T. S. , životopis 1320272
Představa o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola hotelová v Praze
Hotelnictví (Hotelnictví a turismus)
2007 – 2010Bakalářské
Masarykovo gymnázium, Příbor, příspěvková organizace
Všeobecný
2000 – 2004SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 5 měsíců
Ho*******nts
General Manager
březen 2023 – dosud 1 rok a 9 měsíců
Jako GM 2 hotelů a 27 apartmánů v centru Prahy, jsem měl na starosti plynulý chod, nábor a školení zaměstnanců, dozor nad HSK, F&B a Maintenance oddělením, reporting majitelům společnosti, revize budov, nákup pro všechny oddělení, budgeting, tvorba cen, tvorba strategetie prodeje, vyhledávání nových strategických partnerů
Ho*********éme
Front Office Manager
říjen 2022 – únor 2023 5 měsíců
Jako FOM jsem měl na starosti plynulý chod a vedení týmu recepce, tvorbu směn, tvorbu a prezentaci reportů pro vedení společnosti, uzavírání a opravu faktur/účtů, komunikace a spolupráce napříč všemi odděleními, nábor a školení nových zaměstnanců recepce, komunikace a péče o hotelové hosty, vyřizování stížností hotelových hostů, úzká spolupráce s GM, alokování pokojů a běžná práce na recepci, v nepřítomnosti GM jsem vedl celý hotel, řídil denní porady vedoucích oddělení
Oc*****ive
Front Office Manager/ Operation Manager
květen 2017 – září 2022 5 let a 5 měsíců
Jako FOM jsem měl na starosti plynulý chod a vedení týmu recepce, tvorbu směn, tvorbu a prezentaci reportů pro vedení společnosti, uzavírání a opravu faktur/účtů, komunikace a spolupráce napříč všemi odděleními, nábor a školení nových zaměstnanců recepce, komunikace a péče o hotelové hosty, vyřizování stížností hotelových hostů, úzká spolupráce s GM, alokování pokojů a běžná práce na recepci, v nepřítomnosti GM jsem vedl celý hotel, řídil denní porady vedoucích oddělení
Ma*****ide
Front Office Manager
červenec 2016 – duben 2017 10 měsíců
Jako FOM jsem měl na starosti plynulý chod a vedení týmu recepce, tvorbu směn, tvorbu a prezentaci reportů pro vedení společnosti, uzavírání a opravu faktur/účtů, komunikace a spolupráce napříč všemi odděleními, nábor a školení nových zaměstnanců recepce, komunikace a péče o hotelové hosty, vyřizování stížností hotelových hostů, úzká spolupráce s GM, alokování pokojů a běžná práce na recepci
Ma*****ide
Front Office Manager Assistant
březen 2013 – červen 2016 3 roky a 4 měsíce
Mamaison Hotel Riverside Jako FOA jsem měl na starosti: příjezdy a odjezdy hostů, péče o klienta, concierge, směnárenská činnost, administrativa (předplatby, vystavování faktur, opravy faktur, vyřizování e-mailů), práce s extranety světových cestovních kanceláří, podpora prodeje ubytovacích kapacit
Ma*****ide
Night Auditor
březen 2010 – únor 2013 3 roky
Příjezdy a odjezdy hostů, vystavování faktur, péče o hosty, plynulý chod hotelu v noci, vyřizování stížností, kontrola plateb za celý den
Be*******Páv
Night Auditor
březen 2009 – únor 2010 1 rok
Příjezdy a odjezdy hostů, vystavování faktur, péče o hosty, plynulý chod hotelu v noci, vyřizování stížností, kontrola plateb za celý den
Ke*********gue
Night Auditor
červenec 2008 – únor 2009 8 měsíců
Příjezdy a odjezdy hostů, vystavování faktur, péče o hosty, plynulý chod hotelu v noci, vyřizování stížností, kontrola plateb za celý den
Jazyky
němčinamírně pokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)