Bc. Klára M. 34 let , životopis 1099125
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Rožnov pod Radhoštěm + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistentka Barista F & B manager Office manager Pracovník back office Prodejce zájezdů Průvodce Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Ředitel / manažer hotelu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Hradec Králové
Management cestovního ruchu
2010 – 2013Bakalářské
SOŠ Cestovního ruchu
Management cestovního ruchu
2005 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 9 let
PE*****.o.
Front office manager
duben 2024 – listopad 2024 8 měsíců
Vedení a aktivní support týmu recepce, komunikace s hosty, udržování nejvyšších standardů zákaznického servisu, průběžná kontrola všech nastavených operativních procesů, nábor, školení a motivace zaměstnanců, komunikace s ostatními odděleními hotelu, operativní řešení nestandardních situací.
Hr********* o.
Asistentka obchodního ředitele
listopad 2022 – březen 2024 1 rok a 5 měsíců
Dohled nad plněním prodejních a marketingových cílů a obchodního rozvoje, tvorba pravidelných reportů pro vedení společnosti, vedení veškeré dokumentace obchodního oddělení, administrativní podpora týmu, komunikace a udržování vztahů s klíčovými zákazníky včetně zahraničních.
Ec*********.s.
Asistentka správy majetku
leden 2021 – listopad 2022 1 rok a 11 měsíců
Částečné vedení agendy spojené se správou vozového parku a mobilních telefonů, příprava podkladů pro finanční oddělení a HR (1/4 úvazek).
Wa*******sko
Wake park manager
duben 2022 – říjen 2022 7 měsíců
Vedení týmu 11 lidí vč. náboru zaměstnanců pro sezónu 2022. Dohled nad každodenním chodem wake parku, provoz recepce, baru a bistra.
Mt*****and
Barista
červen 2020 – říjen 2020 5 měsíců
Příprava studených, horkých nápojů a drobného občerstvení, zodpovědnosti za dodržování hygieny a čistoty na pracovišti, doplňování zásob, obsluha pokladny a příjem objednávek.
BU*******sko
Recepční v cestovním ruchu
květen 2018 – listopad 2018 7 měsíců
Check-in, check-out, vytváření rezervací, komunikace s hosty, poskytování informací o hostelu a o městě, organizace aktivit.
Sk*****lýn
Pracovník podpory zákazníků, infocentrum
prosinec 2017 – duben 2018 5 měsíců
Prodej skipasů, poskytování informací o skiareálu a okolí, vyřizování reklamací, provoz směnárny. Zimní sezóna 2017/18, 2018/19, 2019/20.
Wo*******ada
Pokojská, pomocná síla v kuchyni
listopad 2016 – říjen 2017 1 rok
Úklid v hotelích, pomocné práce v kuchyni restaurace.
Ec*********.s.
Asistentka office managera
březen 2014 – listopad 2016 2 roky a 9 měsíců
Správa vozového parku a agendy spojené s mobilními telefony, jednání s dodavateli a institucemi, příprava podkladů pro finanční oddělení a HR.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace