Foto: Lucie M.
ID 1372698

Lucie M. 34 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Radim (okres Kolín) + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Kolín

ekonomika, účetnictví, obchod

2006 – 2010SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 9 měsíců

IC*********.s.

Front Office Manager

červenec 2019 – dosud 5 let a 4 měsíce

Řízení týmu: Vedení a motivace týmu recepčních, concierge a dalších zaměstnanců front office. Školení nových pracovníků a zajištění rozvoje stávajících zaměstnanců. Zajištění kvalitní zákaznické služby: Dohled nad standardy služeb, které jsou poskytovány hostům. Řešení stížností a problémů, které mohou vzniknout v průběhu pobytu hostů. Organizace a koordinace: Správa denních operací front office, včetně plánování směn, přijímání a odhlašování hostů, správy rezervací a přípravy zpráv o obsazenosti. Administrativní úkoly: Sledování a správa pokladny, kontrola plateb a fakturace. Komunikace se zákazníky: Odpovídání na dotazy a poskytování informací o službách hotelu, místních atrakcích a událostech. Spolupráce s ostatními odděleními: Koordinace s housekeeping, maintenance, sales a dalšími odděleními pro zajištění plynulého chodu hotelu. Sledování výkonnosti: Analýza výkonu front office, sledování zpětné vazby od hostů a provádění změn na základě těchto dat s cílem zlepšit služby. Podpora marketingových aktivit: Spolupráce na marketingových kampaních a promocích, které podpoří obsazenost hotelu a zlepšení služeb.

IC*********.s.

Asistentka FOM

únor 2017 – červen 2019 2 roky a 5 měsíců

práce na recepci a povinnosti s tím spojené, vedení kolektivu, organizace práce, plánovaní směn, zodpovědnost za nastalé situace a s tím i spojené řešení, práce s interním systémem, telefonická a e-mailová komunikace s klienty, úzká spolupráce s obchodním oddělením

IC*********.s.

Recepční v cestovním ruchu

únor 2016 – únor 2017 1 rok a 1 měsíc

prvotní kontakt s hosty, check-in, check-out, směnárenská činnost, vyúčtování a vystavení faktur, up-selling, poskytování služeb concierge

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiExpert

Další programy a počítačové znalosti

Hotelové systémy Mefisto a Hotel Time

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45