Mariia K. 47 let , životopis 1273770
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha + 1 km ochota dojíždět Mapa Čelákovice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Bankovní specialista Cenař / kalkulant Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Účetní Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Institut pro podnikání a moderní technologie Ukraina
Finance a účetnictví
září 1996 – červenec 2001Vysokoškolské
Státní učiliště pro průmyslové účetní
Účetnictví a finance
září 1994 – květen 1995SŠ s maturitou
Základní a střední škola č.34 města Žytomyr Ukrajina
září 1984 – červen 1994Základní
Praxe 21 let
Ra*******ina
Firemní bankěr segmentu malých a středních firem / Relationship Manager SME
březen 2020 – červenec 2021 1 rok a 5 měsíců
Komplexní správa svěřeného klientského portfolia, jeho rozšírení, plnění všemi možnými produkty a službami dle potřeb klienta. Aktivní prodej bankovních a pojišťovacích produktů SME, úvěrování, dokumentární platby, směnky, bankovní záruky. Shromažďování a kontrola podkladů pro zvážení možnosti poskytnutí úvěru, analýza závěrečných účetních výkazů, kalkulace finančního stavu klienta a interpretace výsledků. Samostatná tvorba a obhajoba úvěrových návrhů. Spolupráce s jinými útvary banky. Tvorba plánovaných úvěrových review klientů z úvěrového portfolia. Kontrola včasnosti a pořadí plateb při splácení úvěrových dluhů klienta. Kontrola kvality úvěrového portfolia. Práce na restrukturalizaci úvěrového dluhu. Plnění dalších úkolů vedoucího oddělení.
Ra*****ina
Expert na podporu prodeje segmentu micro/SME
srpen 2018 – březen 2020 1 rok a 8 měsíců
Získání, analýza a kontrola kompletního balíčku dokladů, příprava úvěrových a zajišt'ovavcích smlouv. Spolupráce s notáři při uzavírání zástavních smluv a zatížení nemovitostí. Sestavení kompletního balíku podkladů pro vystavení úvěru a předání úvěrového případu do správy, odstranění připomínek. Ověřování dostupnosti a úplnosti dokladů o identifikaci a provádění průběžných kontrola klienta v rámci finančního monitorování. Spolupráce s jinými útvary banky. Příprava individuálních řešení prodejních a servisních podmínek na žádost klienta. Příprava dopisů a písemné reference na žádost zákazníka. Kompilace dat z pobočky a generování reportů. Vedení záznamů o registracích smluv. Plnění dalších úkolů vedoucího oddělení.
Ma*********ená
MD
leden 2015 – srpen 2018 3 roky a 8 měsíců
MD
Ra*****ina
Úvěrový expert segmentu micro
srpen 2011 – leden 2015 3 roky a 6 měsíců
Spolupráce s pobočkami banky při získávání klientů mikro, poradenství. Poradenství zaměstnancům pobočky přo poskytování úvěrů mikro klientům. Prodej mikropodnikatelských úvěrových produktů, směnky, bankovní záruky. Shromažďování a kontrola podkladů pro zvážení možnosti poskytnutí úvěru, analýza závěrečných účetních výkazů. Samostatná tvorba a obhajoba úvěrových návrhů. Spolupráce s jinými útvary banky. Sestavení kompletního balíku dokumentů pro vystavení úvěru, příprava úvěrových smluv, zástavních smluv atd. Spolupráce s notáři při uzavírání zástavních smluv a zatížení nemovitostí. Předání vytvořeného úvěrového případu do správy, odstranění připomínek. Kontrola včasnosti a pořadí úhrad plateb za splácení úvěrových dluhů klientů mikro. Kontrola kvality úvěrového portfolia mikropodniků. Práce na restrukturalizaci úvěrového dluhu. Plnění dalších úkolů vedoucího oddělení.
Ra*****ina
Hlavní ekonom
říjen 2009 – srpen 2011 1 rok a 11 měsíců
Spolupráce s pobočkami svěřeného regionu při získávání klientů mikro, poradenství. Školení zaměstnanců poboček a konzultace v oblasti prodeje produktů mikro. Příprava individuálních řešení o prodejních a servisních podmínkach na žádost klienta. Učast´ a kontrola všech etap vytváření a zpracování úvěru. Kontrola kvality úvěrového portfolia svěřeného regionu. Koordinace poboček s jinými útvary banky. Konsolidace dat z poboček a generování reportů.
Ra*****ina
Hlavní ekonom
leden 2007 – říjen 2009 2 roky a 10 měsíců
Otevírání a zavírání provozního dne pobočky v provozním systému banky. Provádění zaúčtování doplnění pokladen, ověření stavu pokladen v provozním systému banky a dokumentace inkasa zůstatků hotovosti. Kontrola pokladních a zúčtovacích dokladů pobočky s právem kontrolního podpisu. Kontrola a schvalování platebních dokladů v provozním systému banky. Účtování smazaných a opravených zaúčtování. Ověřování úplnosti, včasnosti a správnosti vypočtu poplatků za hotovostní a platební služby. Spolupráce s orgány důchodového a sociálního pojištění ohledně přijímání financí a připsání prostředků na účty fyzických osob – příjemců. Spolupráce s oddělením finančního monitoringu ohledně identifikace klientů a pochybných finančních transakcí. Vedení záznamů o docházce zaměstnanců pobočky. Účast na vývoji pracovních pokynů zaměstnanců pobočky. Účast v úvěrovém výboru pobočky. Školení zaměstnanců pobočky.
Ra*****ina
Hlavní ekonom - Prémium bankéř pro movitou klientelu
říjen 2003 – leden 2007 3 roky a 4 měsíce
Analýza potřeb klientů, aktivní a cílené poradenství, prodej bankovnich produktů a služeb především pro FO: běžné/vkladové účty, platební karty, obsluha úvěrových operací, bezpečnostní schránky, směnárenské operace, cestovní a osobní šeky, hotovostní a bezhotovostní platby a převody, prodej bankovních kovů a mincí, spolupráce s jinými útvary banky v zájmu klienta.
Ba*******ina
Osobní bankéř
srpen 2001 – říjen 2003 2 roky a 3 měsíce
Analýza potřeb klientů, aktivní a cílené poradenství a prodej bankovnich produktů a služeb především pro FO: běžné/vkladové účty, platební karty, obsluha úvěrových operací, bezpečnostní schránky, směnárenské operace, cestovní šeky a osobní šeky, hotovostní a bezhotovostní platby a převody, prodej bankovních kovů a mincí, spolupráce s jinými útvary banky v zájmu klienta. Práce s hotovostí.
Mi*********.o.
Účetní
srpen 2000 – srpen 2001 1 rok a 1 měsíc
Účetnictví všeobecně
Jazyky
češtinapokročilý začátečník
angličtinapokročilý začátečník
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopPokročilý
ERP a účetní software
PohodaNováček
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce