Lucie M. 34 let , životopis 1372698
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Radim (okres Kolín) + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Office manager Ředitel / manažer hotelu Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí / manažer restaurace Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Kolín
ekonomika, účetnictví, obchod
2006 – 2010SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 11 měsíců
IC*********.s.
Front Office Manager
červenec 2019 – dosud 5 let a 6 měsíců
Řízení týmu: Vedení a motivace týmu recepčních, concierge a dalších zaměstnanců front office. Školení nových pracovníků a zajištění rozvoje stávajících zaměstnanců. Zajištění kvalitní zákaznické služby: Dohled nad standardy služeb, které jsou poskytovány hostům. Řešení stížností a problémů, které mohou vzniknout v průběhu pobytu hostů. Organizace a koordinace: Správa denních operací front office, včetně plánování směn, přijímání a odhlašování hostů, správy rezervací a přípravy zpráv o obsazenosti. Administrativní úkoly: Sledování a správa pokladny, kontrola plateb a fakturace. Komunikace se zákazníky: Odpovídání na dotazy a poskytování informací o službách hotelu, místních atrakcích a událostech. Spolupráce s ostatními odděleními: Koordinace s housekeeping, maintenance, sales a dalšími odděleními pro zajištění plynulého chodu hotelu. Sledování výkonnosti: Analýza výkonu front office, sledování zpětné vazby od hostů a provádění změn na základě těchto dat s cílem zlepšit služby. Podpora marketingových aktivit: Spolupráce na marketingových kampaních a promocích, které podpoří obsazenost hotelu a zlepšení služeb.
IC*********.s.
Asistentka FOM
únor 2017 – červen 2019 2 roky a 5 měsíců
práce na recepci a povinnosti s tím spojené, vedení kolektivu, organizace práce, plánovaní směn, zodpovědnost za nastalé situace a s tím i spojené řešení, práce s interním systémem, telefonická a e-mailová komunikace s klienty, úzká spolupráce s obchodním oddělením
IC*********.s.
Recepční v cestovním ruchu
únor 2016 – únor 2017 1 rok a 1 měsíc
prvotní kontakt s hosty, check-in, check-out, směnárenská činnost, vyúčtování a vystavení faktur, up-selling, poskytování služeb concierge
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
Další programy a počítačové znalosti
Hotelové systémy Mefisto a Hotel Time
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)