Daniela N. 33 let , životopis 1386228
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Teplice + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Černý Most + 30 km ochota dojíždět Mapa Německo
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Bankovní poradce Finanční poradce Finanční ředitel/manažer Firemní bankéř/Relationship Manager Jednatel Key Account Manager Osobní bankéř Project manager v bankovnicví Vedoucí odboru / oddělení Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Norwegian University of Life Sciences
International Relations - 50 ECTs
srpen 2014 – květen 2015Vysokoškolské
Ouachita Baptist University
Bachelor of Arts in Political Science, Minor in Music
srpen 2009 – prosinec 2013Vysokoškolské
Seinan Gakuin University
Japonská kultura a jazyk
srpen 2010 – květen 2011Bakalářské
Trinity Christian School
Americká Střední Škola
srpen 2008 – květen 2009SŠ s maturitou
Praxe 5 let a 6 měsíců
BN*******gal
Firemní bankéř/Relationship Manager UK - Německo
červenec 2019 – dosud 5 let a 6 měsíců
Specialista portfolia korporátních klientů (MNC segment): • Komplexní péče o portfolio nadnárodních korporací, zaměřená na budování dlouhodobých vztahů a prohlubování spolupráce. • Rozvoj a optimalizace bankovních produktů: cash management, factoring, správa vozového parku, transakční bankovnictví. • Aktivní vyhledávání a realizace nových obchodních příležitostí v souladu s potřebami klientů a strategickými cíli banky. Vyjednávání finančních podmínek: • Profesionální vedení obchodních jednání týkajících se základních i pokročilých finančních produktů. • Návrh a implementace flexibilních řešení přizpůsobených specifickým požadavkům klientů. Zlepšování procesů (Lean & Continuous Improvement): • Analýza a zlepšování interních procesů s cílem zvýšit efektivitu týmu a harmonizovat postupy napříč trhy. • Implementace metodologie kontinuálního zlepšování, která přinesla konkrétní výsledky v podobě zvýšení produktivity a spokojenosti klientů. Role SPOC (Single Point of Contact): • Koordinace v oblasti cash managementu a spolupráce s technickým oddělením na rozvoji internetového bankovnictví. • Poskytování odborné podpory pro technická řešení a zajištění bezproblémové implementace nových nástrojů. Nábor a mentorství nových zaměstnanců: • Aktivní podíl na náboru, včetně definice požadovaného profilu kandidáta a účasti na výběrových řízeních. • Kompletní trénink a mentoring nových kolegů až do jejich plné integrace a samostatného působení na pozici bankovního manažera. Monitoring týmových KPIs: • Nastavování a sledování klíčových ukazatelů výkonnosti týmu (KPI) s ohledem na roční cíle a kvartální plánování. • Dohled nad výkonem týmu a přizpůsobení strategie podle aktuálních výsledků a budoucích potřeb.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
portugalštinastředně pokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiZkušený
Programovací jazyky
Lotus NotesZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
Marketing na sociálních sítíchZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Financial Conduct Authority
Significant Harm Functions - Client Dealings
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2024