Petr Š. 35 let , životopis 1382970
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Fleet manager Project manager organizačně-ekonomický Provozní ředitel / manažer Technický ředitel/manažer Výrobní ředitel/manažer v technice, elektro Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Manažerská akademie, soukromá střední škola
management
září 2005 – květen 2009SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 2 měsíce
O.*********.o.
Fleetmanager
říjen 2021 – dosud 3 roky a 3 měsíce
Vedení a rozvoj kompletního týmu techniků, odpovědnost za dosažení výsledků a plnění rozpočtových cílů v rámci celého technického úseku, koordinace a implementace modernizačních a optimalizačních procesů spojených s technickým zázemí, nábor nových pracovníků, provádění výběrového řízení a řízení vztahů s dodavateli včetně vyjednávání smluv a cenových podmínek, správa flotily vozidel, zahrnující nákup, údržbu a prodej, správa nákladů, zavedení pravidelných revizí a kontrolních mechanismů pro zajištění bezpečnosti a spolehlivosti vozového parku, zajišťování dodržování legislativních předpisů v oblasti flotilových operací
O.*********.o.
technik dopravy
prosinec 2019 – říjen 2021 1 rok a 11 měsíců
Zajištění komplexní správy vozového parku, koordinace a spolupráce mezi jednotlivými odděleními společnosti, a to jak v rámci tuzemské, tak i mezinárodní komunikace s vlastním dopravním oddělením, pobočkami, servisy a zahraničními poskytovateli servisních služeb. Vedení komunikace s řidiči vozidel, plánování a koordinace oprav, sledování nákladové efektivity a ekonomiky servisních činností, zajištění preventivní údržby a navrhování optimalizačních procesů a nových pracovních postupů.
C.*******rgo
Key Account Manager
září 2018 – říjen 2019 1 rok a 2 měsíce
Zajištění komplexní dopravy pro významného klienta, včetně stanovení rozpočtu, monitorování příjmů a výdajů, výběru a najímání dopravců, a vypracování podrobného projektu přepravy specifikované komodity.
Be*******.o.
Dispečer, Vedoucí dispečinku, manažer střediska
září 2010 – červenec 2018 7 let a 11 měsíců
Práce v rámci dceřiné společnosti, ve které jsem se postupně vypracoval z pozice dispečera na pozici manažera střediska. Současně jsem vykonával funkci personalisty, fakturanta, technika a disponenta. Řízení a vedení celé dceřiné společnosti, včetně plné zodpovědnosti za dosažení výsledků, strategické plánování, rozvoj a zajištění udržitelnosti divize dopravy, správa flotily, odpovědnost za provoz dispečinku, vedení týmu čtyř dispečerů a koordinaci 36 kamionů, včetně zajištění bezproblémového chodu celé dopravní operace.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
Microsoft Dynamics NAVZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)