Veronika H. 42 let , životopis 1308796
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Nový Jičín + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední zemědělská škola Rožnov pod Radhoštěm
Ekologie a ochrana krajiny
září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 1 měsíc
Sw*******.s.
Asistentka ředitele
červenec 2021 – červen 2024 3 roky
Brigáda při RD Aktivní komunikace s klienty a poskytování komplexních informací o pojištění. Tvorba a prezentace individuálních modelací pojištění dle potřeb klientů. Efektivní realizace smluv a péče o klienty i po uzavření smlouvy. Správa administrativy, včetně vyplňování formulářů pro pojišťovny, banky a klienty. Dodržování termínů a efektivní časový management.
Pr***** SE
Referent velkoobchodu
srpen 2019 – červen 2021 1 rok a 11 měsíců
Komunikace se zákazníky: e-mail, telefon, osobní setkání (se zaměřením na stavební materiály) Spolupráce s dodavateli: e-mail, telefon, osobní jednání Příprava cenových nabídek: Navision, e-mail, Excel, Word Sestavování cenových poptávek: Navision, e-mail Vytváření rabatových listů: Navision Formulace rámcových smluv s odběrateli
Pr*********,SE
Firemní lektorka a tester, celá ČR
leden 2017 – červenec 2019 2 roky a 7 měsíců
Komplexní školení prodeje a CMR Navision školení celých oddělení prodejen, obchodníků, vedoucích skladů až po skladníky (zbožíznalství) Tvorba dokumentace: spolupráce na přípravě nových manuálů - prodejky, dodací listy, fakturace, objednávky, rabatové listy atd. Design dokumentů: spolupráce na tvorbě vzhledu nových dokladů a úpravě existujících, aby byly pro zákazníky čitelnější a reflektovaly moderní trendy. Testování nově nasazených uprav. Služební cesty v rámci celé ČR
Pr***** SE
Vedoucí prodejny
leden 2014 – prosinec 2016 3 roky
Vedení pobočky: řízení provozu celé pobočky stavebnin v Lipníku nad Bečvou Řízení provozu: zodpovědnost za každodenní chod pobočky Týmová koordinace: zodpovědnost za práci a výkon týmu, vedení kolegů Zajištění zásobování: sledování a udržování dostupnosti stavebních materiálů Prodej: aktivní zapojení do prodejních činností, zajišťování zákaznické spokojenosti
Pr***** SE
Prodejce stavebního materiálu
leden 2011 – prosinec 2013 3 roky
Prodej stavebních materiálů: aktivní zapojení do prodeje, poskytování odborného poradenství zákazníkům Objednávání zboží: správa objednávek v systému Navision, doplňování zásob na prodejně Zákaznický servis: přímá komunikace se zákazníky, vyřizování reklamací Školení nových zaměstnanců: vzdělávání nově příchozích pracovníků
Ev*****sko
Průvodce slepých
květen 2010 – listopad 2010 7 měsíců
Celodenní starost o lidi se zrakovým postižením. Procházky, doprovázení na jejich zájmovou činnost, trávení společného volného času
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
ERP a účetní software
Microsoft Dynamics NAVExpert
PohodaPokročilý
SAPPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
WordPress / CMSZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
KOMPLETNÍ PRŮVODCE ChatGPT
Jak využít funkce AI na maximum
květen 2024
Kurz realitního makléře JUDr. Tomáš Philippi
prosinec 2022