manager, UCCX, Unity, CUIC, Teams. Zkušenosti s Recording systémy společností Cisco (Calabrio) a NICE. Troubleshooting VOIP řešení – SIP. Řešení migrací konfigurací mezi IPT systémy . Design a vytváření Contact center dle přání zákazníka – UCCX, Teams. Zkušenosti se správou řešení využívajících telefonní přístroje značek Cisco a Polycom. Administrace a konfigurace switchů, routerů a firewallů značek Cisco, Sonus, Palo Alto, Juniper, Fortigate + Packet shaping. Praxe s budováním počítačové sítě a správou serverovny. Dlouholeté zkušenosti s uživatelskou podporou a komunikací se zákazníky.
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace