Ing. Lucie B. 32 let , životopis 1193451
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Finanční kontrolor Pracovník back office Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta managementu a ekonomiky, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Podnikání v cestovním ruchu
2019 – 2021Vysokoškolské
Fakulta provozně ekonomická MENDELU Brno
Management cestovního ruchu
2012 – 2017Bakalářské
Obchodní akademie, Vyšší odborná škola a Jazyková škola s právem SJZ Uherské Hradiště
Informatika v ekonomice
2008 – 2012SŠ s maturitou
Praxe 9 let
In*******sys
GFR Team Leader
červenec 2024 – dosud 5 měsíců
Podpora týmu během tranzice, řešení eskalací a dalších operací spojených s tranzicí, zodpovědnost za vedení týmu, průběžné a adhoc hovory s business partnery, kontrola uzávěrek a GFR procesů
In*******sys
GFR Specialist
leden 2024 – dosud 11 měsíců
Dohlížet na kvalitu a včasné plnění úkolů spojených s rekonciliací dodavatelů a aeging, potential loss a mezipodnikovými operacemi, příchozími platbami. Zodpovědnost za nastavení KPI a výsledky KPI. Kontrola správnosti procesu. Budování dobrého vztahu s dodavateli a staheholdery. Zaměření na digitalizaci, RPA a automatizaci.
In*******sys
Senior proces executive
říjen 2022 – dosud 2 roky a 2 měsíce
Procesování interest, kredit, faktur, rekonsiliace vendoru a GL účtů, intercompany a příchozí platby. Řešení upomínek, komunikace s dodavateli a dalšími týmy napříč finančním oddělením. Jsem zodpovědná za skupinku 6 AP associates.
Cu*******CoE
GFR Senior
srpen 2022 – říjen 2022 3 měsíce
Procesování interest, kredit, faktur, rekonsiliace vendoru a GL účtů, intercompany a příchozí platby. Řešení upomínek, komunikace s dodavateli a dalšími týmy napříč finančním oddělením. Jsem zodpovědná za skupinku 6 AP associates.
Cu*******CoE
GFR Associate
březen 2022 – srpen 2022 6 měsíců
Procesování interest, kredit, faktur, rekonsiliace vendoru a GL účtů, intercompany a příchozí platby. Řešení upomínek, komunikace s dodavateli a dalšími týmy napříč finančním oddělením.
Cu*******CoE
Supplier Control Associate
listopad 2021 – březen 2022 5 měsíců
Procesování interest, kredit, faktur, rekonsiliace vendoru a GL účtů, intercompany a příchozí platby. Řešení upomínek, komunikace s dodavateli a dalšími týmy napříč finančním oddělením.
Le*******ion
AP processor
červen 2021 – září 2021 4 měsíce
Procesování interest, kredit, faktur. Řešení upomínek, komunikace s dodavateli a dalšími týmy napříč finančním oddělením.
Ce*****ide
Product And Sales Manager
září 2015 – březen 2021 5 let a 7 měsíců
Vedoucí kanceláře, vedení týmu 3 lidí, komunikace s klienty, příprava individuálních nabídek, rezervace ubytování, příprava cestovních smluv, kontrola plateb, update webových stránek a sociálních sítí, pomoc s přípravou katalogu, účast na výběrových řízení, workshopech.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)