D. Z. , životopis 1320800
Představa o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola ekonomická v Praze
Finance a účetnictví
září 2013 – březen 2017Bakalářské
Biskupské gymnázium, církevní základní škola, mateřská škola a základní umělecká škola Hradec Králové
všobecné osmileté gymnázium
září 2005 – červen 2013SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 5 měsíců
Bu*****.o.
GL Accountant - Team leader
listopad 2020 – dosud 4 roky a 1 měsíc
• Zodpovědnost za včasnosné a přesné reportování ve finančních systémech • odpovědnost za podporu činností finančního a mzdového účetnictví • Spolupráce při realizaci externích finančních auditů či kontrol ze strany státních orgánů a implementace nápravných opatření • Poskytování potřebných finančních informací v rámci společnosti v souladu s pokyny nadřízeného • Příprava reportů a jejich komunikaci na kontrolingové oddělení. • Spolupráce s ostatními podpůrnými funkcemi společnosti (IT, HR) • Účast na účetních závěrkách (měsíčních a roční) • Účtování komplexních transakcí, vybraných interních dokladů a závěrkových operací. Včetně zodpovědnosti za účetní inventuru. • Kontrola správnosti účtování ze strany AR a AP. • Spolupráce při kvartální konsolidaci společnosti. • Zlepšování procesů a tvorba interních předpisů. • Evidence dlouhodobého majetku a odpisů. • Spolupráce s daňovým poradcem. • Komunikace s klienty v zahraničí (Německo, Rakousko). • Zpracování měsíčních interních reportů pro potřeby managementu.
Bu*****.o.
AP Accountant - Team leader
červen 2018 – říjen 2020 2 roky a 5 měsíců
• Zpracování dodavatelských faktur. (předkontace, odeslání na schválení). • Účtování došlých faktur a příprava souvisejících plateb. • Vyrovnání vnitropodnikových závazků a pohledávek vůči mateřské společnosti. • Správa adresní knihy. • Emailová komunikace s klienty nebo interně v cizím jazyce (němčina, angličtina) • Spolupráce s hlavní účetní na závěrkových operacích (dohady) • Nábor nových kolegů a zaškolování do účetních operací a firemní kultury
Bu*****.o.
AR Accountant
červenec 2017 – květen 2018 11 měsíců
• Denní zpracování a zaúčtoávní bankovních výpisů. • Vnitropodniková přefakturace. • Vymáhání splatných pohledávek přes upomínkovací software, následná emailová komunikace a domluva s klienty. • Nastavení chodu upomínek a modernizace procesů. • Správa adresní knihy. • Účtování opravných položek k pohledávkám.
Bu*****.o.
Administrative worker
říjen 2016 – červen 2017 9 měsíců
supporting of accounting team, processing bank statements, pre-counting vendors vouchers, printing supporting documentation
Au*******air
Au-pair
červen 2016 – srpen 2016 3 měsíce
• Péče o dceru v německé rodině a výpomoc v domácnosti. Zajištění programu pro čtyřletou holčičku a její celodenní péče. Pobyt byl tříměsíční a povedlo se mi stát se plnohodnotným členem rodiny.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)